Dagen blir til mens jeg går tenker jeg å bare går videre ….

Hei Kjære lesere ❤️

 

Hvordan er små fett morgen i dag ? er jo tross alt lille lørdag så hva skjer ?

Det å vite at det er små fett lørdag også se på livet mitt nå å 15 år tilbake så var det mer rock en roll må jeg si , mer party og mer ute på livet nå i dag så er jeg mye mer trygg med å være i meg selv også ikke minst nyter de stegene jeg tar nå som er velmente for meg selv også for mine omgivelse. Det å se at andre mennesker dyrker drama også må skrike offentlig for å få liks dette like liker jeg overhode ikke å da en ser de er så mye elder enn jeg blir jeg faktisk skremt . Drama hører ikke hjemme i min verden , her er det harmoni og kjærlighet , det er veldig viktig for å motta vekst i livet. Jeg trives bedre i en verden der vi har forståelse også viser andre respekt enn om vi må krangle hele tiden for å ytre sin mening dette er ikke meg , mulig jeg kan virke veldig vanskelig men , jeg har brukt over 40 år av mitt liv på mennesker som ikke har gjort meg bra, det har vært alt for mye drama, krangling også overkjøring som har bidratt til min måte å være på i dag, å frem til den dagen jeg dør. Jeg vil ikke ha noen i livet mitt som jeg hele tiden vil krangle eller lager intriger dette får passere inn i noen annen sin tilværelses som liker å ha det slik. Det er ikke andre vi kan endre vi kan kun endre oss selv. De som hele tiden må endre mannen de finner, han går ikke pent nok kledd , huset må gjøres om hele tiden . De bytter ut osv til slutt så er det livet de ønsket forbi , eller forholdet til slutt tar slutt. Fordi fasade spillet det varer ikke så lenge før det blir tøft å  leve bakenom en mur der en ikke har det bra. Tror du ikke det er mange av disse karakterer som sitter hjemme også skråler fb og tik tik for å se om det er noen som har det bedre eller verre en oss ? jeg tenker jeg ser også på tik tok å er der i tillegg selv. Deler akkurat det jeg ønsker , å det jeg står inne for . Det vi er trygg på å dele er noe jeg kunne ha gjort i byen med en fremmed , derfor tørr å våg å være 100 % deg selv i dine valg. Dette med å være en som skal bestemme eller fortelle nå gikk du for langt ? det er ikke vi som bestemmer om andre gjør dette om det ikke er så graverende at ja både personen selv og de som er rundt blir krenket av det. Negativ adferd der de på tik tok driver å kranglers åpenlyst på tik tok har jo nå blitt en trend ser jeg nå , de har mange følger som ser på at de skriker åpenlyst , å er tydelig krenket eller såret . Dette har jeg ikke skjønt meg på hvorfor gjør de dette ? jeg blir så oppgitt da jeg ser de tar dette i plenum slik at millioner av mennesker der hvordan de er .. trist egentlig . Ellers liker jeg tik tok veldig godt . Bruker denne appen vær dag å har mye glede av det. Det å vite hva vi ønsker å do it , jeg merker at uansett om det er på tik tok eller om det er på fb eller Instagram så er disse plattformene nå slik at de vet på en måte hva jeg søker , det kommer opp automatisk litt spesielt men det er jo også fordi det er bygd opp slik at det jeg også du ser mye på kommer det mer like slike videoer. Så jeg ser heldigvis ikke mye på drama så de styrer jeg unna, går ikke inn på de mer en høyest nødvending .

 

Nydelig dag å våkne opp til i dag

Jeg nyter en tidlig morgen i ro å mak dette er noe jeg foretrekker liker ikke for mye bråk også er det best også få bare gjøre det jeg digger aller mest så blir dagen egentlig veldig mye bedre . Jeg har en del på agendaen min i dag, som skal ordens opp i her i morgen har jeg min første visning på klærne , dette gleder meg veldig . Til å kunne få se hvor mye jeg skal få til på denne visningen. Det blir sykt spennende. Jeg skal selv på søndag ha min egen visning da inviterer jeg flere på det nå på søndag, så blir to visninger i denne uken så får jeg se hvordan jeg løser dette. Gleder meg veldig til å sette dette i et system for fremover. Så blir det jo også mye lettere å jobbe målrettet fremover med mine gjøremål. Dette er genialt synes jeg . Når jeg har mye eller lite på min agenda så trives jeg uansett jeg liker å ladde opp batterende mellom alt så det er sundt veldig . Det blir en bra ting nå fremover så vi skal kos oss mer enn vi er avvisende til hva verden sender til oss. Dette med å la andre hjelpe oss litt er noe som vi alle bør bli flinkere til å få gjennom at vi tillater dette mer enn vi gjør pr i dag. – det er i grunn godt å ta i mot litt hjelp i fra andre mennesker som vil oss vel her i livet. – Det gir meg også gir det den som hjelper mye tilbake.

Dagen blir til mens jeg går tenker jeg å bare går videre ….

 

Jeg planlegger livet mitt mellom alt jeg gjør merker jeg å tror nok at mange planlegger lite eller ingen ting. Noe jeg ønsker å realisere blir utsatt fordi noe annet må gjøres først. Dette er et kjent problem hos oss alle sammen. Dette er ikke et nytt fenomenene men jeg blir så fasinert over at de som er to har så mye kaos da jeg som er alene føler dette går bra hva er egentlig forskjellen på meg og de som er to ? jeg er bekymrings løs virker dette som egentlig utad i alle fall. Jeg har lært meg mye lekser opp igjennom denne karrieren min der jeg vet at opp og nedturer er selve livet. Det gir meg veldig mye tilbake. Jeg vet da kunder ikke kjøper en ny pakke tilbud da jeg gir de dette. Jeg merker det via mine intuisjon, får svaret til meg , alltid gøy å se at jeg får rett alltid. Derfor er det alltid gøy å jobbe med denne jobben min jeg elsker å utvikle meg på absolutt alle nivåer å dette er noe vi trenger for å være i balanse mellom alt her . Jeg elsker å rydde også fikse her hjemme . Nå skal jeg ordne i dag til visningen i morgen . Da kommer det flere gjester hit som jeg aldri før har møtt. Så er det alt noe vi utsetter for en grunn eller fordi vi ikke orker , ofte er det stort sett fordi vi ikke orker så mye akkurat da. Det er meg litt jeg er egentlig en dame som liker system også kontroll frik på alt jeg har, men noe ser ikke ut til å bry meg så mye med lengre. Dette er nok fordi jeg er veldig avslappet person blitt med tiden , før var jeg alt for stressende nå er jeg mye mer avslappet at jeg nesten blir i perioder litt skremt over min styrke hvor sterke er det virkelig mulig å klare å bli… Jeg bare undrer litt selv . Dette med å vinne over det vi har hatt vondt med .Det gjør vi med å kutte alle negative band om jeg ikke kan omtale deg positivt er du ikke lengre i min venne krets , du er ikke den enda dagen kaffe brødet fordi vi mistet noe å prate om å neste dag blir jeg overlykkelig for i møte deg . Jeg er overhode ikke i nærheten av å være en slik karakter. Takknemlig for akkurat det må jeg si . Jeg har takhøyde for hvem jeg omgås altså jeg omgås mennesker jeg oppriktig liker også har mye til felles med på ulike måter. Det å dømme andre ut ifra klær, jobber eller andre ting skal vi aldri gjøre. Skap deg en nydelig dag.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg