Da blir jeg så glad at jeg tror jeg må felle en tåre eller fire …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Vi nærmer oss slutten på oktober å dette forteller meg i grunn

 

Mye i grunn hva jeg har klart å få til å hva jeg er på tur å klare igjen . Det er nemlig å få til å få nådd målet mitt med å jobbe i ett uten fri . Snart har jeg 1 år å 11 mnd på meritt listen min aldri ført tenkt å gjøre dette eller dette må jeg gjøre – Det har dessverre blitt en nødvendighet fordi jeg hadde betydelige tap i disse pandemi årene . Det er ikke alltid det er lett å rette opp i det å noe må en bar en bare forskyve litt til . Det er en bragd å ha klart alt jeg faktisk har lyktes med . Så jeg må si jeg er super stolt .

 

 

 

Det må feires igjen at jeg klarte dette å få målene i havn å ikke minst få til å ferdigstille det jeg har satt på agendaen min . Det er ikke alltid vi tenker at vi klarer det ikke . Vi må bare motivere oss for å finne kraften . – Det er jeg selv nødt til å gjøre for å kunne klare å lykkes. Jeg er evig takknemlig for at jeg klarer det jeg bestemmer meg for . Jeg jobber så mye at jeg mekrer at jeg har i grunn ikke så mye tid pr nå til egen tid . Dette med å ta meg fri for å feire det blir ikke før jeg har kommet meg i mål med mine byrder akkurat nå.

 

 

Vi må stå på litt til så klarer vi målene

 

 

Jeg må si jeg er takknemlig fordi jeg har klart en bragd mer og mer her , vi kommer oss i mål igjen men vi må bare aldri gi helt opp . Jeg tenker ikke på å at dette klarer jeg ikke . Det er ikke noe jeg tenker på . Det jeg fokuserer på så er det å være tilstede for alle jeg bryr meg om. Det er noe jeg gleder meg veldig til mellom alt her.

 

 

Livet drar oss dit vi skal bruker jeg å si , vi kan også hindre oss å oppleve ting vi ikke må oppleve. Det er nettopp derfor jeg ikke gir opp jeg står opp for meg selv å jobber videre. Det kan virke veldig sært å raet at jeg ikke tar meg fri . Den dagen jeg kan ta meg en hel dag fri så trur jeg jeg blir å felle en tåre eller 4 . Det er rart ette med hva ting har gjort med meg , i denne perioden der jeg har jobbet på så jeg kan opprettholde min livsstil så jeg klarer meg økonomisk . Det er så artig å se at ting blir akkurat slik som jeg vil å går alt etter planen her så får jeg også til å få mer dyr på gården her . Bare jeg får ting mer ferdig . Det har blitt en sport for å få ting i mål . Frosten gjør ting litt vanskelig å holde på ute men det blir å gå fremover uansett det er helt sikkert uansett . Jeg skal få hjelp i dag så blir jeg til å jobbe videre med dette prosjektet i løpet av hele helgen også. Det skal bli så gøy når jeg kan si jeg klarte det .

 

 

Da blir jeg så glad at jeg må felle en tåre eller 4 …

 

 

Da kan jeg sikkert stråle mellom alt her at lille meg klarte faktisk å konkurrere med meg selv til å lykkes mer eller mindre. Dette med å være alene har på en måte vært ett hinder å ikke hinder. Det er fordeler å ulemper med alt  . Jeg er bare takknemlig for at jeg klarer å komme meg mer i mål med mine ting enn at jeg ikke gjør det. Dette å se at ting løser seg å jeg har klart å utviklet ett nytt steg i veileder jobben min der jeg nå har fått enda betydelig større vekst . Det er så fantastisk at jeg har i grunn ikke ord. Det er ikke for amatører for alle å ha samme tempo som jeg . Det skjønner jeg for det går i perioder litt hurtig men jeg digger det veldig jeg .

 

Hva skal jeg gjøre da jeg kan ta meg en fri dag eller blir jeg å klare det ? jeg er enda litt usikker på om jeg kommer til å klare det .. det må jeg bare si . For jeg jobber dag som natt å trives veldig godt med akkurat å ha mye på agendaen min så jeg er veldig usikker på om jeg får dette til .. vi får se . Jeg kommer uansett til ¨å bevilge mer fri timer så er vi i alle fall på riktig vei til å nyte tiden sammen med andre en bare å være i jobben.

 

Jeg merker at jeg er så mye tøffere i livet mitt nå en da jeg var yngre , jeg har den tyngden jeg trenger for å få vekst å jeg har tillitten for å klare det . Det er nettopp dette vi alle må ha vi må ha tillitt for at vi skal lykkes å se mer det totale bildet at vi skal komme oss mer i mål så blir det mye bedre fremover . Det å se verden for det som er veldig spennende å jeg er kry over alt jeg har fått til . Bare å håpe at det jeg planlegger nå også klarer å bli realitet for dette vil jeg ha til meg . Det blir så spennende at jeg har i grunn ikke ord jeg har bare en stor glede for alt å vi skal klare å få dette til gleder meg veldig .

Vi må endre oss for å motta

Vi må gjøre en del endringer for å motta vi må være takknemlig å tru at vi skal motta det vi ønsker oss. Det er første budet . Jeg ser aldri på tv der det er nyheter . For eksempel jeg tar ikke inn negative ting jeg skroller videre for jeg vil ikke ha det i mitt ender gi felt . Det som er er du og jeg for lenge i det , så blir vi syke . Det er ulikt med oss alle men , vi har ikke godt av å mate oss med negative nyheter dag ut og dag inn. Det å endre denne vanen er enkel så lytte jeg daglig på meditasjon jeg må ha det vært dag inn . Da slapper jeg av selv om jeg har 110 tusen faktura som ikke er betalt . Så nyter jeg dagen min dette betyr at da kobler hode ut alt som er stress også negative ting så vi jeg også du kan klare å endre vårt fokus . Det er så herlig at jeg stopper aldri med denne gode trenden . Alt jeg ber om kommer til meg så jeg har ikke bedd om for  mye men jeg skal be om enda mer så jeg gleder meg . Det er ikke noe som ikke kommer da vi sender bud på det. Vi er i riktig posisjon for å motta da vi er i takknemlighet å samme energi som det vi ber om .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg