Da en råder andre å har 0 kunnskap så holder man munnen Lukket !

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Jeg håper livet smiler til deg i dag. Dette med å starte dagen med takknemlighet er noe jeg alltid gjør selv om livet ikke akkurat nå er like fett som jeg hadde ønsket meg . Det er å være i rett energi for å klare å seiere videre . Vi kan alltid føle at nå har vi gjort nok det er bra. Så er det bare starten som er kommet til så som jeg som er grunder . Skulle jeg ha lyttet til alle dere som har sagt så mye jeg burde gjort . Hadde jeg fulgt deres farlige råd med å roe ned å ta meg masse fri , ferie også videre . Så hadde livet mitt ikke sett så bra ut som det gjør pr nå.

 

 

 

Da en råder noen å ikke har kunnskap så skal en holde munn

 

 

Vi alle sammen selv jeg som jobber med å veilede ande så tenker jeg alltid på hva jeg råder de til å gjøre . Jeg gir de ikke feile råd der de kan straffe meg for de ord jeg har sagt. Det er en viktig rolle å gi andre råd , det er jo noe vi gir til våre barn eller venner også bekjente . Det er viktig at en ikke bare sier noe så er det ikke dette vi oppriktig mener . Vær ærlig å ryddig da en skal gi en ordre eller gode råd. Da kommer dette mye bedre frem til motparten .

 

 

Dette registrerer jeg veldig godt nå at de jeg har som veileder samtaler med i løpet av dagen . Det er de som bestemmer for hva vi sjal starte å prate meg om. Dette å få betalt for å lytte til andre . Er en god jobb i grunn jeg trives men det kan også være krevende . Det høres sikkert rart ut at det er krevende . Noen tar hele deg da dem snakker med deg. Jeg har de kunder som bare har klypet meg fast i seg. Jeg har en tendens til å tiltrekke meg de som er snar med å bli avhengig av meg på den måten at de bruker meg ofte for råd . – En sa hadde jeg kunnet snakket med deg hele dagen hadde jeg gjort det. Men siden det er så dyrt å ringe så kan jeg dessverre ikke det.

 

 

Jeg følger mange andre grundere som jobber med

 

 

Ulike jobber som de selv har utviklet ut av det bål , eller dette har nok kommet etter at de har hatt en drøm om å starte opp en ny drømme jobb. Dette med å se hva evner andre å realisere å hva bor i oss uten at vi er klar over dette? det er dette vi alle grundere har til felles at vi var ikke klar over at vi hadde den evnen for å klare dette før vi hadde startet. Det er en prosess der vi må ta valg . Der er jeg nå om jeg skal redusere en ting i bedriften min til en mindre del eller om jeg skal slutte . Jeg har lyst fremdeles men jeg tror jeg kommer til å redusere denne jobben på sikt fordi jeg ser at en annen del av jobbene mine drar jeg inn mer penger enn jeg noen gang har klart å gjøre i 2 andre jobber jeg har . Det er så spennende å se at ting blir mer til mens vi går .

I år har jeg bestemt meg for å jobbe mer med å lage salver også plante mer her så jeg kan få til å starte mer opp med dette i år. Jeg merker at jeg må ha en endring i bedriften min jeg føler at året etter oppstart er nå på det syvende året som skal være ett magisk år for meg . Der jeg skal gjøre mer sprø ting jeg skal være mer meg . Du skal se at lille meg tørr å våger å sette mer grenser for hva jeg vil være med på å hva jeg vil være med for slags folk. Jeg tar ikke hva som helst med meg videre i år , dette fordi jeg ikke ønsker å være i intriger eller negative energier. Det hører fortiden til så jeg vil skape en bedre verden å jeg trenger ikke å være i sammen med andre som bare er vanskelig eller har null gode hensikter. Verdien ved slike vennskap blir for meg null.

 

 

Det er da en er i kriser selv en ser hvem som er venner hvem som støtter meg opp. Dette med å ha vært i tøffe kår opp igjennom årene har lært meg å lage mat av ingen ting. De tøffe årene som barn har lært meg hvordan jeg skulle leve livet som voksen alene uten noen rundt meg . Dette med å være en som ble avvist har gitt meg mer kjærlighet til verden . Jeg skjønner ikke hvordan en forelder kan avvise sitt eget kjøtt også blod jeg har tre barn som jeg jevnlig kontakter . Det er ikke barna som alltid er de flinke til å kontakte men jeg vil være for de for jeg vet hvordan det har vært å bli den avviste så jeg vet hvordan ett barn har sittet å vente på en telefon eller ett svar på en melding så jeg vil ikke være den forelderen som ikke gir lyd i fra meg . Da en lærer av våre opplevelser så har en lært å hjelpe de jeg hjelper daglig i mine veileder jobb . Jeg får på en måte møte meg selv igjen da jeg hjelper de andre som ringer. Jeg ser ofte meg selv da jeg slet om verst da jeg hadde selvmords tanker fordi jeg ikke var ett ønsket barn følte meg bare i veien for alt også alle. Jeg tok alltid for mye plass å var alltid for mye .

– Hvorfor tar en for mye plass? spør jeg deg ? eller hvorfor trekker jeg meg helt unna ? disse to faktorene er like skumle de har begge to en tikkende bombe om det er noen som ikke får ventilert som jeg selv klarte selv men jeg kan ta meg dit jeg var da jeg hadde det som verst å kjenne smerten som var reelle jeg har i dag en helt annet liv . Jeg har klart å få ut all smerte å kommer meg i meg selv på en helt annen måte. Dette er en reise der jeg har blitt en mye bedre person ved at jeg har møtt på alle mine hinder da jeg har lært av de. Jeg har heller ikke skapt meg selv som ett offer jeg har gjort mine triste liv som mitt leve brød det er det ikke alle som klarer . Dette gjør jeg i kjærlighet å mitt våpen har alltid vært å le også ha galgen humor som har reddet meg hele tiden i mitt liv. Selv da jeg ble misbrukt av en mamma var sammen meg , klarte jeg å le noen år etter på da jeg knuste brystkassen hans å brakk flere ribb ben på han med å slå han . Jeg fikk dårlig samvittighet i ettertid men jeg måtte gjennomføre det ellers vet jeg ikke hva som hadde skjedd med meg …

 

Selv mine aller tøffeste traumer også nederlag

 

 

Så har jeg klart å redde meg ifra å være ett offer der jeg ikke kan hjelpe andre men å bare være en karakter som synes synd i meg . Det er ikke det jeg har vært å kommer aldri til å være en slik karakter. Mamma startet med å stakkars deg , jeg ble alltid fly forbannet på kjerringen jeg likte ikke å få den oppmerksomheten for den trigget frem sinnet mitt da jeg slo han . jeg hadde ett enormt sinne i den tiden som jeg takk også lov har klart å seire igjennom med å le mer også snakke meg mer ut av alt. Det er så herlig . Vi alle trenger å ventilere for å få ut vårt kaos . Jeg ser nå at jeg har mer lykke i livet mitt selv om ikke alt har ankommet tunet mitt . Eneste jeg vet med hånden på hjerte mitt er at jeg i år skal gjøre alt jeg har satt på min agenda . Det skal startes mye tidligere enn i fjor . Så jeg må si jeg gleder meg til vinteren er over for å være ærlig jeg vil ha våren her å kan starte med å plante ut blomster å kunne nyte livet ute med en god kaffe sammen eller alene . Jeg stor gleder meg så til denne tiden jeg skal være for å ikke bare være .

 

 

Bringe action inn i livet ditt med å rydde plass til det gode i livet ditt , gjøre mer av gode ting som øker din livskvalitet tørr å være mer deg selv å nyte livet ditt underveis så du kan ferie deg selv hele tiden . Det er viktig å lytte mer til deg selv enn å bare høre på alt også alle.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg