Avslutning på februar 🙌💕

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan er dagen din i dag ?

Æ håper du har en nydelig dag, jeg har fått ordnet mye nå på formiddagen i bedriften min og privat, det å være grunder er ikke alltid like lett. Da en aldri vet om en har nok til alt. Dette kan være en utfordring men jeg må hele tiden forestille meg at jeg har det jeg ønsker  meg . Alså at jeg manifesterer drømme livet mitt. Det er så deilig at kjeften min er på rette plassen da jeg er i samtaler. Så alt ordner seg hele tiden selvfølgelig da vi ønsker det. Jeg er en arbeidsnarkoman som egentlig synes det er rart at noen gnur sofaen sliten jeg har ikke hatt fri siden i 2021, da e lenge siden . Nå da mange sier de er så sliten så har de hatt fri med lønn ifra andre aktører som kan være nav eller forsikring ut bet , jeg er så jævlig dum men jeg skjønner ikke helt hva er du sliten av ? jeg jobber mer en de aller fleste , å kjenner tydelig at kroppen min er super sliten men det er ikke rom for å ta ferie eller ta en fridag enda, dessverre men denne setningen er nesten oppbrukt av meg , men det blir snart som æ si. Det er akkurat som da du har sex at en sier går det ikke før deg snart .. joda æ kommer snart så skjer det ingen ting. Akkurat den samme følelsen føles nå da jeg ser nå blir det snart en fridag, men neida jeg må vente. Da kan jeg kjenne på urettferdighet med hvor lett det er mulig også motta penger å ikke være i jobb… jeg er en arbeidsnarkoman av de skjelne som mitt barn definert meg som i fjor sommer da vi skulle gjøre noe sammen her,.. jeg er nok litt for strengt oppdratt med å alltid være den perfekte personen , men jeg fikk aldri anerkjennelse der jeg ønsket tilbakemelding . I dag så merker jeg at det er spesielt men jeg er blitt vandt med det. Det gir oss mye mer bagasje vi som har opplevd et røft og tøft liv en de som har hatt for mye hjelp hjemmefra, der de har alt på g , jeg misunner de ikke, jeg er i grunn takknemlig i dag at jeg ikke har foreldre som maser meg i hjel , det er bare greit å slippe , det som følger med. Noe positivt positivt kommer alltid ut av noe trist og sart , vi har en annen måte å se livet på .

 

Siste dagen i februar

Denne måneden har gitt meg mye egentlig med å se at en lykkes med de mål en har satt seg på agendaen . Det å starte med noe nytt ang kle salget er noe jeg fikk til å starte opp nå i februar på tampen. Det å klare å sjonglere mellom disse jobbene mine er nydelig. Det ser jeg nå at jeg har 6 inntekts kilder som jeg kan støtte meg på uavhengig om jeg har mye eller lite booking på Gruben Massasje, jeg trenger nå ikke å må kjøre sike kampanjer hele tiden nå kan jeg heller nyte litt også kommer det jeg skal ha der av seg selv, med litt promotering på fb . Det er akkurat passe bra, jeg er rett balansert med veileder samtaler nå merker jeg . Dette gir meg veldig god følelse på at jeg klarer meg veldig godt nå , føler at det verste er over. Jeg hadde 100 tusen i utgifter som var i minus det er krympet til 0, nå er det jo selvfølgelig ny mnd men det er ikke i nærheten av disse summer. Det gir meg så mye tilbake av å klare meg så bra som jeg gjør. Dette er en styrke prøve som jeg har hatt i å rydde opp etter alt jeg har følt vært tøft. Det som er alt ordner seg alltid for snille damer det er så fint at det gjør akkurat det. Gleder meg veldig å se at jeg nå fremover kan bruke mer på investere her hjemme så alt blir bedre bare vi legger fokuset vårt på der vi ønsker vekst .

 

Spennende tider på gang føler jeg

Jeg merker energier også kjenner jeg alltid på meg  da den kommer til meg eller melder abud jeg får en slik følelse på at de kommer ikke eller nå er de her. Eller den personen blir å booke tid nå i dag, jeg føler det. – Den perioden som vi går inn i nå mars gleder meg veldig , jeg har så mye også glede meg på . Det å kan nyte kaffe snart ute å se hva en skal gjøre her hjemme . Det gir meg veldig god energi selv om jeg ikke vet helt hvordan noe kommer til å bli så vet jeg at ting skal bli bedre også setter jeg opp alltid en plan for hva jeg ønsker å manifester inn i livet mitt. Det bør du også gjøre, du kommer til å se en annen energi rundt deg . De aller fleste som går rundt også er sur , har knaphet i seg , de mister absolutt alt rundt seg. Vi som er positive også lykkelig vi tiltrekker oss alltid rikdom rundt oss. Det blir også mindre faktura når vi fokuserer på overflod også har likevekt. Det er noe vi må tru på at dette skjer for å være en magnet mot dette. Jeg merker jeg er i denne flyten i livet at jeg får mer og mer goder rundt meg. Det er å ha litt mat i kjøleskapet som du kan lage gode retter , så er det å ha godt humør også tak over hode hva mer trenger vi ? varme og kjærlighet for å ha vekst , dette må vi være i alltid for å kunne vinne over det negative. Hvorfor la et helt liv bli ødelagt fordi du har blitt skadet av andre ? voldtatt , eller eks var utro ? Vi må gå videre i vårt liv også fokuser hva vil du selv ut av det du kan skape ? hva er det du ønsker å gjøre eller gjennomføre ? Ved å endre fokus også ta bort hat så tilfører vi livskvalitet som er kjærlighet, da får vi mer tiltreknings punkt , som jeg merker jeg tiltrekker meg hele tiden det jeg skal være i som gir meg veldig mye tilbake.

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg