Desember 2023 skulle bli – Dette ble mitt Dop nå er jeg ærlig !

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at det står bra til med deg , nyttårsaften i dag å greier og greier . Dette lover godt å skal avslutte dette året som har gått så fort at jeg kan ikke beskrive dette . Året for jeg har som sagt klart å jobbe vær dag i år også . Dette har blitt nå en prestisje for meg sikkert å en motivasjon for å bygge opp bedriften min etter mange år med krise å tøffe tider. Så har dette vært nødvending å jobbe daglig .

 

 

Resultater kommer etter at en jobber å bestemmer seg for å være en vinner , til tross for alle dere som ikke støtter opp så klarer jeg meg uansett ser det ut som. De som har en mening med å spenne ben på andre får til slutt seg selv å slite med i etter tid. Det er krevende å stå i strid hele tiden . Jeg ser nå at jeg har valgt en vei der jeg har det nydelig uten krigere også de som ikke vil meg vel.

 

 

Kurs endring ble min redning

 

 

Jeg reddet meg også alt med bedriften min ved å endre kurs i bedriften også min egen kurs. Hvem jeg brukte tiden min på. – Dette er lurt å reflektere over hvem bruker vi tiden på. Hvem gir vi av vår godhet til ? jeg tenker mer på det nå siden jeg har blitt brent så mange ganger at jeg vet ikke helt tallet på de. Det er erfaringer sier jeg bare . Tørt i en rett ånde drag men jeg er takknemlig for å ha kvittet meg med avfall det er lurt å det er noe en ser resultater av.

 

 

Hva er jeg mest takknemlig for at jeg har turt å gjøre i år

 

 

Vi er alltid redde for å kutte bånd eller gjøre noe som er andeles . Jeg er uredd som bare det så jeg har kuttet mange bånd i år som ikke ga meg eller de rundt meg energi . – Da tar vi dette heller vekk så får vi heller nyte tiden alene å late som vi er flere . Det trengs ikke egentlig nå har jeg sosiale medier så jeg tenker ikke på at jeg er alene så har jeg mine trofaste venner som er dyrene mine som jeg gleder meg så til for å se til å være for. – De er blitt min klippe sammen med mine barn . Så teller de som barn i tillegg til mine 3 så wow sier bare jeg da har jeg en her her som alltid vil være for meg .

 

 

For første gang i historien siden oppstart på Gruben Massasje tok jeg meg litt fri i fra massasje denne julen , det må jeg si var nydelig jeg har kost meg med å slippe å være i tøff jobb hele tiden . For de som ikke vet dette så har jeg leddgikt har aldri før klaget over dette men jeg har alltid smerter men klager aldri, dette er noe jeg har hatt siden jeg var 16 år å dette er noe jeg bare har levd med. Å aldri ønsket å ha fokuset på . Hvorfor dette tenker du kanskje ? det er fordi jeg ønsket ikke at dette skulle begrense meg i min hverdag eller jobb og karriere . Så derfor så har jeg valgt bort å nære dette. Så til dere alle som har leddgikt dette med å være i en fysisk jobb er krevende men det gir meg mer tilbake . Dette med å klage har aldri vært noe jeg har tenkt å gjøre . Det tar kun bort energi i fra meg så jeg mister farten min å dette ønsker jeg aldri å gjøre.

 

 

Jeg har jobbet daglig med Veileder samtaler i år å i julen også så klart . Dette kan jeg aldri ta meg fri i fra har jeg skjønt dette er en jobb som jeg må være i å jeg trives så utrolig godt. Til og med i natt da jeg sov fikk jeg melding om jeg kunne ta i mot samtaler . Dette er en jobb som jeg har mulighet til å jobbe døgnet rundt om jeg ønsker . Det kan fort bli mye men jeg tok kvelden i natt 0230 da ble jeg ferdig med samtaler i natt . Det er tøffe tak da dette står på men det er i tillegg givende . – Det er nettopp dette som gjør at jeg fortsetter for det er interessante å utfordrende på samme tid . Dette med å få betalt at noen brøler i telefonen til meg har jeg aldri fått før men det får en da en jobber som veileder . Det er krevede for hodet i blant men jeg som har alt for lett til å le ser ofte det komiske i dette. Jeg har blitt denne kanalen for at andre kan ventilere ut dritten på meg . Det er en grunder ide som jeg ikke helt forstår hvorfor hadde jeg ikke tenkt på dette for mange år siden  – I fjor jobbet jeg inn for den veileder jobben som bedriften er knuttet til over 1 millioner kr . Dette forteller hvor mye penger det ligger i denne bransjen.

Jeg startet min egen private kanal for veileder samtaler i fjor i oktober . Så i fra da til nå så har jeg utviklet min private bedrift 100 ganger mer enn i fjor . Dette med å jobbe opp noe som er gjentagende inntekt så er en nøtt til å gjøre en god innsats for å få inn mer penger . Da jeg har klart å fått mer og mer mine faste kunder så er dette en gro bunn for mer kunder på sikt å jeg klarer dette hele tiden ser jeg . Så jeg har blitt i grunn veldig ettertraktet å det er jeg takknemlig for .

Desember 2023 skulle bli – Dette ble mitt Dop nå er jeg ærlig !

Det året den mnd som jeg klarte å knuse alle rekorder jeg bare lyktes å har hatt jubel brøl i stuen som jeg tro naboene mine har nok hørt dette . Så jeg må si jeg er så glad å takknemlig å jeg kommer ikke til å ligge på latsiden på ny året for å si det slik . Dette er som sagt dopet mitt så får du bare bestemme deg for hva som er ditt dop er det å snakke dritt om andre eller er det å være lat eller det det å være feil eller er det å  bare være i det som du merker næring av . Jeg merker at jeg blir tilfredsstilt å får god energi ved at jeg persterer bra , eller lykkes med mine mål . Jeg har aldri før klart det så nydelig som i år i desember aldri før klart å neilet dette så jævlig bra. Dette er året da jeg knakk koden for å være ærlig der jeg sa fuck you til alle hatere , til alle som ikke trodde på meg å til dere som bare utnyttet min gode side å bare brukte meg som venn , takk for alt jeg trenger dere ikke i det  nye året. Det er så fette nydelig å kvitte seg med avfall at jeg tørr påstå det er nydelig å kjenne på kroppen at jeg lever .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg