Dagen før dagen 🎅🎅🎅

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg I dag?

Jeg er egentlig litt bohem aktig her går i mot strømmen å gjøre akkurat det som hadde passet meg aller best. Uff neida skal lov å ta mæ sammen.  Takk og lov det er lillejulaften nå … surrealistisk egentlig.  Om 1 dag er det tre år sia båndet vårt ble kutta.  I dag dagen før da skjedd e jeg merkelig rolig. Alle vi skal nyte dagen oss i mellom her sammen i morgen🥰🎅.

37 år med av og på avvisning gjør så klart mye mer med et menneske enn æ bare pakke inn meg i noe nydelig klær ikke sant? Då er jo absolutt alt glemt.  Mine traumer har æ jobba ut selv. Ved å lytte inn i det indre.  Jeg har måttet ærkjenn over for meg selv.  At det er ikke min skyld eller jo mulig jeg hadde kunnet holde kjeft. … å la noen ord stå usagt.  Jeg sa bare sannheten uten at jeg noen gang hadde gjort dette før.. det ble jo selvfølgelig litt for mye.  Så hadde jeg fått maleri som hun på død og liv ikkje ønsket at æ skulle ha. Så då fikk ho da like godt i julegave i fra nissen på Gruben.  Like bra det æ vil ikkje ha noe som andre plutselig ikkje ønsket å gi mæ. Det får en negativ energi tingen uansett hvor nydelig bilde var. Mulig det var julegaven hun ble sur for at han fikk mye å ikke hun ikkje veit æ. Æ vet uansett at æ ga han det I kjærlighet,  å ho fekk bildene tilbake i kjærlighet.  Akkurat som hun ønsket da skulle være.

Med årene så blir alt lettere

 

Jeg hadde håpet da jeg var yngre at jeg ikke brukt så mange år på bekymringer.  Jeg hadde håpet på at jeg kunne ha hatt min kunnskap nå da jeg var yngre.  Hvordan hadd veien i dag sett ut ? Æ vet at under alle nederlag finnes suksess.  Under tap kommer lykke.  Vi må egentlig anerkjenne at ok situasjonen er så tungt men vi må akseptere da blir den tygnden på din rygg mye lettere.  Da har du startet å bearbeide dine følelser.  Å vi må være 100 % hel for å få det bra I livet vårt på nytt .  Vekst kommer pga av hva vi selv sender ut.  I tillegg så jobber vi opp vårt navn på hvordan vi er I møte med andre mennesker.  Jeg vet at på en uværs dag er jeg overhodet ikkje den du ønsker å bruke tid på å prate med.  Jeg har absolutt alt I meg for å knuse deg . I alt jeg har vært I så har jeg blitt en sykt sterk faiter å ikke bruke tid på å irritere meg eller test ut hvor grensen min henne går .  Det anbefales virkelig ikke.  Jeg er Løve,  å har en kraft og energi som ikkje er en kombinasjon som er nødvendig å teste ut.  Takknemlig for at jeg nå klarer å stoppe i tide. Det som skjer om du teste grensen min er at jeg ikkje ønsker å ha deg i mitt liv mere jeg fortelle ikke før jeg merker at irritasjonen stiger å æ føler at jeg blir enten holdt for narr eller du snakker styggt om mæ eller du drit meg ut offentlig eller kun privat det betyr en ting vårt vennskap er øyeblikkelig forandret til bekjent ikke venner.

I dag blir det akkurat passe spennende

 

Jeg har ikke pakket inn alle gavene å jeg har litt små ting som skal ordnes her .pluss at jeg får kunder i massasje å skal selvfølgelig jobbet med veileder samtaler.  Gleder meg veldig til det.  Roen senker seg egentlig veldig fort når du ser jula er her . Gleder meg veldig til å få glede ungene mine synes det er så fint å få lov til å gi de mest i år.  Jeg har ikke orket å tenke på meg selv det er dem som er viktigeste for meg.

Jeg merker godt at kroppen er i jul modus.

 

Ungene mine er jo ikke langre  små de er jo vokse.  Jeg merker godt at jeg har fått meget fornuftige barn.  De må feile å lær livet. Jeg er takknemlig for alt jeg har gjort feil opp igjennom årene.  Hadde ikke jeg hatt så streng oppdragelse hadde jeg mest sannsynlig gjort flere store feil det som er mitt poeng her er vi kan aldri utvikle oss uten å feile.  Vi må erkjenne at vi er feil og rett eller pluss og minus.  Vi tar feil og oppfatter feil.  Det som er en felles nevner er vi ønsker å lykkes med det så må vi få inn litt mer galgenhumor.  I tilværelsen æ har det.  Å trur det har berga livet mitt opp til flere ganger.  Å Herregud vi er nødt til å ventiler ut negative opplevelser.  Å få innspill på positivte ting.

 

Jeg Hadde et stort ønske

 

Å utvikle bedriften min mer enn jeg klart i år . Jeg må si herregud du har vært sykt dyktig å dedikert. Har jobbet i over et år nå. Nå er det 9 arbeidets dager dette året.  I dag stoppet æ kjeften til en jeg snakket med på vegne av bedriften.  Det er ikke lett å drive bedrift etter kriser.  Det er noe alle gründere har kjent på mer . Noen mindre alt ettersom hva du driver med.  Jeg fikk et spørsmål på hva generer mest penger inn til bedriften min.  Massasje og veiledning Jobbene er de som i hovedsak har generer til mest.  Målet mitt til neste år er å få inn 5 mill.  Dette året mitt var å få bedriften opp på føttene.  Å sette meget hårete mål jeg bare elsker det.  Jeg har tenkt å bruke mine utfordringer og kunskap på noen fornuftige. I tillegg gjør jeg en større forskjell I samfunnet.  En som ringer meg gjevnlig via veileder samtaler.  Har jeg hjulpet å skrive så personen kan få komme fri i hensyn til blitt tvangs innlagt . Det preget meg men ved å se hva jeg faktisk klarer å hjelpe de med bare å bruke kjeften min å skrive.  Så er jo denne jobben min genialt.  Då er det meget bra at jeg har all kunnskap om helse sektoren å kan lovverket. Å I tillegg til mine vidre utdanning i psykisk helsearbeid og kreft omsorg med lindrende pleie.  Dette er så givende å igjen takknemlig for at jeg har det utrolig bra I livet mitt.

 

 

Nå må du nyte dagen din godt,  🥰🎅

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg