Den gale damen som våger alt … hvem er så det ? er det meg eller ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag da ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg nyter dagen jeg. Som den bonde kvinnen jeg har blitt her . Det er herlig å få ordne litt til dyra før alt annet her . De kommer før meg selv om du skjønner . I går hadde jeg en nydelig dag her med alt som hørte med , selv om været var ikke av det bedre . Det regnet ned som bare det . Det er fint da jeg trenger vann til dyra så slipper en å dra inn å fylle på med vann. Det er jo genialt i grunn å legge bøtter strategisk på plass her rundt om kring.

 

 

De har jo finnet plassen sin hos meg her så jeg merker det så godt i dag tidlig da jeg var med mat til de hvor trygg de er på meg det er en fint ting å vite at de trives bare bedre og bedre her . Det er alltid en innkjørings fase her å det er noe vi alle bare må tenke over før en skaffer seg noe en ikke har hatt før . Om du ikke er som jeg at det har jeg aldri gjort før det får jeg garantert til . Dette med å ha løpe ender også moskus ender er så herlig de har jeg aldri før hatt til meg . Det er noe nytt men jeg digger å utvikle meg mer å dette med å styre med mer enn bare grunder livet mitt så ja hvorfor ikke ? jeg nyter livet mitt i grunn å håper du også gjør det med verdighet .

 

 

Jeg vet at jeg kan virke kald eller avvisende mot mange . Det er ikke slik jeg er , men det er nok ett utrykk jeg har tatt på meg for å være mer i meg selv . Ikke for å være vansklig eller noe slikt . Det er ett skjold mellom å verne meg selv tenker jeg . Det å være for åpen igjen er ikke noe jeg liker . De som tenker at nå har hun her skrevet så mye om seg selv her på bloggen at vi kjenner henne ut og inn. Glem det du kjenner meg ikke det spøtt . Det kan jeg med hånden på hjerte si. Det er ingen som kjenner meg bedre en kun mine nærmeste . De som tror de kjenner meg , de kjenner meg ikke jeg åpner meg aldri 100 % for noen . Ikke en gang mine venner får vite mine private ting . Så da trenger du heller ikke å påstå ting om meg som ikke stemmer.

 

 

Jeg er en nøtt som ikke er lett å vite når du går for langt mot meg

 

 

Det merker du alltid etter et sammenstøt med meg , det har enkelte her i nabolaget mitt fått erfare at jeg har endret min karakter i mot de. Det handler ikke om ondskap i fra meg , det er kun når jeg får nok av noen eller de kommer for langt inn på mine albuer . Så kutter jeg all kontakt med de , da de ikke har vært snille eller om de har vært på kanten av hva jeg tåler av negativitet . Det er bare slik jeg er , jeg tåler mye men jeg tåler ikke alt . Det er bare det at jeg får så nok at jeg til slutt aldri vil snakke med de igjen . Det er nettopp slik jeg er å det er ikke alle som tåler det. Jeg blir nesten spy klein da jeg møter på de jeg har fått i vrang halsen . Det som er forskjell på meg eller de er at jeg viser det ikke bare snur meg så jeg slipper å se de – Det er nettopp dette som er min måte på å trekke meg unna å ikke ha noe med de å gjøre. Det er en befrielse i grunn for jeg ser de ikke etter vært å det er veldig behagelig .

Jeg vet at det er mange som synes det er mer  ubehagelig enn jeg , men det er ikke noe jeg kan ta høyde for. Det er ikke noe jeg informerer om heller . At de blir oversett er noe som bare er blitt en realitet å det er for meg en god måte å slippe å ta til meg andre sin ekkel energi . Det er nødvending å verne seg mot folk som en ikke vil ha mer av å gjøre.

 

 

Siste innspurt på September er du fornøyd med din innsats her

 

 

September har gitt meg utrolig mye i grunn, masse tid her hjemme, jobb med venner også familie . Det er herlig å vi har sammen fått til mye i lag . Dette med å se at en hele tiden utvikler seg så er det noe jeg er god på så er det å ikke bli redd for at jeg ikke har nådd målene mine . De er på løpende bånd alle sammen å jeg må si jeg er så takknemlig for alt jeg har ikke ord. Det å se at ting blir mer som jeg vil . Dette med å bygge noe så tar alt tid det er ikke gjort på 1, 2 eller 3 det tar litt lengre tid enn som så . Jeg hadde jo håpet at jeg hadde fått bygget ferdig ande huset men det blir mer ferdig i løpet av denne uken her . Så er det flere nye ting som jeg vil ha gjort før vinteren setter i gang her . Så jeg tenker at ting blir veldig bra til slutt jeg har trua for å være ærlig . Ande huset er ikke så stort men det er jo ett prosjekt som tar litt tid men nå tenker jeg at det er i grunn bare hyggelig å få stelle i det her alene uten hjelp . Det er gøy å få gjort mer alene uten at noen hindrer  meg . Det er ikke alltid det går hurtigere da en er flere dessverre.

 

September har jeg også jobbet hele tiden ikke tatt meg en eneste dag fri jeg har nå kommet til snart 1 år jobb å 10 mnd om ikke så veldig lenge til . Det er ikke dårlig i grunn med tanke på alt annet jeg gjør her . Det å bygge opp butikken min mellom alt annet er en herlig ting . Selv om alt er litt utfordrende men det skal være det . Hadde alt vært så lett så hadde ikke ting gått for da hadde du og jeg ikke orket å gjort en innsats . Det som er vi må alltid se nye måter å nå ut til kunder på. Det er nettopp det jeg gjør derfor har jeg 5 jobber å dyra er hobby enda men det er jo en ting som kan bli mer jobb etter vært men det skal aller først bygges opp så de har det bra å jeg kan nyte de med å få stelle for de å ha det herlig med å kjenne på gleden ved å se de. Det er noe med dem synes jeg at de gir meg en grunn til å stå opp.

 

 

Jeg har stått mye på så mange kunne sikkert ha forventet at ting hadde vært mer i rett posisjon men jeg er så takknemlig for hva jeg faktisk har lyktes med å gjennomføre her så jeg er evig takknemlig å jeg vet jeg skal lykkes mer enn jeg har klart til nå . Det er i grunn frøene jeg har satt nå . Det er lønn for hardt strev , da en jobber med å bygge opp noe så er dette ikke gjort på kort tid . Ting må jobbes å en må alltid jobbe for å få mer å gjøre det er bare slik det er for oss alle som driver på som grundere . Det kan være lett å tenke at en må gå andre veier . Det er ingen penger som kommer raskt til oss de drar like hurtig det som sitter er det vi jobber stødig inn som blir en gjentagende inntekt . Det er nettopp dette jeg jobber opp . Det er herlig å se at jeg har klart å jobbe opp min egen veileder kanal det er topp i tillegg så jobber jeg på en sentral , dette med å ha flere ben å stå på er viktig mellom alt så en vet at ting går seg mer til . Det er alltid plass til flere aktører i samfunnet om det er lite eller stort. Det er nettopp dette vi er så redde for konkurrenter . Det informerer oss bare at du og jeg vi må jobbe målrettet å være dedikert å dyktig vise at vi kan faget vårt å være tro i mot vår jobb . Dette med å ha en tøff jobb som jeg har er for meg veldig hyggelig jeg har aldri i livet mitt hatt så tøffe dager på jobb men jeg har heller aldri hatt en bedre hverdag siden jeg startet opp bedriften min . Det er alltid utforinger i alt men det er en lærings kurve for oss alle , vi må ikke frykte det ukjente , det skader oss ikke om vi er klar også beredt til å brette opp ermene til å jobbe på så vi klarer alt til slutt. Vi som er grundere vi kan ikke være redde eller usikre på om dette går , vi må ta ne del sjanser . Det er nettopp dette som er en  grunder våge være modig å tørre å gjøre litt mer enn de andre dødelige . Det er det som inspirerer meg at jeg er den  gale damen som våger mer å har blitt en uredd fan . Elsker det jeg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

.

0 kommentarer

Siste innlegg