Derfor er det beste for folket at jeg å de er separert fra hverandre om du skjønne?

Hei kjære lesere ♥️

 

Nydelig morgen å våkne opp til i grunn.

I går så var jeg uheldig å klemte tommelen min som er en meget viktig funksjon til alt vi gjør. Merk det godt at jeg i ulike oppgaver nå blir plaget med å løse oppgaver som en e vandt til å gjøre uten hjelp.

Takknemlig for at jeg får til å jobbe selv om jeg kjenner meget godt at kroppen er redusert å fått seg en trykk.

Hvorfor skje det slike ting? Som gjør at vi skader oss selv? Stress, skal ordne i blinde, trenger litt pause, ofte så skjer ting for en grunn.

Jeg har i dag klart å kobbel ut å ladde kroppen min opp å relx mellom alt her. Klart å finne nye muligheter å jobbe på. Slik at jeg ikke må ta meg fri.. For det er uaktuelt.

 

Har pr nå ikke hatt et eneste skulk på jobben min er  meget seriøs å derfor er det så godt å klar å mestre hverdagen uansett om vi møte på hindre i hverdagen.

Fikk ekstra booking i dag, takknemlig mellom alt her. Dagen har været i grunn så nydelig. Sommer og sol bare litt vind som forteller oss hvor vi er.

Jeg orker ikke å bruke tiden på drama og unødvendige situasjoner så da er det perfekt å vær i min gode vibrasjon som gjør at jeg tiltrekke meg mye spennende fremover.

Hvordan gjør vi det? Ved hva vi tenker også hva  vi sende ut det er det vi tiltrekker oss.

Derfor er det viktig å fokusere på hva vi ønsker i stede for å fokusere på det du ikke vil ha.

Alt for mange mennesker rette fokus mot det de ikke vil ha å vett du? De produserer mer av det de ikke ønsker. Hvorfor gjør de det? Fordi de legger energien sin i det. Å da vokser alt mye sterkere.

 

Jeg bruker ikke lenger tiden min på det negative. Mitt hoved mål er å realisere mine mål og drømmer. Tror også dette med tommelen, skulle bidra til at jeg ser ting på en annen måte.

Dette var nok også for å bremse ned mitt tempo.. Hvordan ellers skulle jeg få bremser på? Når jeg har den syke moralen ever da vi kjæm til arbeids moral.

Skal bruk tiden min nå rett det er godt å se utviklingen min også det at jeg hele tiden har flere måte å tjene penger på. Det er så genialt.

 

For å opprettholde det en har må jeg i tillegg være i harmoni med meg selv. Være glad i meg selv. Det å vise meg selv omtanke å glede gjør vi ved å gjøre det som gjør oss godt.

Jeg ønsker å realisere mer ved å utvikle you tube kanal, det er under utvikling. Det å nå ut til flere er noe jeg jobber med vær dag.

De dager jeg er bare meg da føler jeg at jeg kler på meg en annen rolle. En anonym Bohem som er bakom kulliser.

Bare vær som den artisten som alle må prate med men jeg merker det så godt nå. Jeg orker ikke å prate like mye som før..

Jeg har veileder samtaler hele tiden.. Det å være på er noe vi ikke alltid klarer ikke meg selv om jeg er meget glad i mennesker så merker jeg rimelig godt at enkelte karaktertrekk like jeg jævlig dårlig.

Det er disse, de som snakker stykt om andre og de som alltid lyger for å pynte på sannheten. Klarer ikke disse…

Derfor er det beste for folket og meg at vi er separert om du skjønne…

 

Til absolutt alle nydelig folk, kos dere i kveld ❤️

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg