Da er det weekend igjen nydelig 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at du har en nydelig dag i dag der du kan slappe av eller bare gjøre det du ønsker i løpet av dagen din. Jeg har ikke gjort så mye akkurat i dag men det er nødvending med litt slakke mellom alt , jobber med veileder samtaler mellom alt her men det er i grunn utrolig nydelig å bare være å ikke gjøre all verden . Jeg merker det godt at jeg trengte denne pausen mer enn jeg faktisk forstår selv . Det å ta vare på seg selv er også å se før vi faller å ikke klarer å reise oss opp igjen . Dette med å ladde opp batteriene før de er helt utladet er faktisk utrolig viktig for meg og deg at vi ikke bare kjører på å trur at alt ordner seg selv om vi river ned det meste selv. Dette med å kunne klare seg er det å se løsninger mellom alt .

Ikke alt går etter planen men det er veldig slik det er for oss alle i blant

Jeg har alltid en plan med alt jeg gjør i denne weekend har jeg en plan med å få gjennomført en hel del ute som skal kastes også få ned av busker å kratt. Dette med å holde på ute også inne samtidig er en litt kaos tilværelse men det må bare bli slik fordi jeg har så mange ting på agendaen at jeg må se været også ann før jeg bare kaster meg rundt. Været er ikke akkurat det jeg hadde ønsket meg men hva gjør vi egentlig med det ? jeg trives så godt med sol også varme i dag er en hustrig dag der en ikke har så lyst til å være ute men må en tur om en stund å kvelden også dagen er lang så jeg har god tid . Dette med å planlegge er jo i grunn halve jobben å jeg liker veldig godt å få ting gjennomført så jeg kan jobbe på med det jeg har . Det å ha en rolig helg som jeg har bestemt meg for i nå er en ren glede . I går var jeg å en venninne ute å spiste før hun skulle på jobb . Det er ikke alltid mine jobber blir akkurat slik som jeg hadde sett for meg men , det er dessverre slik i blant . Vi kan ikke gjøre alle fordøyde til en vær tid men , jeg mekrer nå at mange gjør ett forsøk på å utvide min tålmodighet som jeg har som er meget sterk . I går gikk tålmodigheten ut å jeg avsluttet en jobb som både er krevende men , jeg orker ikke å ta i mot dritt i fra denne kunden mer.  Selv om ikke alt er så lett så kan jeg også du bestemme oss for hva vi skal gjøre i den situasjonen å jeg merker at jeg orker ikke mennesker som haler ut min tid eller prøver å utnytte meg som menneske det er ikke noe jeg setter pris på eller noe jeg kan like over hode . Det å være en karakter som jeg er så tørr jeg si i fra om ting ikke blir som jeg vil det skal bli.

Jeg gleder meg etter å ha ryddet opp litt

Da en tar en bestemmelse så er det slik som det blir . Jeg kan ikke vingle mer også må jeg sette standarden  for hvordan jeg selv ønsker å ha det i mitt liv . Dette med å gjøre ting for andre er slutt på , før jeg vil ha tilbake jeg også så da blir det slik at jeg må avslutte noe for at noe annet kan vokse seg større . Dette med å være i god relasjoner er viktig for oss alle å en må ikke la seg villede for å være på topp , vi er aller best da vi har det godt på absolutt alle  plan her så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få finne mer hyggelig å gjøre denne weekend . Nå måtte jeg test kjøre bilen til datteren min for å bevise at jeg kunne kjøre den . Det er nydelig med barn som har så mange ulike biler så jeg er veldig takknemlig for akkurat det.

 

Weekend er nydelig for å ladde opp

 

Jeg har kjent dette over lang tid at jeg trenger å ladde opp å ikke bare det men , jeg trenger å slapp av å ikke har for meget med plikter . Dette med plikter er veldig slik da en har egen bedrift da er det alltid mye som er på plass for oss til en vær tid . Nå i dag er det bare ro også litt veileder samtaler men jeg må si jeg digger dette med å være i ro også ladde opp å hente meg inn igjen . Dette med å jobbe så mye som jeg gjør er ikke helt bra, jeg trenger mer ro enn jeg faktisk noen ganger ønsker  å innrømme for meg selv . Denne weekend så blir det å ladde opp batteriene å får gjort litt her hjemme . Det å bare være er en nydelig greie synes jeg . Vi har en slik vakker natur så jeg gleder meg veldig til å se at blomster og nytte vekster gror mer . Det er en sann glede den perioden vi nå er inne i , som vi kan nyte sammen å være i en god ting . Det å se at blomster kommer mer og mer opp nå er en så god følelse at jeg håper været denne sommeren blir bedre en ferje år for vi trenger i år sårt nydelig vær som gir oss mer energi til å stå i en vinter til . Det å nyte livet mer er en ting jeg skal bli flinkere til å være glad for lite så er det så nydelig å tiltrekke seg mer , ved å være fornøyd med det du har i dag. Det å være tilfreds er mer enn godt nok for meg . Ønsker deg en nydelig dag.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg