De lever selv om det andre er borte ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ? ny mnd har vi kommet til nå så jeg må si jeg ønsker velkommen til desember

 

 

Jeg må si jeg gleder meg veldig til denne nye måned som er kommet å jeg tenker det jeg lærte i november skal jeg ta meg styrkende inn i desember . Det vi lærer også opplever så blir vi sterkere uansett så vi må bare sette oss inn i det vi opplever å bære vekten av det . – Dette med å være takknemlig for all lærdom som kommer vår vei , åpner oss mer opp for å erkjenne for oss selv at vi trengte den opplevelsen for å bringe oss mer glede eller at jeg også du skal lære om andre for å være klar over om de liker oss eller de bare bruker oss.

 

Jeg velger bort alt jeg ikke vil ta med meg inn i fremtiden , de jeg har gått lei , de jeg ikke har samme energien som også de jeg ikke forstår meg på som jeg har brukt enormt tid for å lære å kjenne som jeg aldri når inn hos. De har jeg kuttet bånd med . Det er noen ganger vi bare må gi slipp på det vi kunne glede oss over. Kommer dette tilbake til oss var det ment at vi skulle ha det i motsatt fall om det ikke gjør det så var det ingen ting vi skulle ha hos oss.

 

Livsglede er som å åpne seg opp for kjærligheten igjen 

 

Vi kan føle at livet tar i fra oss også gir tilbake mellom alt . Vi skal lære du og jeg kjære deg , vi skal utvikle oss i alle retninger . Vi skal også lære å akseptere tap like godt som vi aksepter glede. Jeg mistet mamma i julen for nå snart 10 år siden . Det var ett tap som vi merket . – De som mister de som har vært mye sammen med de , også de som har gitt veldig mye av sin tid for deg . Det er nettopp de du merker at de er i fravær . Da de er gått bort eller en mister kontakten med de for godt. De en har igjen som aldri bryr seg , som aldri ringer deg . Som aldri heller viser at de savner deg for å ringe deg å høre om du har det bra, den dagen de er gått bort eller vi ikke har kontakt med de så vil ikke jeg eller du merke det tapet like godt som jeg mekret med mamma . Det ble en tap der en lenge brukte tid på å skjønne at hun ikke kommenterte på fb lenger , eller hvorfor hun ikke ringte for å høre hvordan dagen vår hadde vært . Dette evige ganget som en da kunne føle på ikke nå igjen vi snakket jo for fan med i går med hverandre . Så kunne en bare ha håpet på at det var bare en drøm som en hadde hatt .

 

 

Dette med å lære seg med tap også det å lære seg da en lykkes så er det mange som ikke liker da vi får mer suksess i våre liv . Det har jeg mekret veldig godt på å jeg tenker jeg bestemmer meg ikke for å være ett offer der jeg må være den som tar meg nær av at de jeg har brukt litt tid på ikke liker at jeg lykkes så tar jeg heller å minimerer tiden jeg har med de mot null eller at jeg halverer med en gitt riktig dose tid for å slippe å ha gremmelse så jeg ikke tar med meg ubehag etter ett besøk. Det er viktig å tenke på at en ikke bare opprettholder en relasjon for at jeg eller du er redde for hva nå ? hva skjer om jeg kutter dette båndet ? Om jeg ikke kan omtale en person godt etter et besøk eller når jeg er på tur dit så er det en jeg skal kutte båndet med . Vi må alle ta bort det vi selv saboter for oss selv. Vi snakker oss selv ned da vi ikke har godt å si om andre .

 

 

Denne weekend gleder meg veldig til å kan nyte

 

Desember er en tid jeg gleder meg veldig til for å si det slik så har jul alltid vært en periode jeg gledet meg til med masse baking også lage god mat for å teste ut om dette holdte mål til julemiddagen . Mamma hadde alltid tester av alt som jeg har lyst til å gjøre ett samme forsøk på å teste ut som hun gjorde . Det hadde vært veldig hyggelig om jeg hadde fått til å gjennomføre dette. Det å skape mat sammen gir meg mer tilbake enn alt annet . Det er kjærlighet i de stundene der vi kan sammen være med hverandre .

 

 

Denne desember så har jeg dyrene mine som jeg er så utrolig takknemlig for som jeg til en evig het snakker litt om her i bloggen min. De er livet mitt helt enkelt . Det er blitt slik at jeg blir litt som en liten gård bruker selv om min skala er mindre så har jeg jo tross alt en forpliktelse så jeg kan liksom ikke gi fan å gå ut å se etter de. Liksom jeg må bruke tiden min på de å jeg gjelder meg veldig til å se deres forundring da jeg åpner opp døren til de vær morgen å vær kveld jeg går inn bare en ekstra tur for å se . De er så herlig ofte så må jeg løfte de opp bar for å føle deres energi. De har ett slik nydelig utrykk også ikke minst de er kjærlighet .

Det er herlig å være selvberget på en måte så kan en si klarer du også spise dine venner ? ja gjør det spiser eggene i fra de å dem er bare herlige . En hane har jeg spist som jeg slaktet . Den var bare aldeles nydelig . Det var første gangen jeg noen gang hadde gjennomført dette helt alene . Så jeg hadde sett på you tube kanalen hvordan dette gikk for seg. Det var en reise som jeg klarte fint men jeg må si jeg var ikke like høy i hatten under hele prosessen . Så vil du si hvorfor sa du at noen drepte hanen din det var jo du selv som gjorde det. Jeg fikk en til hane som jeg ikke orket å få pes i fra naboer for den første hanen jeg hadde ble det en støy som jeg ikke klarte å leve under . Jeg hater mas , jeg hater når noen aldri blir ferdig med en setning . Jeg hater når noen pirker på meg å jeg ble lei av å bli oppringt av politiet annen vær dag i den perioden den første hanen var levede.

 

 

Hva er målet for desember da ?

 

 

Målet mitt for desember er å være mindre synlig men samtidig ha så mye å gjøre at jeg ikke har tid til å gjøre alt jeg vil gjøre. Om du skjønner meg ? hun som sparket meg i ræva for at jeg grundet frem bedriften min , hun ringe meg til en stadighet å sa dette. Hei Elin – Weonika , jeg håper du har så mye å gjøre at du aldri får tid til noen ting ha dæ bra så la hun på røret for at jeg ikke skulle bli heftet . Jeg tenker ofte på henne som alltid hadde truen på meg , som så meg som sin egen datter . Vi hadde den gode lune energien jeg hjelpe henne å hun hjalp meg til at jeg så min egen verdi å at jeg hadde den gode egenskapen en grunder skulle ha så sa hu dettan kan du kjør på nå ikke utsette dette lengre det har du ikke tiden til . Hun hadde i grunn rett hadde jeg ikke blitt pushet av henne slik så hadde jeg nok aldri tatt action som jeg gjorde jeg glemmer aldri kjøreturen hjem i fra den dagen på jobb , hun var bakom meg egentlig ordene hennes var i bakhodet til jeg kom hjem å slo på altinn å laget bedriften min å den ble en virkelighet . Dagen etter jeg om tilbake på jobb å sa nå har jeg startet bedriften aldri sett en dame som ville jeg skulle lykkes som ble så glad på mine vegne . Det var nydelig å ha fått oppleve at en ville meg så vel . Det er 6 år siden i år å jeg er så glad at jeg er vær dag takknemlig for dette vennskapet mellom meg å henne som bare ble ett nydelig tid samen til hun døde . Minnene om de som har vist oss kjærlighet lever alltid selv om de er borte .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg