Derfor er min løsning dette ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Helg feelingen er noe av det beste j vet om.
Selv om jeg skal jobbe denne helgen også. Så har jeg lært meg å alltid nyte det som er forskjellen på hverdager og helg.
Jeg jobbet i natt med veileder samtaler, nesten blitt besatt av å må være tilgjengelig for alle som ringer meg… det er egentlig ikke så rart i grunn. Vet du når vi endrer oss i hvordan vi gjør ting. Så må en ny vane bli godt å innarbeidet i 30 dager.

Så at jeg ikke hele klarer å slippe jobben er i grunn ikke noe rart. I den siste tiden nå har jeg vært flinkere til å ta meg pauser å gjøre noe annet.

Søvn og være sammen med gode venner er meget viktig for å balansere seg.

Fordi ønsker vi vekst må vi også se hva er det i grunn vi har lykkes med.? Se litt igjennom hvor langt en har kommet til nå.
Å være realistisk at skal en klare mer i dette tempoet så må det gode relasjoner til.

Her kommer venner inn det sosiale, gjøre det som gir deg glede og mer energi.

Jeg har åpent mye mer opp for å møte mine venner å være sosial. Selv om jeg kan føle at jeg er jo det absolutt hele tiden på jobb.

Det blir ikke det samme. Du er da inntatt en rolle som er joben din. Der du er for andre ikke deg selv.

Ser du forskjellen her? Derfor er det å ha balanse mellom alt meget viktige. Ikke definer når du tar deg fri som tap.
Vi kan ikke definer det for det.

Fordi det er ikke det fri tiden med sosiale hygge det tilføre deg mer gevinster.

Fordi du har klart å tømme hode ditt for jobb & karriere prat. Vi må kan se livet vårt i et annet perspektiv enn bare i en arena.

Målet mitt i dag er å kun ha det gøy må nyte livet mitt.
En vet som sagt ikke hvor lenge vi er her på jorden. Så derfor må vi leve å oppleve det vi gløder for.

Jeg har mange flotte planer for fremtiden min, det jeg skal jobbe med i helgen er å dele opp målene mine mer. Så jeg ser hva jeg ønsker å gjøre å samtidig gjøre det også realistisk slik at jeg faktisk klarer å lykkes.

Når jeg ser et par klage over inntekter at alt er så dyrt så lurte jeg på hvorfor klager aldri jeg?

Du regne med at du ønsker å høre det? Jeg vet alltid hvordan jeg har det økonomiske siden jeg er gründer vet jeg aldri helt hvordan mine inntekter er. Jeg vet mine faste utgifter er men i bedriften min så har jeg i perioder mye utgifter pga av at jeg kjøper inn produkter.
Så det er alltid spennende å se om jeg lykkes med målet å klare å betale for meg.
Det kan bli en ut av og til når jeg ikke har nok å gjøre. Men jeg fokuserer aldri på at jeg ikke har nok å gjøre. Mitt fokus er alt kommer til meg jobb, mennesker, alt jeg trenger å ønsker meg. Det kommer alltid til meg.

Hvorfor gjør du ikke det? Fordi da sender jeg ut en negativ vibrasjon. Det ønsker jeg så absolutt ikke. Da tiltreker jeg meg bare negative ting om jeg gjør det.

Derfor er min løsning dette, være positivt sende ut gode vibber for absolutt alt.
Jeg skiver to do lister og jeg er åndelig av meg så jeg ber universet hjelpe meg med resten som jeg trenger. Jeg har fått så god hjelp fra universitet med alle mine ønsker. Å deler gjerne mer til dere om akkurat det.

Jeg Manifesterer det jeg ønsker meg i livet mitt, det som er jeg må tro på det.
Tror jeg ikke, så sender jeg ut negative vibber. Det ønsker jeg så absolutt ikke.

Jeg ser også at alt jeg ber om kommer til meg i tur og orden. Jeg er takknemlig for absolutt alt jeg pr nå har selv om det ønsker meg mer så er det å leve som om du har det du ønsker deg.

Dette bør du teste mer ut i ditt liv også, men alltid fokusere på at du har det du ønsker deg.
Det som skjer er at du kom til å tiltrekke deg det du ønsker deg.
Derfor ikke ønske deg ting som du ikke ønsker.

Derfor bruke jeg ikke min tid på negative mennesker. Som bare tar min energi.

Håper du føler at dette kunne inspirer deg i ditt liv.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg