Avslappende weekend 🥰

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. Jeg har jobbet hele helgen, med litt cafe tid å hyggelig samvær med andre.

Viktig at en tar seg tid til å være seg selv.
Nyte tiden godt å ladde opp batteriene.

I dag har jeg sløvet mye mellom veileder jobben min.
Det å bare ha den i dag er helt greit.

Planer for weekend er at jeg skulle ladde opp batteriene mine å gjøre litt her for meg selv.

Vi trenger ikke å haste for å oppnå absolutt alt med en gang.
Det har i grunn vært nydelig å skrudd av alt av sosiale medier. Ikke vært for mye på.

Det er hele tiden mange som tar din oppmerksomhet å ønsker å snakke osv. Jeg klarer ikke å svare alle følgere hele tiden. Så da må jeg i blant velge å ha det 100 % stille rundt meg.

Bare være å se en film er vidunderlig nydelig.
Med masse snop å stillhet rundt meg.
Kun det som har gitt meg avkobling er veileder samtaler, å igjen meget takknemlig for at jeg har denne jobben som jeg slipper å gå ut å kan kun være her hjemme å gjøre det jeg ønsker mellom alt her.

Energien er mye sterkere når vi ladder opp å tar rede på oss selv. Dette er jeg ikke så go på men igjen vært tre ganger utbrent så merker snart når jeg er på feil sted.

Da justere jeg hvordan jeg gjør det å får sovet mye å gjør minst mulig.

Denne weekend gikk super fort men jeg klager ikke.
Har kost meg veldig denne weekend med tv, jobb og sosialt.

Jeg trenger ikke hele verden sammen med meg for å ha det nydelig, jeg trenger kun meg selv.

Ved å ha for mye på agendaen så brenner du deg bare ut.
Jeg skulle egentlig på en massasje jobb senere i dag.
Den går ut så viktig at vi våger å si nei.

Da sier du ja til deg selv å gjør det ikke bare for å do IT, da tar du faktisk ansvar for deg selv.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Vi snakkes

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg