Bærer vekten vår på en helt annen måte.

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan står det til i dag ?

 

 

Håper du kan se det fine som dagen din gir deg av gode ting som ikke koster noen ting. Det som er kjærlighet eller bare varme av å ha det godt i dagen . – Dette med å ha fått sove godt er jeg så takknemlig for . Det har en grunn å det er at vi skal ha en bedre dag, med mer energi å at en er mer i balanse da vi er mer i takt med oss selv. Da vi er i ubalanse da kommer det sigende dystre tanker også negativt mønster for oss som vi ikke skal være i.

 

 

Jeg må si jeg opplever mer av det jeg gjør nå

 

 

Fordi jeg har valgt bort det jeg ikke kan fikse på eller endre . Det er noe med dette at vi alle har dager der vi kan føle oss veldig oppblåst der vi ikke ser en sjarm ved oss. Dette med at en ikke lengre tar seg selv så høytidelig så bærer vi vekten vår på en helt annen måte.  Hvorfor påstår jeg det ? jo fordi da vi akseptere oss for den feil varen vi kom til verden å ble i stede for å hele tiden hige etter å bli mye bedre en vi klarer å bli så hvorfor heller ikke bare legge på godheten din å være den ekte versjonen av deg selv ? for å la solen komme igjennom deg for å skinne som en stor lyskaster . Det er her vi alle skal være der vi ser de få gode verdier vokse seg stor også moden .

 

 

Jeg har vært utbrent flere ganger

 

 

Jeg har møtt veggen flere ganger i løpet av mitt korte liv så har jeg klart å være utbrent 6 ganger der jeg måtte jobbe , meg opp igjen – Jeg er arbeidsnarkoman av de som ikke skjønner mer så da kan jeg snart ta knekken på meg selv da målene mine er så røffe at jeg ikke helt vet att frem på  meg selv . – Denne prosessen da vi fikk samfunnet ned stengt så møtte jeg nesten på veggen pga av at jeg glemte å lytte  til kroppen min som kom med fare signaler for kjære deg du må ta vare på helsen din ellers så går dette ikke bra.

 

 

Alle ganger så klarte jeg å bremse for jeg har lært med i denne prosessen ved at jeg pusher meg selv for meget så vet jeg hva jeg skal gjøre for å klare å redde meg for å bli totalt utbrent for det er en dyster energi som da beveger seg inn hos oss . Da er vi tapere , alt er bare i mørke å vi ser ikke lyspunkter for vi ser bare det vi har ikke klart å få til å gjennomføre. Jeg tvinger hjernen min til å se gode ting vær dag selv de dager som er mørke så er det så klart min sjefs oppgave at jeg følger opp mine ansatte som i skrivende tekst er meg selv som er sjefen også ansatte . Så dette med å se meg som en annen , så blir det lettere å være mer kjærlig over for meg selv. Hadde dette vært hå Line eller ho Weronika så hadde dette vært sikkert lettere. Jeg skulle egentlig hete Line – Weronika tenk på det , jeg bruker å tenke på om jeg hadde hatt dette navnet hadde  jeg klart å komme meg like langt som i dag? Mamma sa til en annen som ventet barn en god stund etter jeg ble født så derfor sa hun hva jeg skulle hete . – Så kom den andre å fikk fortidig født en jente barn Som fikk mitt navn Line – Weronika , da måtte de se etter et annet fornavn til meg , Weronika med W skulle jeg hete også ikke med C men med K , hvorfor dette var så meget viktig skjønte jeg ikke som barn men kan dette ha med å gjøre at jeg klarte å endre meg hele tiden med den energien i bokstavene ?

 

 

Jeg elsker Numerologi så ja , navnet vårt har en betydning for hvordan vi fremstår svak eller sterk eller midt i mellom eller de som er så hysterisk hyggelig også ikke være sammen med . Alle med i i første delen av navene kommer jeg alltid på kant med , de er veldig irriterende så de er krevende energier rett og slett . Da en ser mer tydelig på dette mønstret de de som sliter med å ha i i navnet sitt så vet vi styr unna for guds skyld . Vi alle kan være irriterende for oss selv eller andre men da vi blir irriterende for oss selv da bør vi begynne å lytte mer enn vi selv snakker .  Når jeg vet hvordan de jeg er på kant med er i numerologien , tall messing så  må jeg regne ut hvor vi er i tall verden . Dette er alltid like kult å regne ut å det slår aldri feil .

– Tall  så var jeg alltid i konflikt med mine foreldre , de var 2 og 4  , de var forenlig mot hverandre , de skjønte hverandre ,mer men jeg var alltid i konflikt med de siden jeg hadde en annen tall kombinasjon. De ble alltid en tøff utfordring for meg som jeg aldri klarte å like .  Jeg er 9 i numerologi , så jeg har den høyeste energien å har alle tallene i meg da vi vet hvor andre er så har vi lettere for å kommunisere. Da jeg skjønte hvorfor mamma ble en stor utforfring for meg så leste jeg mer om hennes energi , hun hadde også den i en som var dessverre en vibrasjon som er veldig krevende da de ikke er i kroppen sin . Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det men alle som har en i energi i navnet sitt har jeg alltid ett krevende forhold til eller det oppstår alltid en eller flere konflikter. – Det er noe i deres energi som jeg bare ikke klare det er i grunn fascinerende å se hvordan en har navnet vårt å da merker vi de som er varme å de som er mer krevende .

 

 

Spennende utvikling er å jobbe videre på

 

 

I dag da jeg sto opp så våkent jeg så klar til å sette mer fotavtrykk på denne her unike dagen. – Jeg må si jeg er veldig takknemlig for både går dagen å dagen i dag. Dette med å se mer hva jeg har klart å bygge opp her . – Her hjemme hos meg , det er en tid å periode der jeg skal jobbe mer videre på alt jeg har drømt om . Det er krevende å være rådlaus da har en ikke så mange valg. Dette med å se at jeg helt alene klarer å takle alt jeg står også går i , da to sliter med å få ting til . Så er jeg uendelig stolt over mine verk er så jeg har bare stor grunn for å si jeg klarer alt nå. Det er en nydelig ting å kunne si .

 

I den prosessen jeg har vært i til nå så har jeg ikke hatt tid til å gjøre mitt hobby prosjekt å jobbe med å lage krem også salver. Det er en ny livsglede ting som jeg skal jobbe mer med . Det å lage egne salver så har jeg vært nødt til å legge energien min på å jobbe også være tilstede i veileder samtaler mer enn jeg i grunn hadde planlagt men jeg skal legge mer til rette for meg i år for å få til denne hobbyen til å bli mye mer enn bare en hobby det skal være en ny jobb til bedriften det er soleklart dette som er målet . I år skal jeg starte fortere med å få sanket inn det jeg skal ha av urter også ugress så jeg skal i år be om å få litt hjelp av andre som kan hjelpe meg litt så er det terapi for meg også å gå å sanke litt ugress for å kan tjene penger på det ved en senere anledning  .  Jeg liker å være i det som er en grunder virksomhet som bare utvikler seg mer i enda en ny retning jeg mekrer at den kreative delen i meg har kommet mer frem . Det er kunstneren i meg som har vokst mer til. – Det elsker jeg å være i så jeg skal i år utvikle meg mer enn jeg har turt å gjøre før så er dette jeg bruker å si vi skal våge å være mer i kroppen vår å drite i hva andre måtte mene om meg eller deg. Jeg kommer i år ikke til å invitere de som aldri dukket opp da jeg ga de en invitasjon i fjor. Det er viktig at en er i rette energier som tar oss mer opp også frem . Det skal vi alle være mer i å da får vi veksten mer fremtredende .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg