Den erfaringen vi har i oss er så viktig

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg.
Har du lagt litt planer for denne dagen?

Jeg har mye jobb på agendaen i dag. I dag skal jeg hjem til en av mine fast kunder som ikke har mulighet til å fysisk kom til meg å få massasje. Så har begynt å få flere som jeg har hjemme besøk til.

Mulig jeg ordrer etter vært med å kjøre ut vare på de dager som jeg har disse turene. Ikke alltid like enkelt men en ser nå mer bilde av hvor jeg ønsker å være business messing. Da er jeg nå på det nivået som jeg ønsket å være ved oppstart i 2017.

Nå opplever jeg jo at jeg får andre kunder som fremsnakker meg å ber andre booke tid hos Gruben Massasje. Takknemlig for at jeg har så mange som er fornøyd med meg.

Hvordan en skape en Nydelig dag er i utgangspunktet veldig lett ikke sant? Det innebærer at en har noen viktige ting som skjer.

Kvalitets tid å samtidig lytte til seg selv.
Jeg lytter alltid i løpet av dagen på meditasjon musikk. Det får meg til å slappe av.

Dagen i går avrundet jeg med det å sovnet som en klegg. Slik som jeg jobber er det absolutt lett å sovne å få sove godt.
Kan virkelig anbefale deg å lytt til ulike meditasjoner som er med på å hjelpe deg til å ro ned.

Jeg vet jeg har et sykt høyt tempo. Å jeg liker å jobbe mye er blitt min livstil. Deilig å. Starte dagen med å. Logge på veileder samtaler. Så mine mange faste kunder der også ser jeg er logget på.
Siden oppstarten i desember så er det kun noen få dager jeg ikke har mottatt henvendelser. Da ser jeg nå at min verdi her også er viktig for veldig mange.

I dag har det meldt litt bra vær noe som jeg Gleder meg veldig. Er lite krav stor egentlig. Men bare det å nyte sol og kaffe ute så har jeg det vidunderlig nydelig. Lytter til lyder ute å så artig å se sommer fugler og lytt til naboer som jobber i hager ol. Det å bare være det er mindfuldness.

Da sentrerer du deg å er mottakelig for ny energi å ladder opp.

Jeg vet ikke helt om det er bare jeg men føler at tiden går uforskammet fort. Det er jo nå. Snart august min mnd. Så må si denne sommeren har gått meget fort.

Jeg har hele tiden følt at jeg har go tid hadde en kollega som alltid sa vi har god tid, i løpet av skiftet. Så alt vi ikke fikk gjort ble alltid overført til dagen etter .

Det føles litt slik at jeg hele tiden har følt at jeg har go tid med alt som skal gjøres ute her hjemme? Selv om jeg har fått gjort mye har jeg enda en del igjen.
Ikke alltid like lett dette med å planlegge når jeg jobber så sinnsykt mye. Å i tillegg er alene om alt.

Å mye av jobben ute er vær avhengig i tillegg men jeg ser vær gudene er vel litt mer med oss.

Så gleder meg veldig til å få gjort mer i denne uken er alltid så herlig å få gjennomført det jeg har planlagt.

Mange spør meg hva er det som gjør at du klarer å holde oppe din motivasjon? Å din sterke drivkraft?
Jeg bruker mine styker, at jeg er utholden, dedikert, løsningsorienterte, kreativ, sta, bestemt og gode humør.

Jeg ler mye i løpet av dagen, i veileder samtaler er det i blant jeg ikke helt klarer å. Ikke le. Men for å vise respekt for den jeg snakker med så ber jeg alltid om unnskyld. Jeg har galgenhumor der jeg sikkert har en noe rar humor i forhold til andre. Men det er akkurat det som holder motivasjon min oppe at jeg vet hvor mange kunder som trenger lille meg.
Så uansett hvor sliten jeg er så står jeg på. Ofte har jeg 6 til 7 timer jobb uten noen pauser. Så mitt motto er kunden alltid først.

Derfor tror jeg også at jobben min er blitt min livskvalitet og livsstil. Jeg har allerede startet å tenke på når jeg drar til Lofoten så kan jeg jobb med veileder samtaler. Jeg er helt sikker på at det går utmerket om jeg tar fri.
Ved å se hvordan jeg tenker så skjønner du også hvordan jeg har mln værdager er 17 til 19 timer jobb.

Da er jeg selvfølgelig sliten men motivasjon og fokus er på kunden som trenger min hjelp.

Når flykten i fra livet blir bare jobb da har du jo ikke så mye annet rundt deg tenker sikkert du?
Jeg er en person som lett kobles til andre mennesker. Å har nå stiftet mye bekjent skap via jobbene mine. De sies at en skal skille jobb og privat.
Men mennesker vi blir kjent med under veis som du får gode relasjoner mellom så tar jeg meg alltid tid til å lytte å prate med de. For å gi de min tid å samtidig lære de å kjenne.

Det er dette da psykologi som alltid har vært mitt fag felt. Det har vært min greie egentlig hele livet. Sikkert også pga min oppvekst.

Den erfaringen vi har i oss er meget viktig for fremtiden, ved at jeg nå er den hjelper som gir energi til andre Som trenger en utstrakt hånd.

Jeg har det så vidunderlig i livet mitt gleder meg til å utvikle meg mer, å modne meg mer for å kunne hjelpe å samtidig forstå.

Mange mennesker som jeg har kuttet ut i fra mitt bånd, det har jeg gjort fordi de tok energien min. Enkelt av de har jeg bestemt meg for å aldri mer ha noe med de å gjøre.
Å noen få er døra åpen.

Det å bestemme seg for veien i mitt liv er også mitt valg for jeg klarer ikke å være i ufred å disharmoni, jeg blir helt energi løs av for mye bråk å negative mennesker. Jeg er for sensitive for det. Derfor må jeg værne meg å det er vidunderlige.

Uansett hvordan utgangspunktet er så bestemmer vi oss selv for hvordan vi skal være å hvordan vi skal respektere på alt.

Derfor fokusere jeg kun på det jeg ønsker meg. Så du manifestere ditt liv ved dine egne tanker. Ha gode tanker, legg din egen energi idet å det kommer til deg.

Håper du blir inspirert av bloggen til å gjør noe du selv har utsatt.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg