Dagen blir til mens vi …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , nydelig dag å våkne opp til i dag. Det er herlig da en ser at solen titter frem å en kan nyte livet mer her. Det er ikke for alle sammen å klare å gjennomføre alt en har satt på agendaen . Det er tydelig i det åpne bildet men jeg må si det er herlig å kan nyte dagen godt her før jobb.  I dag var det frokost arr i byen så jeg å en venninne dro sammen . Alltid hyggelig å kan dra å se litt folk . Det er en fin start på dagen å kan være sammen med andre like godt som en er bare alene .

 

 

Dagen blir til mens vi går

 

 

Det er akkurat slik der er , mens noen avslører sin sannhet bare ved å være seg selv så er det også fint for meg å se tydelige bilde av andre. Det er noe jeg liker utrolig godt er å avsløre andre mer enn jeg faktisk var klar over.

 

Dagens agenda er veldig tydelig det er å få fart på ting her hjemme . Det å få unna gjort mer her er noe jeg gleder meg veldig til . Det gir oss veldig mye tilbake å ikke minst så tenker jeg at bare å få til litt mer i dag så har jeg gjort en god jobb .

 

 

Siste dager denne september

 

 

Jeg har så mye som jeg skal få unna denne høsten så jeg tenker jeg skal nyte livet å mellom alt strevet . Det er å få bygget ferdig ande huset mitt så er det plan A , det er ingen plan B noen buker å kjøre flere løsninger men jeg tenker at det er greit å gjøre det på min måte.

 

Jeg merker at jeg har jobbet mye i det siste jeg har ikke den åpenbare behovet for å høres eller sees . Det er nydelig å være tilbake å rolig å være i mitt element . Det er krevende å være den som tar stor plass derfor så er jeg tilbake å bare observerer er veldig godt for meg det.  Dette er nok ett resultat av at jeg ikke har hatt fri på nærmere 2 år snart.

Jeg har en del planer som jeg skal få gjennomført her så jeg har jo blitt en dame som er blitt litt mer handy enn jeg var før . Det er ikke dumt da en er singel å ikke har all verden av hjelp. Det er noe jeg setter stor pris på så er dette at jeg skal gjøre unna mer her å nyte den siste  tiden av denne perioden med å kan klappe meg på skuldra å fortelle meg at jeg har  vært dyktig som faktisk har lyktes med å gjennomføre mine mål . Det er ikke for alle sammen å være som jeg det skjønner jeg . Det er en stor jobb å kan fylle alle mine roller da jeg har pr nå i dag 5 jobber . Det er en 6 jobb som jeg holder på å utvikle så er det dyra som krever min tid. Det er herlig å de gir meg veldig mye tilbake jeg bare må si jeg elsker dette livet med å være for mer enn bare meg selv.

Vi alle trenger mer en bare oss å være for

 

Jeg er en dame som alltid ser andre før jeg ser meg selv i den siste tiden har jeg sluttet å alltid være kun for andre . Det er slutt mer på det, nå er jeg mer for meg selv . Dette er fordi vi må fylle på oss selv for å ha det bra å samtidig kan si at vi har det bra. Eller at vi får vekst . Jeg tenker alltid på hva jeg skal gjøre mer av eller hva jeg kan utrette . Dette med dyra har blitt mer en hyggelig hobby men alt jeg gjør blir jobb til slutt så jeg gleder meg til egg produksjonen kommer mer i havn enn jeg har til nå. Det er noe jeg gleder meg veldig til .

 

 

 

Jeg bruker å si at alt vi trenger kommer til oss med mindre vi sender ut kjærlighet eller harmoni så er det dette vi mottar. Det å være den som må slarve om ande er ikke jeg , det ligger ikke for meg så jeg har heller mer viktigere ting å gjøre enn å snakke ned andre mennesker . Det er for de som ikke har bedre ting å sysle med.  Jeg har nå merket at alle med dyr som ønsker å bli kvitt de så får jeg nå melding om å få overta de. Det er så herlig at jeg er veldig fascinert over alt her i grunn . Jeg må bare få ferdig huset deres så blir det råd skal du se. Det er tid krevende men herregud så hyggelig de er veldig koselig dyr . De krever ikke mer enn at vi snakker med de å tar rede på dem så ordner det meste av seg selv . Dette med å stelle og ordne for de er noe jeg alltid har likt . Som sagt jeg har vokst delvis opp på gård så jeg har det i fra barndommen min å fjøs duft har aldri fått meg til å bli redd for at det ikke lukter så bra. Det er sjarmen å stelle for de å gaven jeg får er faktisk egg å at de blir tamme . De er blitt mye mer tam siden jeg fikk disse dyra enn da de kom så det er åpenbart at de aldri har hatt så mye sosialisering med mennesker som jeg gjør med de. Det er utrolig hyggelig å se .

 

 

Jeg er så spent på om jeg skal klare å få ferdig ande huset før denne uken er over det er noe jeg er veldig spent på. Det er en lav budsjett hus så vi får se hvordan ting blir jeg må si jeg stor gleder meg veldig uansett. Det er en del som skal ordnes men det lar seg fikse i løpet av dagen i dag. Det er noe jeg gleder meg veldig til å kunne få jobbe ute i flere timer uten at andre skal snakke til meg . Det er noe av det deiligste jeg vet er å slippe å svare å bare være i mitt eget. Da en jobber som jeg gjør så er det noe jeg må være alltid så er det hyggelig å smile være omgjengelig . Da er det nydelig å koble ut med å gjøre en herlig ute aktivitet her som gjør at jeg faktisk får ting mer i orden å jeg må si jeg gleder meg så til å få satt i gang her . Det er ikke alltid en kjenner at arbeids gleden kommer så lett som i dag men det er herlig .

 

Håper at du får en fin dag i dag der du kan nyte dagen din godt med å være i ditt element å ikke stresse for mye . Det som er stress er noe av det verste vi gjør . Det gjør at kroppen stagnerer å vi i tillegg påfører oss selv blokkeringer . Det er ofte nakke problematikk som vi ikke tenker over at vi trenger hjelp til . Det er mange som er livs redde for at ting skal bli verre , de må bare for min del gå å ha vont jeg skal ikke hindre de i det. Jeg hadde ikke orket det men jeg tenker de bestemmer over sitt eget liv . Dette med å presse meg på andre er det ikke nødvendig å gjøre det blir ikke noe bra ut av det . Derfor trekker jeg meg alltid unna de som er støy eller er skade for meg .

 

 

Skap deg en nydelig dag .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg