Da kom styggen på ryggen min å sa …

Hei kjære lesere  ❤️

 

Hvordan har du det ?

Håper du har det fint i dag, jeg merker i dag er jeg mye bedre å det håper jeg du også er. Viktig å være uthvilt å ikke minst få i seg nok søvn . Det klarte jeg heldigvis i natt. Det er ikke alltid like lett med å få nok timer søvn . Mine timer er ikke nok i døgnet . Har så mye jeg ønsker å gjennomføre . Nå er det bare healing musikk her å ro, jeg nyter stunden før jeg skal gi en healing til en kunde i løpet av ikke så lenge . Dette har jeg gjort mange ganger men jeg har liksom aldri snakket så mye om det til de som ikke holder på med det sammen som jeg .Jeg er åndelig også har jeg en annen måte å være på. Det som er så gøy at både politi også leger kontakter meg ofte , så de trenger meg de også, godt at vi er for hverandre .

 

 

Det er Weekend har du satt agenda for denne helgen du ?

 

Jeg må være ærlig med deg , jeg elsker helger også ro i disse helgene . Der jeg kan bestemme farten litt mer selv . Det verste som er at noen maser mye på meg da kobler jeg faktisk ut . Det er vel slikkert likt for mange av oss her i samfunnet . Som liker å ha litt mer ro i helgen å nyte litt ro. Jeg har mye prosjekter som er på agendaen , som jeg faktisk skal få gjennomført . Det som står øverst nå er å få byttet til sommer dekk på flere av de biler som jeg låner her. Det er nødvendig synes ofte at denne tiden går så inn i helvete fort egentlig . Hvorfor er det slik da en kan nyte å alt fungerer kan vi ikke bare kjøre rett frem da ? Det er dessverre ikke livet vårt heller fungerer . Det er veldig synkronisert alt vi tenker på er det som vi tilfører hjernen livet vårt .   Vi blir det vi tenker , er fokus alltid negativt så blir det negativt det vi opplever. Selv om vi alltid møter på motgang mellom alt , det er ikke bare seier også suksess , vi må lære å kjenne på ordet motstand . Det som forteller oss at når vi opplever suksess så forteller det meg mer at jeg er i denne boblen sterkere , da jeg har hatt det tøft eller vansklig . Det å ta seg mot seier å være i en krise slik som det var under pandemien , det penger ikke var for  mye av til meg . Det jeg brukte alle mine penger på var å få ut utgifter . Det å ikke ha nok penger konstant var slitsomt. Det tærer på både krefter også livskvalitet . Det som er sundt er å reflektere da vi er i en krise hvordan kan vi løse dette på best mulig måte ut i fra de ressurser vi i dag har ? for å vinne løpet ? Jeg var nettopp her der jeg hadde lyst til å gi opp , men da kom styggen på ryggen min å sa til meg at hei du nå gir du fan å tenke slike tanker … du skal oppleve suksess du . Jeg var glad for å ha vokst opp i en hjem der vi ikke hadde nok mat ofte der jeg ble tatt med i til folk som ga oss mat. Det var slik at jeg på denne måten klarte å overleve jeg la meg ofte sulten fordi vi hadde ikke penger . Det var tøft men jeg lærte meg at det kan være kipt å være med de som har mye penger også, den ene delen i min familie hadde mye penger , der var det velig kaldt også dårlig energi. Det å ha mye også ikke ha noe der heller , om du skjønner hva jeg mener . Det var to spesielle verden der jeg på ingen måte ville ha bodd i dag , men jeg er glad fordi jeg lærte de begge verden for ingen av de var i grunn så bra, ikke den rike delen og heller ikke den fattige delen , selv om jeg lidde under de begge så lærte jeg meg til i dagens samfunn mange nøkler til å lykkes videre i livet mitt ved at jeg sto støtt i det. Dette er spennende også utfordrende på samme tid.

 

 

Spennende ting som skjer

 

Jeg må si jeg gleder meg veldig til å nyte å se hvordan denne weekend blir jeg har flere ting som er satt opp på agendaen , ikke for meget det orker jeg ikke men jeg ser det kommet til å bli saftig trykk uansett men jeg skal nyte den godt sammen med flere denne weekend , sammen med mine barn også litt slekt sammen med meg , vi har det så hyggelig sammen , å jeg setter stor pris på å ha det sosialt med flere enn bare meg selv, håper du også kan nyte helgen din godt. Ta vare på deg selv også kos deg også. Det er viktig å le , alt for mange lever ett liv der de lever for alvorlige . Ikke gå i den fellen , få opp humoren din å nye livet .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg