Denne uken kommer til å bringe inn magi❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg håper oppriktig at du har det fint i dag, jeg må si jeg har det aldeles nydelig . – Jeg tok en sjekk for å undersøke at jeg har fått den store delen som har vært min store byrde over en tid . Alt her er i orden å jeg må si jeg klarte ikke å holde igjen gledes tårene mine . – Det er så godt å kunne si til meg selv atter en gang du har vært super dyktig . Det har vært en tøff periode som skal gå over til en mye lettere tid for meg . Der jeg nå ikke har så mye som tynger på mine skuldre nå er det bare en vei å det er oppover til å klare mer en jeg ser jeg har klart til nå.

Livet tar oss mer dit vi vil være å er det noe vi ønsker å justere så er jeg ett levende bevis på at du klarer alltid det du setter som mål for din agenda . Det er alltid håp for alt vi skal utrette å det liker jeg veldig godt å tenke over .  Dette med å ha lært i denne prosessen at jeg har mer i meg enn jeg hadde trudd av kamp vilje enn først trodde . Det er da du er i ferd med å miste alt du eier å har at du får action inn i livet å jobber på for å finne løsninger for å klare de mål som er nødvending for å se verden mer å være mer her jeg vil være .

 

 

Akkurat nå føler jeg meg tygd også ut spyttet for jeg

 

 

Jobbet like godt nattskift på veileder samtaler siden jeg måtte ringe tidlig for å få bekreftet at jeg var i mål med mine ting så tenkte jeg i går kveld hvorfor ikke bare kjøre på å jobbe også få gjort litt fornuftig her . Mellom veileder samtaler så jeg var klar til svaret jeg skulle få . Det er rart med det du telle opp alt du har betalt inn å får akkurat det samme svaret men en stiler ikke før en får det bekreftet den følelsen er ikke noe særlig men jeg viste jo at de hadde dem men måtte bare høre at alt var i orden .

Jeg var i grunn så utkjørt etterpå at jeg hadde mest lyst til å sove mange timer etterpå. Det skjedde ikke for jeg fikk så klart en veileder samtale i dag tidlig å de er jeg pokka nøtt til å ta ellers så taper jeg penger. Det er noe som var en god følelse av at da fikk jeg tanket opp mer penger til meg selv . Dette gir meg en bedre selvfølelse når jeg ser hva en klarer å prestere å få i havn .

Jeg snakker en del om manifestering å det er nettopp det jeg gjør daglig. Det er så artig da jeg merker at penger , gaver ting også alt jeg klart å utsette som bare var en periode pause fra mas og kjas . Det er artig å se at en klarer å bremse dette for så å jobbe like rolig som jeg aldri noen gang har hatt i meg den roen jeg har nå. Dette er nok fordi i denne prosessen så har jeg lært meg at jeg lærer underveis å jeg har blitt mer rolig å stresser mer eller mindre ikke.

 

 

Stress fører kun negativt med seg så jeg gjør dette mindre og mindre . Det er noe jeg hater så er det å vente på andre her har jeg meget dårlig tålmodighet. Jeg liker heller ikke om kunder er trege eller at jeg må vente på veileder jobben . Det betyr de sinker meg i jobben min å dette er mer provoserende enn artig. Dette med å være like smilende kan være en stor utforfring for meg . I starten så viste jeg at jeg var like blid var så redd for å miste kunder da. Nå er jeg over hode ikke redd for noe . Jeg skjønner i grunn ikke på meg selv jeg er tydeligvis ikke redd for så mye her på jorden . Det verste som kunne ha skjedd meg var at jeg mistet hus og hjem tror jeg eller at barna mine . Utenom det så har jeg klart meg veldig godt . Dyrene mine har tatt en stor plass i mitt hjerte så jeg elsker de like høyt som barna mine så de kommer så klart like stilt som de . Dette med å ha noen å leve for så er dette en nydelig reise for meg .

 

 

Denne uken kommer til å bringe magi inn

 

 

Jeg kjenner godt på meg at denne uka skal bli magisk på alle måter . Dette med at jeg bestemmer meg for at den skal bli like nydelig som jeg har sett for meg så er dette med å fortsette å jobbe målrettet som jeg har gjort alltid . Været denne uken blir litt så som så det kan være litt varierende men jeg må si jeg gleder meg oppriktig til å få sommer varme nesten å regne . Det er meldt masse regn nå i dag også dager som kommer så jeg må si jeg gleder meg til å det mildere her noe jeg setter stor pris på for å være ærlig . Dyrene ble veldig glad for at det ble ett mer behagelig vær å være ute i . Det er rart med det de har jo følelser de også så jeg må si jeg er veldig glad for å kunne nyte tiden godt jeg .

 

 

 

Jeg har ikke planlagt så mye denne uken jeg har planlagt å jobbe alle dager denne uka her så jeg må si jeg gleder meg veldig til det. Det er for meg så godt å kan få det gjort . Det er en periode jeg ikke forsto meg selv hvordan jeg selv klarte å finne kruttet for å fortsette å drive på slik som jeg gjør daglig . Jeg har vært litt flinkere til å se meg selv mer enn før å gi meg selv litt mer pust i bakken enn jeg gjorde for en stund siden . Dette med å sove godt er jo veldig viktig men det kan forstyrres da jeg lykkes med å klare å få ting mer i mål så har jeg mekret at jeg har ikke klart å sove eller slappe helt av fordi jeg er så forferdelig takknemlig også stolt over mine presentasjoner så jeg får jo slik motivasjon for å jobbe videre på mine mål også meninger her det er så fint å se at lille meg klarte å bringe alt i havn i igjen det har vært en seier som jeg sent glemmer for å være helt ærlige med deg.

 

Motivasjonen min er at jeg til slutt skal kunne nyte av godene til slutt selv om jeg underveis har unt meg litt små gaver som gir meg den ekstra disiplinen for å klare å få opp giret ett hakk høyere for å klare de mål jeg har satt meg hårete mål som egentlig skulle være umulig å klare like før jul . Mine frister var så å si at dette klarer du ikke så da jeg lykkes med de til tross for de dårlige oddsen jeg hadde så skjønner du nå hva som bor i meg . Det er ingen sinker det er en arbeidsnarkoman som aldri tar seg fri å det er så herlig å kan jobbe målbevisst på nå er motivasjonen jeg skal klare alt annet nå som ligger fremfor meg , vi klarer alt nå .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg