Dagens samfunn blir bare mer krenket hva feiler det samfunnet vårt ?

Hei kjære lesere ❤️

Tenk at i morgen er det nymåne som kommer samtidig som det er vår også sommer tid egentlig .

Da døgnet er like langt som dag også natt, surrealistisk egentlig egentlig å se hvordan tiden går også hva ny måned påvirker oss mer en vi faktisk er klar over .  Vårjevndøgn i morgen er i morgen , samtidig som ny måned er litt rart når jeg ser ut av vinduet at vi har fult av snø enda, men som vi alltid vet så skjer ting veldig fort.  Jeg kommer til å lage meg nye mål i denne perioden å se hva som fungerte også hvor jeg feilte. Dette med å se hva jeg får mer til å hva jeg kan realisere er viktig . Jeg merker mer at jeg er mer åpen for verden også ser jeg nå tydelig at jeg har det jeg skal ha i meg . Jeg liker veldig godt å manifestere i denne perioden . Kraften i ny måneden er frem til torsdagen  å bare legg merke til hvordan denne ny måneden påvirker deg. Jeg lager alltid nye mål for ny måned perioden å helt frem til full måned tid. Dette er for å øke mine intuisjon også se hva er det jeg klarer å få til med min kraft så ser jeg tydelig hvor jeg klarer dette med å se hva jeg faktisk klarer å få til ved å være i det jeg drømmer om.

 

Merker du noe ang ny måned ?

 

Jeg merker dette veldig godt når ny måned er her jeg merker dette også via veileder samtaler der jeg får mer samtaler . Dette skjer faktisk oftere nå å jeg merker at jeg får flere som vil å trenger mer hjelp. Under ny og full måned . Dette er helt sykt men dette slår aldri feil. Jeg merker selv det jeg fokuserer mer på i denne perioden det vokser mer også. Takknemlig for være denne kanalen der en fokuserer også er mer på ved å lytte til det vi enda ikke har sett eller forstått. Vi kan ikke oppleve endringer før vi selv bidrar til å endre vårt fokus først da er det vi opplever vi å se forskjell rundt oss. Jeg merker så godt energier rundt meg . Jeg vet alltid om den kommer til meg eller om det bare blir med ord. Jeg føler dette så godt på kroppen min. Det å merke at andre lyger til meg er ikke noe en like. Det er det underbeviste i meg som hele tiden forteller meg at denne karakteren er ikke helt ærlige . Det som er så kjekt er at jeg opplever hele tiden når er klar for noe mer en jeg er ikke klar. Dette med å hoppe i ting klarer jeg ikke å gjøre om ike kroppen min er intressert i det jeg driver på med. Vi kan være med på noe kun for å tilfredstille andre, jeg klarer ikke dette i det lange løpet jeg blir lett fraværende også mister jeg intressen for å lytte eller få med meg hva som skjer. Akkurat likens er mine barn , en av de var med på hest ridning som barn , å jeg trodde jo først at de to begge minste mine likte dette , det så slik ut med et øyekast på de, mamma var alltid med meg på disse turene så vi hadde jo alltid litt part med de andre mens vi så jvenlig på de. Før vi plutselig fikk øye på min minste sønn… at dette kunne han da overhode ikke like i det hele tatt.. dette syntes mer og mer , han bare holdte seg fast et syn for gudene . Jentungen var ivrig lytter også klarte å lære men det gjorde ikke han for interessen var ikke tilstede . Det jeg egentlig ønsker å komme frem til er her at vi lærer om viljen også interessen våres vekkes , om den ikke er tilstede så kan vi bare glemme å lære for innsatsen vår også tilsted værelse i det vi gjør er merkbart i hvordan vi leverer. Se i butikker om krin eller de som jobber som servitører de som er kin i faget de selger mer også får de mer kunder. De som er sur eller ikke interessert får mindre kunder eller det blir mindre besøk i kassen til de . vi gjør alle sammen feil det er ikke det som er det verste hos folk , for feil er bra å gjøre det som er dårlig rundt folk er å ikke våge å være mer selg selv hvorfor er dette så vansklig ?

 

Dagens samfunn blir bare mer og mer krenket hva er det vi er redd for skal komme frem da vi frykter å se sannheten i øye ?

 

Da jeg var ung i 70 årene  og 80 årene så hørte vi aldri blei du krenka nå ? eller så hadde vi ikke rolle modeller som forteller i podkaster at det er kult også bli rundpult , i beste sende tid. I vår tid så hadde ikke dette vært lov da ble vi krenket eller samfunnet likte ikke at vi fikk informasjon om det seksuelle for meget. Dette skulle være mer pakket inn i skole der det hørte hjemme også ikke i tv eller radio , der var det bare rolig musikk eller debatt programmer var ikke så utpreget som i dag, dette med å gå ut av boksen å leve litt annerledes var ikke normalen. I denne perioden blir vi den familien som går ut av konforsonen mine forelde drar fra hverandre. Det var jo ingen som gjorde før i tiden som i dag. Vi opplevede oss barn som underlige med 2 hjem , vi var annerledes også hadde vi også en mer frigjort måte å være på. Jeg våget mer enn de andre , jeg tror nok dette livet preget meg mer enn de andre som levde monotont kjedelig liv som ikke hadde de utfordringer som jeg levde opp til vær dag . Jeg viste aldri om jeg fikk mat i kjøleskapet eller om jeg  ble satt bort litt i bandt. Ikke barnevernet som satt meg bort men på akkurat samme brutale måte. Ikke jeg som ville dette men jeg måtte det var tvang . Dette preget meg nok mer en jeg forsto i barndom å nå i voksen livet mitt. Dette har gitt meg en måte å ikke være redd for å gå videre , ikke redd for å agere eller ta sjanser . Dette livet er veldig komplisert å jeg er i dag takknemlig fordi jeg lærte dette .. jeg er blitt i dag en mester til å se løsninger i stede for å se mine begrensinger. Det tenker jeg alt for mange mennesker gjør for mye av . Dette tror jeg lett kan også være en ressurs ifra meg selv , til å bruke mine verdier også min måte å være på for å kunne hjelpe andre mennesker som ikke har samme måte å se livet sitt på som jeg . Livet mellom linjene merker jeg bare mer og mer . Hvordan vi egentlig skiller oss mer ut om vi ønsker å være mer oss selv. Jeg har aldri fulgt etter andre jeg har alltid lyttet til meg selv. Det er så nydelig også være en uredd  person som kan være med på å påvirke samfunnet med å være litt gal også være mer tilstede i livet  mitt . Håper jeg å kunne se at du også våger å leve mer ekte enn ellers gjør det som du lenge har savnet i ditt liv. Jeg merker nå at jeg er åpen for å være mer kreativ noe jeg elsker å være. Det er en ny verden for meg fremover der jeg skal være tilstede for andre også meg selv . En god kombinasjon mellom alt , dette med å sette en pris  lapp på hva vi egentlig koster i bruk slik som jeg er grunder så er jo tiden min en pris , jeg orker ikke å jobbe gratis lenger , jeg har vært nok i det så jeg har forandret mine priser i jobbene mine skal jeg få vekst må jeg også våge å ta mer plass for vekst . Det håper jeg du også gjør . Nettopp ferdig med en veileder samtale på min private kanal det er så vidunderlig nydelig også få flere samtaler , det å kunne få hjelpe andre er veldig stas. Dette gir meg så mye tilbake også samtidig så får jeg jobbet med mer det er vinn vinn .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg