Blanke ark ❤️ ny begynnelse 🥰

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg våknet Gry tidlig først i morrest å var egentlig ikke klar til å stå så tidlig opp.

Hvile er viktig å samtidig få kjenne på å være godt uthvilt når jeg nå sto opp. Deilige feelingen er det å våkne opp til en ny dag med blanke ark.

Føler egentlig jeg har startet på en ny epoke i livet mitt egentlig. Å bygge opp bedriften min har vært det viktigste for meg å selvfølgelig mine tre barn. Så har egentlig alt annet havnet i mellom egentlig.

Nå er jeg mye mer selvsikker å selvstendig å målbevisst og klar for fremtiden.

Jeg kjenner lykkefølelsen stiger i meg nå enormt.

Jeg har nå fått en meget stor leverandør nå som jeg skal kjøpe inn produkter ifra.
Så nå har jeg fått 7 nye leverandører som jeg skal ta inn produkter nå fremover ifra.

Mye av produkter som jeg har fast inne er produkter som jeg liker veldig godt. Takknemlig for at jeg nå blir en mye bedre butikken fremover. Må sikkert bygge den om igjen 🙈🤣🥰

Men herregud så artig å gledelig å gjøre noe så hyggelig som å promotere å gjøre det supert at jeg har en nærbutikk her på Gammeljorda ♥️

Takknemlig for at jeg våger å aldri helt gir opp uansett hvor vanskelig det er i blant.

Det er sykt spennende fremover er det å. Igjen vi må hele tiden gå for våre drømmer å mål ikke dilte etter andre hele tiden.

Jeg har en vane å være sta og litt egen på min måte. Vet at jeg kan oppfattes meget bestemt og nok en del asosial nå i det siste.

Jeg har i perioder så mye kontakt med mennesker at jeg er ikke like pratsom som jeg en gang var. Det blir slik når jeg jobber mye med mennesker og har veileder samtaler. Så er det å ha ro meget Sundt å viktig for meg.

Jeg er i en periode i livet der jeg burde ha hatt en mann som jeg kunnet ha delt mine drømmer med.

Det hadde vært veldig hyggelig, jeg har sendt ut en bestilling på en, så håper universitetet kobler meg til den jeg har rett energi med.

Jeg er ikke inni noen som bare oppholder meg derfor er jeg nå veldig tilbake holden. Merker at samfunnet nå er veldig på billig jakt via sosiale medier for å høste poeng å kunne få en dame for en kort periode.

Den perioden i livet mitt er jeg ferdig med.

Må si som en kunde sier at det er bedre å ha et godt nettverk via venninner enn å bli opphold av en som egentlig ikke er interessert i deg. Bare for en eller to dater å så er morroa over.

Vi har blitt for gamle for det å igjen jeg orker ikke å leve livet mitt på den måten.

Hva oppnår du ved å leve slik? En opplever ikke annet enn frustrasjonen og irritasjon som ikke fører noe bra med seg.

Jeg har det helt topp i livet mitt nå bestemmer alt selv jobber mye å målrettet. Noe som jeg digger å gjøre ❤️

Tenker i grunn at jeg er meget heldig som har det så nydelig i livet mitt ❤️

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg