Blir det slapp kuk benk eller meditasjons benk i hagen 🤣😁🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at dagen din blir fin på alle måter , jeg nyter nå kaffe i koppen også litt go frokost etter å ha fått gjort alt jeg har på agendaen på morgen . Det er mye som må gjøres her alle dager siden jeg har dyrene så må de alltid ha tilsyn å bare dette at en ser at alt er vel også bra der inne hos de. Det var det de ble så glade for å få komme ut i skarpe april luften det merkes at det enda er vinter / vår siden det er ekstra kaldt men det er ett nydelig vær som gir meg stor glede av å stå opp tidlig jeg gleder meg bare til å ta mer fatt på denne nydelige torsdagen .

 

 

Jeg har ett stort håp at dette nydelige vår været kan holde seg til oss en stund videre så vi kan få føle på den nydelige våren å bare få glede oss i solen på alt som er. Dette med å se livet ifra det perspektivet at vi skal oppnå de gode ting vi gleder oss på.  Jeg merker at jeg bare gleder meg mer og mer til å få nyte dagene mer ute . I går kveld fikk jeg gjort mye ute selv om det var super kaldt det var en god følelse av å bare få unnagjort litt her . Dette med at det tiner så kjem det alltid frem noe som en hadde glemt i fjor. Da kom jo vinteren litt for brått på meg dessverre. Så ja det er litt å rydde opp ikke så meget men det er så godt da en bare får satt i gang .

 

Jeg har nevnt dette før

 

 

At jeg er veldig kreativ å ønsker veldig å utbedre den mer i år enn jeg har gjort på mange år. Dette med å reskape gammel lort til noe vakkert her har du meg . Det trenger ikke koste millioner før jeg skal smile for å si det slik det trenger bare være noe som er litt shabby lok som får meg til å smelte med begge bena i kryss. Det å lage egne ting er meg å jeg har re skapt møbler via paller å jeg bare elsker å kjenne duften av pusse maskinen å kjenne sagflisen komme mot meg . Det er sikkert lite romantisk i dette men dette faller jeg lett for. Jeg har en drøss med paller på tomta mi i år også i fjor henta jeg sikkert en nærmere 100 stykker . Regner jeg med de er tunge å de aller fleste hentet jeg alene . Det er i tillegg en god trim med å hente de å få de på en henger. Nå tenker jeg ut en måte å bygge  ute gården deres i bare paller med litt vinduer her og der. Dette med å få laga dette slik at de får det mest mulig flott . Det skal bli en stor glede.

 

Så har jeg en ny ide jeg har satt på min agenda gamle dører skal jeg finne på gi bort siden så jeg kan lage noe meget tøft der som jeg kan ha som en slapp kuk benk eller bare meditasjons plass i hagen . Vi får se hva som blir aller best egnet men jeg gleder meg veldig til å få dette realisert . Dette med å ordne også fikse her i en hage er noe vi alle liker å gjør som har hus også hage. De som hater hager kjøper seg hus uten hage eller de kjøper seg en leilighet å jeg må si jeg kunne aldri ha levd på en liten hage flekk egentlig så ville jeg ha 3 til 5 mål mer enn jeg har pr nå. Så men jeg er takknemlig for det jeg har å igjen det skal tas rede på så jeg er glad i dag for at jeg har det jeg har .

Hvordan går det mulig å jobbe 3 år uten fri ?

Hvordan klarer du dette er det mange som spør meg om . Det å lykkes med det en seter seg som en agenda så er dette noe en må finne gleder i alt en gjør. Jeg lytter daglig til podkaster for å få nytt info også en ny ide kan lett klekke opp da jeg lytter til andre som snakker. Det er for meg veldig nærende å høre på de som er mer dyktig enn jeg selv. Det har jeg alltid gjort for å se hva jeg skal strekke meg etter. Da jeg ser på  mine mål som jeg setter så ser jeg aldri over de før mnd er over om jeg klarte de . Det er fordi jeg låser meg fast da i målet. Jeg har ett fokus på å kunne glede meg selv også gjøre en god jobb for de kunder som booker tid for enten massasje eller veileder samtaler. Eller at det er kunder som bare ønsker å shoppe litt i butikken min det er alltid like hyggelig da kunder kommer hit uoppfordret å det fikk jeg flere av denne uken til butikken  min så det er jeg veldig glad for .

Jeg drikker så å si aldri alkohol jeg holder meg nykter fordi jeg presterer mye bedre i mine jobber med å ikke innta alkohol for meget.  Jeg må kun være sammen med gode venner også gode energier . De som er energi tyver blir snart bare bekjente . – Dette med å verne seg mot det som tar energi så er det så klart noe jeg ser hjelper meg mer enn jeg før forsto . Jeg sto i alle energier som var dårlige også gode å tok mye med meg hjem de dårlige energier hjem . Dette tar kraften vår for å klare å jobbe også utvikle oss. Jeg mister all min kraft til å jobb godt med å henge med sure mennekser eller de som alltid er misfornøyde.  Jeg ser alltid etter løsninger på best mulig måte å må le daglig for å ha det godt i hele meg . Dette med å ikke le er det noe som gir meg eller deg en blokkering . Vi kan føle oss fast låst å det er en uheldig opplevelse å dette bringer ikke mye glede inn til oss . Dette er jeg meget påpasselig for å ikke oppleve eller ta med meg . Så ved at jeg hele tiden er bevisst på hvem jeg omgås også hva jeg tar med meg av ord . Dette med å ikke eie det negative så blir det straks mer triveligere energi rundt oss.   Dette er i grunn min metode for å klare å jobbe non stopp uten fri . Dette med at jeg har dyrene og mine barn pluss gode venner som er meg nære . Så har jeg det jeg trenger for å ha det godt. Dette med å være lykkelig kommer ikke at jeg må kjøpe meg lykke for det er alltid kortvarig glede. Dette en skaper som jeg gjør med dyrene er en sterkere lykke også glede enn alt annet som bare er en kortvarig glede. Så min oppfordring til dere alle er å vær mer i det som gir dere energi enn det som tar . Du kommer til å mekre stor forskjell .

 

 

Ønsker deg nydelig dag

 

 

mvh

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg