Bygges på lærte feil også opplevelser for å forstå det ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg må si jeg fikk en pang start i dag . Dette med å kan sove litt lengre enn deg eller bare di it er ikke alltid like attraktivt . Ikke når det banker på døren å det er varer som kommer . Som jeg må springe etter han som startet å kjøre for så å vinke han tilbake . Da tenker du fan du er kjapp . Ja jeg er faktisk det om jeg kan ligge som en sombi så er jeg ikke det hele tiden . Dette med å aldri helt vite at de varer kommer da jeg bestiller så er det ikke helt enkelt dette men jeg fikk en anelse om at de kom i dag. Å igjen jeg fikk rett men jeg jobber jo døgnet rundt så jeg trenger jo i blant hvile men jeg måtte sørn med le godt av min springe kunst . Som sagt så er jeg ingen løper men om jeg må så skjer det fort .

 

 

Sommer temperaturen er det ikke  noe å klage over .

Jeg digger denne sommeren som vi har her nord der vi kan  nyte både kveld som natt. Dette med å nyte dagen er meget herlig jeg digger det bare så mye. Jeg er i en retning som jeg ikke i dag helt aner hvor jeg drar . Kan dette være en ny styrke som er på tur til meg ? jeg har levd i ett mareritt der jeg har fått utvikle meg på den måten å disse årene med pandemi har jo også formet meg . Dette med å ha levd på fattig grensen har gjort noe med meg tror jeg . I perioder hadde jeg ikke penger til å kjøpe meg mat. Det å se at det er mat i kjøleskapet er en fryd. Da har jeg det godt . Det er i grunn mat også det sosiale jeg også du trenger . Dette med gjenstander er ikke så viktig for meg . Dette med trivsel å gjøre det fint rundt oss er noe jeg gleder meg stort til å få til . Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til å klare å få komme på nivået som jeg trivs best på å det er å ha 100 % kontroll på livet mitt.

Jeg har ikke det akkurat nå å jeg merker at ting er ikke slik jeg vil det skal være . Det er kipt men det er bare slik det er. Dette med å ikke fokusere på det som en mangler  er noe jeg hele tiden gjør . Jeg fokuserer på det jeg skal få til ikke det jeg ser blir vanskelig å få gjennomført . Det er viktig å flytte vårt fokus på det som er bra ved det vi gjør eller det vi ønsker skal komme til oss. Dette med å være en grunder så er det alltid litt utforinger men jeg tenker aldri på at jeg har så mye av det i hverdagen . Jeg fokusere alltid på at jeg skal motta ikke det jeg ikke har. Dette å leve i denne pakten vet jeg ikke alle klarer . Du kan forestille deg meg , da jeg hadde ett fysisk tomt kjøleskap . Jeg hadde ikke mat, ikke middag eller noe jeg kunne lage. Jeg hadde heller ikke penger for å kjøpe meg mat. De gikk for å dekke alle mine utgifter under pandemien . Hva gjør en ? for å holde seg i livet ? jeg var så lykkelig fordi jeg hadde butikken min som jeg tok ut den maten som jeg trengte . Det var ok men det var ikke nok for å opprettholde rett næring for meg .

 

Hva gjør vi da ? for å finne rett næring som  jeg så leter jeg alltid i alt jeg hadde . Ene sønnen min hadde så mye protein pulver her som jeg måtte tilføre meg så jeg hadde noe energi også gå på. Dette med å spørre andre etter penger det fikk jeg meg ikke til . Det ble bedre da jeg kom på at jeg hadde de så slapp jeg å legge meg sulten . Dette med å se over hva har vi hva kan vi lage av det å ikke være så kresen så har en det mye bedre enn de som aldri blir fornøyde.

 

Vi lærer alltid i det vi går igjennom det er nettopp slik livet vårt er , bygges på lærte feile også opplevelser .

 

 

Jeg tenker med kjærlighet å jeg lever i kjærlighet til alle sammen . Dette med å ha det nydelig er noe jeg har å jeg har så mange spennende ting på gang å jeg gleder meg så til å fortelle deg om det. Jeg venter men det klør for å fortell deg dette. Jeg ler for meg selv for jeg vet at du måtte mene noe annet om meg . Jeg har aldri vært en person som verken er redd eller er uredde. Jeg tenker at jeg klarer alt jeg vil å litt til. I dag da jeg fikk denne pang starten på dagen gjorde ikke noe fikk meg til å le å jeg kommer alltid til å le av den i etter tid . Dette blir i minne boka mi det også. Begynner å bli noen artige historier etter mange år med meg i livet. Det er slik at den dagen jeg dør skal mine også venner ha mye å fortelle om meg , gode historier å dette med å ha en historie å fortelle jeg bare kjenner jeg gleder meg til å lage mer gode historier på mitt kart.

 

 

Jeg tenker aldri dette fikser jeg ikke eller jeg klarer ikke det , den eneste gangen jeg tenker slik er om jeg ikke får tenning på en mann som er kåt på meg . Da kjenner jeg kan få vegring på å snakke med de … litt rart ? nei det er akkurat slik jeg er skrudd sammen . Så de aller fleste tenker sikkert at i perioder så byr ho sikkert på seg selv . Det gjør jeg så absolutt ikke jeg kjenner ingen som er så kresen eller som lever i sølibat som jeg har gjort i mange år , men herregud jeg nyter livet å har det fint . Dette med å , møte den rette så er jeg sikkert ikke vanskelig til å få spredd bena mine men før så er de limt sammen som en tømmer stokk er ikke det deilig ? jeg liker det men jeg er nok en dame som flørte uten å være klar over det jeg . Jeg er bare født slik så jeg tenker du får ta meg som jeg er da jeg ikke ble som jeg skulle ha blitt.

 

Nå er det nesten klart til høner som skal komme snart til gården her

 

Jeg gleder meg så til de skal ankomme gården med noen andre venner , det blir kjekt . Dette med å glede seg som jeg gjør for å i grunn påta meg litt mer jobb er det bare nydelig. Jeg gleder meg fordi jeg får en harmoni som jeg har lengta etter å dette å ha noen jeg kan stelle for . Dette å ha litt dyr samen med oss er viktig for vi trenger å ha noen andre enn bare oss selv som vi skal ha rundt oss.

 

Det er ikke alltid en tenker klart men jeg tror jeg har fått med meg det meste. Jeg har gjort ett forsøk på å skal ordne ute så jeg er i gang . Fikk flere stolper av en kompis her for litt siden å i natt fikk jeg flere til så jippi det blir bra. Så blir det mye bedre for at de kan nyte livet sitt her hos meg . Dette med å legge så bra til rette er ikke å spøke med. Jeg fikk endret planter her til å få en annen plass . Dette gjør noe med alt at en setter ting i system . Jeg bestilte høner tidlig i sommer . De er ikke ferdig klekket eller det ble mest haner jeg er litt usikker . Derfor ble jeg så glad for at jeg fikk tak i disse . Så får jeg se om jeg får flere eller om vi starter i det små først. Jeg mekrer så godt den takknemligheten jeg bære i meg , den roen jeg har fått i meg nå er nydelig . Jeg tenker at jeg har skjønt min lærdom da jeg klarer å underkaste meg all nederlag som jeg har gått igjennom , det er nesten som jeg har blitt født på nytt den opplevelsen jeg har lært har gitt meg så mye tilbake .

 

Takknemlig fordi du tok dæ tid til å lese , nyt dagen din godt i dag å gjør noe positivt .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg