Da gjør jeg bare det …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det på denne mandagen ?

 

Som grunder er livet aldri helt likt hele tiden men jeg liker veldig godt å kunne passe tiden akkurat etter hvordan jeg selv vil ha det . Derfor passer grunder livet mitt veldig godt med min livskvalitet som gir meg veldig god følelse av å klare de krav som samfunnet gir oss som driver for oss selv. Det er ikke så vansklig men en må ønske dette. Det som er viktig først og fremst er jo at en vet hva en ønsker å drive med . Dette med å finne rett greie som gi oss inspirasjon til å finne mer energi til å kunne jobbe videre på. Jeg trives veldig godt med å utvikle er du en slik karakter ? så ja da er mulig grunder livet noe for deg også. Nå gleder jeg mer og mer til sommer eller vår for å kunne nyte livet mer her sammen med alt jeg skal foreta meg . Det å ikke alltid vite helt hva vi skal gjøre er ikke lett. Det å bare finne noe som gir deg en god energi så do it. Jeg elsker å utvikle mer og mer selv om jeg kjenner litt på dette i dag at jeg er sliten i kroppen , da gjør det ikke så mye at jeg starter denne mandagen litt rolig . Det er alltid noe jeg må gjøre for å kunne drive bedriften min. Jeg har massasje rommet som alltid må være i ordne , så jeg trives veldig godt med å være i ulike ting her . Det å glede seg mer til å se at mine tøffe perioder nå er mer eller mindre historie. Det er ikke så lenge igjen før jeg klarer å finne mer ut av ting som jeg skal få gjennomført.

 

 

Jeg hadde vært så takknemlig for å ha

 

Da mammaen min levde vi åndet for mye av det samme hun og jeg , vi var begge veldig åndelig , vi hadde samme mål egentlig i livet med å utvikle oss også være i det vi trivdes i. Jeg kjenner i blant da jeg står alene i dette hvor tøft det er å være alene … jeg hadde en som heiet på meg å dette var mamma som alltid motivert meg til å realisere mine drømmer. Hvor er du ? jeg hadde satt litt pris på om hun bare hadde dukkert opp å vist seg rundt meg litt for å inspirer meg … man trenger å få gode tilbake melinger, det er tøft da en selv må gi seg selv dette hele tiden . Selv om jeg er god på å være alene det er vel nettopp dette jeg klarer best av alt er å være min egen sjef også se målet fremover gir meg ikke før jeg når det målet. Jeg er nærmere det målet nå en jeg hadde sett for meg , ved å klare å endre mer og mer her. Jeg skal få endret en del i bedriften min i løpet av året også privat . Dette med ¨å endre ting er viktig vi må dette i blant. Det som er viktigst nå fremover er at jeg klarer å tru på meg selv . Det er ikke alltid like lett men jeg er så tøff også merker jeg nå fremover at jeg har blitt så klar for å få livet mitt akkurat slik som jeg vil ha det. Det å ha 100 % kontrollen over alt å det har jeg så klart . Det å endre litt på butikken på hva jeg skal gjøre å gjennomføre en del ting som jeg kan lage selv for bedriften å selge ut. Dette kommer fremover til å bli en spennende tid å epoke som jeg må si jeg gleder meg veldig til å realisere drømmer . Det å stoppe i tide er når vi vet at det vi gjør er feil. Det jeg ser nå er at jeg kan gjøre endringer der jeg ikke har solgt bra av det produktet. Dette er viktig å se hva er det som bedriften egentlig gjør best også hva er det vi må endre å klare å promotere mer . Det er en kurve som vi hele tiden lærer.

 

Våren kommer i år også

 

Jeg har så mye som jeg skal gjøre denne våren også sommeren som kommer i år. Det er når mai eller april kommer så snart snøen er borte så er det en del ting vi skal starte opp med. Det er renovering her hjemme som står for trappa , det å bare bestemme seg for det er noe jeg setter pris på å kunne få gjennomført. Ved å ikke gjennomføre en reise eller at noe alltid gjør at det blir utsatt så skal vi ikke på den . Da er det noe annet vi skal gjennomføre. Nå har jeg fått napp på vinduer så jeg er veldig takknemlig for nettopp det. Jeg gleder meg veldig til å kunne få satt i gang å lage et drivhus ute her . Det blir bra ikke alltid en liker å gjøre så mye men da en skal få gjennomført mer her så er dette en seier også glede for da har jeg både en liten uteplass om det regner , også har jeg en liten plass for å kunne være alene også være kreativ. Det andre huset jeg har ute skal i år bli ferdig med . Så jeg kan nå fremover få bruke dette til det jeg hadde en plan ved. Det å gjennomføre alt er ikke nødvendig men jeg vil ha det jeg skaper ferdig jeg kjenner kroppen min er så klar for å kunne få jobbe litt mer ute også gjøre litt praktisk ting fremover bare å glede seg til fremover . Jeg må jo få tegnet hvordan jeg vil ha drivhuset også så jeg må si jeg er en kreativ sjel som drømmer alltid om å være best i absolutt alt jeg gjør er det rart ? jeg er født inn i en familie der vi alltid konkurrert med hverandre selv i små detaljer så ble livet en konkurranse så jeg gleder meg veldig til å se hva jeg klare å få ut av denne perioden min nå i år. .. jeg gleder meg veldig .  Livet er spennende å godt på samme tid da en ikke vet men planlegger det er som å gjøre opp en bestilling for fremtiden jeg gleder meg veldig må si det. Vi trenger mer å glede oss på i fremtiden også nå har jeg bestemt meg for å realiser mer av drømmer kommer til å bli mer spennende håper jeg .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg