Bedre å gi litt fan en å gå til kirken for å be

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Håper du har det fint også  nyter dagen din godt i dag ? jeg var ute nå en kjapp tur å været er litt variabelt om dagene men merka godt at det begynner å bli mye varmere i luften nå å snøen den er nesten tina hos meg nå . Takk og pris for akkurat det. Det skal bli en fantastisk reise nå fremover med våren i ene også bare dette med alt en ønsker å få ordnet opp i her . Det skal bli en sann glede  må jeg bare si helt sikkert . Dette med å nyte tiden godt mellom alt er viktig . Slik som i dag har jeg bedd alle kidsa hjem på mat nå på fredagen gleder meg veldig til vi skal samles . Det er ikke alt for ofte vi møtes men nå skal vi endelig få dette til det gleder meg veldig mye at jeg har ikke ord egentlig . Familien min som jeg har nær meg er bare helt fantastisk nydelig en må nyte livet mellom alt å jeg gleder meg veldig til det som skjer fremover . Dette med å ha ett åpent sinn å jobbe på her så er en ikke avlokket for å kunne klare seg . Dette har jeg mer eller mindre sett at det er nødvending om jeg eller du skal kunne lykkes med akkurat dette å bare være til så er det her med å være glad for alt vi eier å har . Dette er så nydelig med å bare være fri som fuglen å være takknemlig . Jeg ser rundt meg for en verdi jeg egentlig selv har skapt , en arv mine barn en dag skal overta, Dette tenker jeg litt på å holder på å rydde bort i ting som jeg ikke trenger eller for å si det pent det er det jeg definerer som skrot . Det er en frihets følelse for meg å kvitte meg med ting , ting jeg ikke vil ha eller ting som er oppbrukt . Det er ikke alt vi kan ha helt frem til vi dør . Det er jeg også klar over men noe er veldig viktig å bevare å det er livskvaliteten din også ha det godt med deg selv og andre . Dette definerer jeg som mer verdifullt enn alt annet  . Alt annet er kun ting og tang som kan erstattes med noe annet .

 

Jeg registrer nå at

 

Det vokser mye nå av ugress som jeg har planer om å sanke mer av . Jeg har en plan med alt jeg holder på med. Dette med å gi meg god tid til å få til å gjennomføre dette så er jeg veldig takknemlig . Jeg har sett på mye av hva jeg søker i krem og salve verden . Dette med å utforske de ulike typer nå fremover kommer jeg til å eksponenter med . Dette å lage egne produkter som en kan leve av om en stund er veldig spennende . Det er enda i hobby virksomhet men ja det er blitt noe jeg oppriktig ser frem til å kunne lage å ha som gode kremer . Dette er en ny reise i livet mitt. Mekrer jeg godt jeg trengte denne pausen mellom alt ikke alt må være så alvorlig at jeg ikke kan nyte livet mellom alt her . Veileder jobben og butikken og Gruben Massasje er de jeg jobber daglig med , i tillegg til å skrive en eller flere blogg innlegg . Alt ettersom hvordan dagen faktisk er . Ene dagen til meg kan starte helt rolig , jeg bestemmer meg for å late meg så er det før jeg fått snudd meg full gass. Så er det dager der jeg ønsker å jobbe mye så er det plutselig rolig igjen . Dette er så klart ingen fasit svar på. Dette er livet som grunder å jeg nyter det helt ut.

 

Butikken min den bugner av så mye godt .

 

Jeg er så takknemlig fordi jeg våget å starte opp med veien til lykke som jeg kaller butikken min. Det er ikke alltid like lett alt , men dette har vært en reise der jeg hele tiden har søkt etter nye produkter som du som kunde kunne få dele smaken med de du er glad i. Dette med å få tak i produkter som ikke finnes andre plasser er veldig spennende . Det er veldig mange som kommer til meg for å kjøpe kaffe eller noe annet godt som vi har . Det er veldig hyggelig å kunne nyte dagen godt med å være så heldig som jeg faktisk er . Du må gjenre ta turen innom vi har i grunn veldig mye alt i fra krydder , til nydelig drikker , pasta i fra Italia blant annet . Det er bare å ta turen som sagt . Det å jobbe med kvalitets produkter er gøy å jeg merker at jeg er blitt mye mer interessert i hva jeg faktisk spiser selv å kjøper ikke selv lenger kvantitet jeg vil ha kvalitet . Det er mye bedre enn å kjøpe noe halvveis om du skjønner.

 

Oppskriften på å aldri ta seg en fri dag ?

Hva er det egentlig jeg er laget av som klarer dette stresset å mye jobb tenker jeg selv i blant rundt meg selv . Dette med å ha så mye ting på agendaen å samtidig kjenne på en indre glede da jeg ser nå tydeligere hva jeg faktisk har klart å gjennomføre mer å ikke minst lykkes med . Dette med å få til noe er for meg veldig spennende å jeg har en meget krevende jobb der jeg hele tiden må gjøre mer enn jeg alltid ser for meg . Det blir i alle fall veldig hyggelig å kunne nyte litt roligere dager, i dag er en slik dag akkurat nå der jeg har rolig start der jeg faktisk får henta meg mer igjen . Det er så nydelig . Jeg har ordnet i stand til bursdagen til min yngste sønn som er på fredagen jeg gleder meg veldig til å få hygge meg sammen med de alle tre barna mine. Dette er stas for meg å se de samla alle de er mitt alt . Det å tilbringe tiden min sammen med de er veldig koselig også gir de meg mer energi til å kunne gjøre gode ting sammen med de. Jeg har ikke noen spesiell oppskrift for å lykkes med å jobbe såå mye som jeg gjør , jeg trives med det jeg holder på med , i tillegg er jeg balansert vil si det jeg er i like vekt trives også har ulike jobber i alt har jeg 5 jobber å holder på å utvikle min 6 jobb. Dette er veldig spennende reise det er noe som om da jeg startet bedriften min i 2017, så har jeg de samme følelser i magen nå som da siden dette mini prosjektet mitt skal bygges opp i år. Ved at jeg har så mye hyggelige ting jeg gløder for å samtidig har det godt å klarer jeg å jobbe målrettet fremover uten å ta meg en dag fri , for å være i vekst må jeg også være i action å da er det å klare å levere samtidig som en skal vinne kunder også vinne tid for de en trenger . Dette er en reise mellom alt her , jeg har kuttet ut avsolutt alle som ikke gir meg noe tilbake det er nødvendig for å få vekst . De som ikke vil ha hjelp å står hele tiden på sitt nivå har jeg bestemt meg for å gi fan å bry meg , de må bare møte seg selv i døren en vakker dag. De tenger ikke min hjelp å jeg får det så mye bedre ved å ikke bry meg så mye mer. Det er lettere for meg å være en som gir mer fan å der trives jeg mye bedre en å gå i kirken for å be.  Ved å alltid ha brydd seg  om hva alt og alle mener om meg , så i dag jeg bryr meg ikke om hva du egentlig mener om meg . Det er ikke nøye om du liker meg eller ikke liker meg , jeg er meg selv å er uendelig takknemlig for det. Jeg liker de aller fleste men jeg har noen jeg overhode ikke liker. Det er ok , for det er ikke noe jeg trenger å publisere eller rope ut i en butikk eller på et utested at jeg liker deg ikke . Dette holder jeg meg alltid for meg selv om du ikke gjør en dum ting overfor meg , da kan du bare angre, da kommer løven med ett løve brøl du sent komme til å glemme .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg