Betyr mye for meg meget takknemlig

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg, livet er nå å vi må i lev det på best mulig måte.

Jeg tenkte at vi har det perfekte når vi er mer avslappet å ikke stress med alt. Det å senk skuldrene gjøre at vi har det bedre.

Det er lett å skal gape over for mye, derfor er det for meg akkurat passe slik jeg har det i dag.

Hvordan har en det egentlig når du må jakte hele tiden på absolutt alt?

Du stress med å realisere det vi ser for oss. Samtidig så mister vi lett fokus når vi har for mye på agendaen.

Jeg vet at veldig mange mennesker mener jeg stress mye. Jeg gjorde det utrolig mye før å det skaper bare problem. En er i disharmoni når en ikke er i balanse.

Fordi kroppen din er på høy gir å vi tenker ikke alltid like klart. Selv om vi selv føler vi gjør det.

Det er så godt å ha et avslappet forhold til alt i grunn, trenger ikke alt bare jeg får til litt drivstoff 🥰

 

Jeg er ikke overalt men det å kunne vær i bevegelse å vær fri. Til å reise bort eller bare ta en dag fri gjør meget godt. Ha friheten til å ta bilen å bare kjøre av sted.

Takknemlig for å ha god feelingen for fremtiden min. Vi skaper selv vårt eget liv der vi bestemmer oss om vi skal se objektivt på det eller overfladisk.

Fasade er det ytre som ikke forteller noen verdens ting. Eneste at om vi ønsker alt skal stemme?

Så må ikke fasaden være et bilde som gjenspeiler vårt indre. Ofte så skjuler det seg mye bakom kamuflasjen. Det vi savner blir ofte levd ut av dyre ting også blir det meget viktig for å opprettholde en god fasade når det indre ikke er i balanse.

 

Vi tror at det er det som bidrar til økt livskvalitet. Livskvalitet handler ikke om fasade det betyr ingenting om livet ellers er en kamp for å ha det bra.

Jeg vokste opp i en slik hjem der fasaden var mye viktigere enn innholdet i huset.

Det fortell i grove trekk at det er det indre vi må jobbe med. Å ha alltid den siden ren.

 

Derfor er det å ha satt ned mine forventninger til andre mennesker ned, å justere også hva som er viktig å hva som kan vente.

Livskvalitet betyr mer for oss en. Det dyre ordet eller det kostbare pleddet om du ikke tar vare på deg selv.

En kropp som hele tiden er anspent, mye stress og høyt tempo for mye

Har i hovedsak et negativt liv, fordi de har ikke tid til å ta innover seg livet å samtidig lytte til andre mennesker.

Hva mener du her jeg lytter jo?, gjør du det egentlig når du aldri blir fornøyd med svaret. Eller har det for travelt med å bli kjent med andre.

Det er når vi stress med det vi gjør at vi også heller ikke følger med. Da overser i mye å da kommer det nonverbale kropps språket ikke frem fordi vi tar oss ikke tid til å lytte å følge med.

Jeg har det best når jeg er sammen med mennesker som er avslappet. Å er av lik karakter som jeg selv.

Dagen her på Mo i Rana, ble magisk i dag, dette må vi bare nyte.

I mellom alt her håpe du får en nydelig dag ♥️

Nyter her mellom jobb og veileder jobben. Unikt å ha det så bra 💥

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

 

0 kommentarer

Siste innlegg