Blei oppringt av en arrogant hest kuk

Hei kjære lesere 🥰

 

Jeg håper det går bra med deg I dag.

Jeg våknet opp tidlig I morrest mye tidligere enn vanlig.  Godt å start dagen egentlig litt tidlig.  Å regne ut mer via bedriften min. Å jobbe målrettet fremover.  Jeg et en meget bestemt dame. Som lar meg ikke pill på nesen. Litt ok egentlig.  Spesielt i denne perioden. Som har vært så er jeg meget årvåkne.  Følger med ble oppringt i dag av en arrogant hest kuk. Disse menneskene klarer jeg ikke.  De gjør absolutt at jeg henter opp det værste i meg selv .  Selv om vi kun er i samtale så kjenner han jeg snakker med på en negativ situasjon.  Takk! Jeg har kontrollen !

 

Jeg lar meg fan ikke målbinne eller bli knelet. Jeg tillater meg å ta denne jobben glatt å gjør rent bord.  Jeg hadde helt rett.  Ved å ta en ny samtale så kom det frem at jeg hadde rett som Amen i kjerka om vi ønsker å blande den inn her akkurat her & nå.

 

I samtale med mennesker så lese jeg igjennom de.

 

Jeg tåler ikke løgn å ufordragelig menneske så jeg sa jeg ble oppringt av en arrogant hest kuk.  Vi nord på vi utrykke Oss jævlig tydelig ikke sant.  Men det ordner seg alltid når en legg frem hvordan det er.  Vi lo begge to.

 

Hvordan har det egentlig å leve som Gründer?

I disse dager å dette har som sagt vært det jævligste året mitt ever. Tøft å ha mye å fokusere på å hele tiden må tenke jobb hele tiden.  Jeg vet jeg må jobbe målrettet fremover. Eller går det ikke så bra.  Da jeg ser hvordan jeg lykkes med å generere til økt inntekter så er jeg mye mer takknemlig også.  Selv om jeg overhodet ikke er i mål med alt.  Det å være i ubalanse har gitt meg kamp ånden med å ikke gi opp håpet for å klar meg.  Jeg kjenner i blant at jeg gleder meg til normalen er hos meg igjen. Da kan jeg glede meg mer å ta det litt roligere.  Vi vet alltid at etter regn kommer sol.  Å ved å hele tiden stå på litt mer en vanlig.  Så kommer det mye lettere fôr oss.

 

Jeg har i år ikke hatt mulighet til å ta store sjanser.

Som gründer må vi i blant ta litt sjanser her i livet vårt. Våg å jobbe målrettet fremover.  Å igjen være takknemlig for alt vi lykkes med.  Jeg må være mer her enn å fokus på det jeg enda ikke har klart å lykkes med.  Men må si ved å se mitt totale bilde. Så her jeg klart å rette opp i negative tall.  I fjor tapte jeg 500 Tusen kr. I år har jeg klart å jobbe inn tapte penger.  Så jeg har klart å nå mye mer enn jeg selv klarer å se . Men når jeg legger viljen å ser hva jeg har lykkes med så har jeg kommet meg utrolig bra ut av dette. Jeg har egen ikke hatt rå til å nyte alt.  Gleder meg veldig til det.

 

Julegavene til kidsa er i boks.

 

Da kan julen bare komme til meg det gir meg stor livsglede at jeg har mye å kunne gi de . Håper dem blir takknemlig for det å blir glade.  Vi skal uansett ha det nydelig sammen å det er det viktigste. For meg betyr jul samholdet å spise middag sammen.  Utover det så er det en vanlig helg. Kommer garantert til å jobbe mye selv om julen kommer.  Gleder meg veldig.  Mammaen min døde 3 dager før julaften.  Julen etter dette blir aldri det samme.  Alltid mye følelser.

 

Nå er roen meg igjen.

 

De aller fleste mennesker skjønner ikke helt hvordan jeg klarer å være rolig å ikke ha kontroll på alt.  Ikke vite inntekter og utgifter.  Moms jeg må inn betale nå I desember er nesten 19 tusen.  Hadde så klart vært hyggelig å gjøre mye mer spesifikt for pengene.  Jeg driver med massasje, veileder samtaler,  veileder privat som jeg nå jobber opp min egen kanal. Bloggen & butikken min . Alle disse jobbene generer til Moms.  Å da blir det i perioder mye å betale inn.  Men jeg gleder meg virkelig til å få de innbetalt.  Liker veldig godt å ha orden å struktur over økonomi og alt. Så Gründer livet er egentlig meget rett valg for meg.  Neste år håper jeg at jeg klarer å nå mye mer spesifikt mål.  Trur virkelig at jeg klarer å lykkes.  Da jeg nå har klart denne kampen. Så klarer jeg absolutt alt.  Målet mitt til neste år er mye høyere enn i år.

 

Nå kan jeg nyte kaffe alene her mens jeg venter på en veileder samtale.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg