Der har du meg i ett nøtteskall

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg at det gjør. Det er nydelig å våkne opp til en ny vakker dag. Selv om det er snø ute så er det vakkert å se universet ordne mer med alt her . I dag er det full mnd som betyr i grove trekk at jeg også du blir påvirket av månen i denne perioden . Om vi ønsker det eller ikke så blir absolutt alle sammen påvirket av full måneden som er nå . Jeg mekrer det veldig godt alltid før den kjem også flere dager etter den har vært full . Det er mange som ikke sikkert føler det like mye som andre men det er slik det er . I denne perioden så har jeg alltid masse veileder samtaler mer enn de andre dager før også mellom full måned . Dette er primært fordi alle blir påvirket av den på en eller annen måte.

 

Planlegger å bevege meg mer

 

 

Dette med å planlegge mer for endring så er det noe vi alle bør gjøre i blant . Jeg trives godt med å gjøre mine endringer her . De endringer jeg har gjort til dyrene de ga mer glede der ser jeg . Selv om vi kan tvi holde på det vi har gjort i alle år selv om dette ikke er bra for oss så gjør vi det fordi dette er normalt . Eller blitt en vane når vi går ut av en uvane eller et inngrodd mønster så er det som å bli født på nytt føles som en har blitt fri igjen . Dette er så herlig at dere alle bør teste dette ut mer for deres egne skyld . Vi kan leve ett helt liv som vi ikke er oss selv bare for å plisse andre enn deg selv er det verd det ? det er ikke det for det som skjer er at du selv ikke har noen verdi . Du er bare du eksister bare å fallerer hele tiden i takt med at du ikke tar rede på seg selv. Dette synes godt på alle som sier de vet alt også kan alt . De glemmer seg selv bort i deres mørke med å være i alt.

 

 

Resultater blir at en blir dårlig kroppen fallerer å en får blokkeringer . Dette skjer med oss alle da vi ikke tar rede på seg selv. – Jeg mekrer med en gang jeg må ta en endring så gjør jeg dette med en gang . Jeg venter ikke ei flere uker før det skjer noe. Dette med å jobbe målrettet fremover så er det å mekre at en mestrer det en har på agenda så blir livet så mye lettere å være .

 

Jeg legger alltid flere mål i denne perioden

 

 

Jeg som aldri vet om jeg får inn mye eller lite i en periode jeg legger mål som jeg skal følge i denne perioden . Dette med å sette seg mål er viktig for å bringe vekst inn til meg . Jeg har som sagt skrevet før at jeg kan ikke være i noe som er negativt for dette stagnerer meg å min bedrift. Dette med å være en fri ful så har jeg så mye lettere med å sette meg store mål som jeg har bestemt meg for å skal klare. Vi må tørre å satse litt mer enn vanlig å dette med å sprenge litt grenser så er dette veldig fint å få til. Det er en gave pakke å finne seg selv også hva en egentlig vil .

 Alt vi setter som mål i denne perioden blir en realitet jeg har merket meg det at alt jeg har bedd om det kommer til meg . Jeg klarer mine mål med å skrive de ned å samtidig stole på at dette skjer. Før gjorde jeg det ikke men , ved å endre de så skjer dette mer som jeg vil . Jeg trekker meg mer unna det jeg ikke vil være i. Jeg har fått jobbet ut masse som ikke skal være i meg . Det vi har slitt med i mange år som er traumer som skal bort som hindrer oss i vår utvikling . Dette med å drasse med seg det negative eller det en bekymrer seg for så er dette negativt for oss selv . Vi utvikler oss aldri da. Vi må endre rundt oss selv om vi skal ha utvikling .

 

 

Alt vi opplever skjer fordi vi selv manifestert dette til oss via våre tanker eller hva vi selv sender ut. Vi kan aldri klandre andre fordi vi ikke har det så bra i dag . Det er kun oss selv. Vi kan klandre noe skal vi lære fordi dette er vår oppgave her på jorden . Selv om vi ikke alltid føler at det er rett at andre kan snakke oss ned eller ha oss som en samtale tema hjemme hos seg. Så er dette en ting som jeg eller du aldri kan styre hvordan andre ønsker å være . Vi vet alle det jeg også du gjør mot andre eller meg selv . Så får jeg dette selv tilbake . Derfor er det viktig at en tenker før en setter andre mennekser i ett dårlig lys av seg selv . Karma henter oss inn når vi er moden for å ta ansvar for våre handlinger. Så mottar vi den straffen som er real for oss. Uansett om vi liker dette eller ikke så mottar vi det .

 Da blir denne konklusjonen veldig okey at en bør holde seg for god for å snakke andre ned om en vil ha det godt i sitt eget liv.

 

 

Dagen blir til mens jeg går

 

 

Det er alltid fascinerende å se på kvelden hvordan ble denne dagen jeg vet aldri om den blir mye å gjøre eller om jeg får full fart . Dette med å vite alt på en gang er ikke noe som er super viktig for meg . Akkurat men jeg gleder meg mer til ¨å jobbe med mine mål også få til mer av mine planer for det jeg drømmer om. Det jeg setter som mitt agenda så lykkes jeg med dette alltid . Selv om jeg må jobbe tre eller fire runder lengre enn de som er flere enn jeg så lykkes jeg .Takknemlig fordi jeg ser veksten mer å regnskapet har jeg startet på . Sier det alltid vært år skulle ha startet tidligere men begynner alltid like sent hvorfor i grunn er jeg slik ? jeg trosser meg selv her så det står etter men jeg kommer meg alltid i mål . Har frist til 31 mai så jeg har god tid som en tidligere kollega sa alltid da vi jobbet sammen . Å skulle gjøre ferdig alt helst i dag  så det aller meste hun hadde ansvaret for ble utsatt til dagen etterpå. Dette skjedde faktisk vær gang det var helt utrolig så jeg er glad for at jeg bare utsetter regnskapet å ikke noe annet . Det er ikke det at jeg ikke orker men ja jeg er blitt flinkere med årene å ta mer action her også . Det er litt slik med meg er alt eller ingen ting . Jeg har en egne evne til å sove over alt men jeg har også en evne til å lykkes med absolutt alt jeg er en dame som er dyktig i mer enn en ting så takk for det .   Det jeg ikke klarer med en gang å jeg er keen på det så gjennomfører jeg det flere ganger til jeg lykkes jeg gir ikke opp så lett jeg elsker å plages litt til jeg lykkes med å si jeg klarte det da gleder jeg meg over de som snakket dritt om meg da tok jeg de igjen . Der har du meg i ett nøtteskall .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg