De kan fuck you sier bare Æ🙌🙌🙌🙌👌

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det fint i dag, jeg har fått meg en nydelig by tur igjen . Det å se andre mennesker er noe eget egentlig jeg liker det uendelig godt å bare se også nyte litt kaffe mellom alt. Det å  møte litt kjente gjør jo bare dagen mye mer komplett for å være ærlig . Jeg må si mellom jobbene mine så har jeg alltid noe å finne på her hjemme . Det gir meg faktisk utrolig mye ved å endre her å ikke bare det men ta å rydde opp en samler så innmari mye på så mye . Det er godt med weekend der jeg kan bare gjøre litt andre ting . Selv om jeg fikk litt mer bookinger nå også så gir det meg faktisk bare en glede av å kunne få gjennomført mer digger å jobbe så det gir meg faktisk bare mer energi mellom alt her .  Jeg vet at jeg kan virke litt små rar med å ha så alt for meget på agendaen min men jeg trives så uendelig godt med all jobben at jeg har ikke noe å utsette på det. Etter alt jeg har opplevd i livet mitt så har jobb alltid vært min terapi å jeg tenker at det er en nydelig redning for meg at jeg klarer å balansere alt livet , problemer som har vært tøffe til små greier å nå i dag se hva jeg faktisk har klart å skape . Det gir meg faktisk ny energi å jeg er så takknemlig for absolutt alt jeg pr nå ha lært meg av livet. – Jeg tørr påstå at jeg er glad for at jeg har opplevd det negative for jeg ser det nydelige som livet gir meg å jeg må si jeg gleder meg uendelig til fremover.

 

 

Hagen er ett stort prosjekt

 

 

Jeg har så stor hage men jeg har nå fått den mye bedre enn jeg hadde trudd , jeg har en del små justeringer som jeg skal endre men jeg ser for meg å plante litt mer for å hjelpe på slik at jeg får bort innsyn det å ta tre for å plante på nytt er nok ikke alle som skjønner men det er nødvendig i blant å jeg må si jeg gleder meg så til å få se det ferdige resultatet for å være ærlig med deg. Det å bare fokusere på hvordan drivhuset mitt skal bli å bare hvordan skal det se ut ? jeg har enda mye planer  men jeg må si jeg tror jeg har funnet ut en nydelig måte å gjøre det på . Det kommer til å bli nydelig håper jeg .  Dette med å ha så mange prosjekter mellom livet her , så gir det meg en pust i bakken som i dag da jeg dro ut en tur å bare skulle være . Dette å ikke må levere så er det noe jeg ser frem til. Det gir meg veldig mye tilbake å jeg merker at lille byturen i dag ga meg faktisk en ny energi til å drive på mer her hjemme. Det gleder meg veldig å nyte livet . Jeg vet at jeg har sagt dette før , å nå kommer jeg i den klemmen med å gjenta meg litt.. så er dette med å leve livet mellom alt , en  dag skal vi dø men nå er vi midt i livet vårt å det å se tydelig de som er tilstede i livet sitt. De som ikke er det er så tydelig . I dag på cafe møtte jeg 2 som ikke har det bra i sine forhold ene var sammen med med partneren å den andre var ikke med partneren jeg vet privat at de sliter . Det synes så uendelig godt på de at de har det ikke bra hvorfor er de sammen er det fordi de er redde for å miste fasaden ? eller er det at dem er redd for hva skjer da ? etter ett brudd klarer jeg meg ? dette er noe jeg ikke skjønner at noen faktisk gidder å bruke opp dette livet sammen med mennesker som de ikke er glad i eller de har ikke sex med de men de må på død og liv ha den skapningen for å snakke ned .. herregud si bare jeg men takk for at jeg slipper å gremmes for at jeg har en skapning i sofaen min eller på rommet som jeg ikke vil ha her .. det hadde fan med ikke gått . Det hadde skada meg så inn i helvete å jeg hadde sikkert ikke blitt en god versjon av meg selv da . Tenker jeg hadde nok blitt mer brutal også aggressiv eller hvordan si en det , jeg er attraktiv aggressiv må bare ha feile menn – dette tror jeg er ett kjent problem i mange hjem der du ser fasaden er fette nydelig . Du ser de har det beste av det beste. De som bor der har ingen kjemi å hva er livet da? jeg kan si det som er naturlig i alle for meg , er det å skille meg i fra det jeg ikke liker. Da driter jeg i fasaden å hva andre måtte mene om akkurat meg å mine valg , de kan fuck you sier jeg bare   jeg . Da jeg bestemt meg for å bryte ut av ett usunt forhold med mine barns pappa, så gikk jeg mange omganger med meg selv er det dette jeg virkelig ønsker , svaret ble ja uansett når jeg stilte meg det, alene sammen med venner å da jeg sa de ordene til han , glemmer jeg aldri , dette funker ikke sier jeg jeg vil skilles . Så sier han åh herregud da må jeg på nytt kjøpe noen ut for 3 gang … Så Snur æ meg , det skal du ikke æ skal kjøpe huset. Du skal flytte ut , åh sier han da. Det som er da en går med tanker eller følelser at ting ikke er bra så se deg litt rundt da det er negativt å ikke blir bedre så gjør aldri en ferie tur en forskjell eller å kjøpe noe nytt. Vi hadde bestilt oss en Syden tur men jeg avbestilte den , ønsket ikke å dra på feire med eks mannen å barna bare fordi vi hadde bestilt den turen . Da ble turen avbestilt å jeg kjøpte meg en campingvogn uten at eks mannen viste noe så vi kunne ta oss en ferie tur sammen jeg å mine barn så fikk heller han ordne en egen tur de sammen . Jeg hadde aldri kjørt tilhenger da jeg kjøpte camping vogn å jeg hadde bare vært på utallige turer opp igjennom årene men jeg hadde ikke kjørt så dette ble spennende . Det ble en minne rik tur jeg å barna så tok jeg med mamma så vi kunne være sammen . Jeg husker hun ble mer til bry enn glede på turen men vi fikk da uansett også en hyggelig tur sammen . Det å ta en beslutning er viktig å det er så avgjort verd det. Å den beslutningen jeg gjorde i 2008 , at jeg sa opp kontakten i gifte målet mitt, var det beste jeg hadde gjort , jeg har hatt en reise i livet mitt som er uendelig mye mer enn om jeg hadde vært i den relasjonen jeg hadde ikke vokst i den relasjon , å det er nettopp derfor jeg sier det jeg sier at en må noen gang ta valg som ikke alle liker men de blir bra for deg . Så gjennomfør det i stede for å være i noe som en ikke trives i eller der en ikke får den veksten som en trenger .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg