Da er det snart over for denne gang ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det fint jeg , jeg fikk en lang natt i går.. men det gjorde ingen ting var sjåfør for ene barnet mitt som var på fest i går, det å vite at de kommer seg trygt hjem er det viktigste for meg så er det godt å være for dem også.  Det betyr mye må jeg si , selv om en ikke alltid får gjort alt en kunne tenke til selv men jeg har kost meg veldig denne weekend med alt jeg har gjort for å si det slik . Det å nyte nydelig være inne her har ikke vært dårlig enda veldig kaldt så jeg er ikke en som sitter ute å fryser om sola er oppe , er veldig mye snø ende så bare å håpe at sola klare rå tine den.

 

 

 

Jeg gleder meg veldig til å avslutte mars

 

Mars er også nå snart historie , dette begynner nå å gå vel fort synes jeg . Dette året er snart mot sommer , i dette tempoet så har vi høst før jeg vet ordet av meg . De gode ting jeg gleder meg veldig til å gjennomføre er veldig sterkt nå. Det må bare bli vår også sommer så kan jeg få våkne opp mer her. Å ikke minst få gjennomført mer.  Mars er en vår mnd men her i Rana er den egentlig mer vinter mnd siden vi har ganske mye snø her . Det kommer til å ikke ta lang tid om dette god været fortsetter så er veiene bare for snø her . Må si jeg gleder meg veldig til alt fremover , bedre trykk av kunder også mer fri som følge av at tiden har gitt meg mer tilbake . Dette med å være i nuet er jeg , å nyter alltid ting for å glede meg . Det å se hvordan andre er påvirket over min eksistens å hvem som er trukket unne så viser dette seg jo i grove trekk at jeg er nok i en variasjon av hvem jeg skal videre være sammen med . Det virker litt slik som at en er i en situasjon der en tar bort det som ikke lenger er interessant også tilfører nytt inn som gir meg mer. Jeg er der ser jeg å det er nydelig .

 

 

Prosjektet mitt i neste uke

 

Jeg har startet det jeg kaler trinn 7 i bedriften min, som jeg skal lage mine produkter som jeg selv står for å ha produsert. Dette gleder meg veldig til å se om jeg kan klare å få til . Dette kan være en åpenbaring for en ny fremtid . Det jeg ser i veileder samtale jobben min der jeg har 2 jobber , så er dette en verden jeg burde ha søkt inn i før. Dette med å lage egne produkter , gleder meg veldig å ikke minst at jeg skal realisere dette blir ikke før i april det er klart for å starte opp med å teste ut om dette er noe jeg kunne klare. Det å invester litt i et prosjekt for å se om dette kunne være noe for meg er viktig for å se er det dette jeg skal fortsette med å gjøre på andre ting også. Som jeg kan klare å lage produkter av dette produktet. Det som er jeg forteller ikke nå hva jeg skal lage , det får jeg heller komme tilbake med å fortelle med både bilder under prosessen også det ferdige resultatet . Det gleder jeg meg veldig til.

 

Vellykka weekend må æ si

 

Til tross for at jeg er alene så er det jo så klart begrenset hvor mye aktiv eller mye sprell jeg kan gjøre eller bidra med . Det som jeg er er vel kanskje litt for begrenset i forhold til hva jeg kunne ha gjort . Dette med å nyte helgen må jeg si er viktig for en eller for oss alle samen at en tar seg litt mer tid for å ta det litt roligere enn ellers , det har jeg faktisk bidratt med . Det å gi oss selv en sjanse for å bare være er nydelig . I takt med alt annet jeg ønsker å gjøre så er weekend alltid for meg nydelig ting som at bare å sove mye lengre en dag er innenfor . Det er ikke noe jeg kan gjøre i hverdagen dessverre. Dette med å bestemme seg for å ta litt mer plass i det jeg driver på med. Så er det mye spenning rundt min 6 jobb, så jeg gleder meg til å få høre status mer hvordan ting blir der. Eller om det ble en avslutting . Jeg har jo skrevet i en tidligere blogg at de hadde gått konkurs, men nå har jeg fått tilbake meling på at det er noen som ønsker å kjøpe de opp. Så ja det blir som sagt veldig spannede . Tiden vil vise uansett , jeg har sluttet med å være liv redd eller frykte for mye . Dette tar all energi i fra det jeg jobber med . Derfor legger jeg minst mulig energi på det jeg selv ikke kan styre med. Derfor ser jeg på dette med hva jeg kan gjøre selv . jeg har vært i kontakt med andre leverandører ang klær så jeg gleder meg uansett til å se prosessen hvordan den egentlig blir  . Jeg hadde en halvveis plan med å jobbe med regnskapet mitt denne weekend men jeg må si jeg har ikke rørt det enda , men enda er det litt tid igjen så jeg kan jo fort føle for å starte opp litt med å gjennomføre en del da. Dette med å finne ut litt mer hva og hvor mye en har av utgifter er viktig for å blir ferdig med de siste tallene på skatten . Jeg nyter nå å skrive bloggen mens jeg har beroligende musikk på, jeg elsker å ha det på i huset mitt når jeg er hjemme . Dette gjør at jeg slapper av helt også er det godt for både kropp og sjel, dette burde du også teste mer ut. Vi stresser ofte ubevist så vi klarer å roe ned med å bare være , jeg merker dette veldig godt.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg