Årets siste dag…. 🎉🎉🎉🎉

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

De aller fleste mennesker er jo sammen med venner, familie og tar vare på hverandre.  Dessverre på slike dager som Julaften og Nyttårsaften er en bitter søt smak I kjeften… ikke alle har noen å være sammen med.  Å samtidig er det de fereste som inviterer seg selv på jule middag eller nyttårsaften middag uten å vite at det er ok at æ kommer.  I årets sist dag ble en  meget kjedelig dag for meg.  I iherdig forsøk på å komme I kontakt med mine arvinger.  I alle fall kunne ønske de godt nyttår.  Så kjenner en på kipern…  det er klart hadde jeg hatt en familie som jeg hadde kontakt med.  Så hadde det vært veldig hyggelig.  Når jeg faktisk kun har tre barn som jeg har kontaktet med. Nå høres det ut som jeg har 12 barn å det har jeg overhodet ikkje.  Det æ mein er at alt er så glamorøst å kunstig. Nesten som jeg ikke lenger synes julen eller nyttårsaften er hyggelig… i alle fall ikke på denne måten som jeg er I nå å i fjor var jeg alene både julaften og nyttår aften… då dro ungene til sin far.  Egentlig skulle jeg ha hatt de her i år…så jeg også kunne få lov å kjenne på den gleden…  årets siste dag hadde jeg faktisk forventet litt mer enn dette tror 2 år på rad nyttårsfeiring  sammen med dine egne barn hadde vært veldig hyggelig.  Men dessverre jeg råder ikke over alt.  Skal være takknemlig for 1 dag sammen med de kunne jo også ha gått glipp den også.. . . Men jeg skal uansett kos meg meg litt mat  hadde aller helst sett for meg at jeg får skru på veiledning samtale jobben.  Så melder jeg borte absolutt alt.  Å dette tror jeg må være mye flinkere til å gjøre fremover er så fette lei denne måten å bli behandlet på tåler det ikke. Godt å få blodsirkulasjon i gang.

 

Lite å gjøre med det når jeg ønsker å formidle egentlig at å dele er også noe som er viktig. Å igjen jævlig god kunnskap.  Er dessverre alt for mye mennesker som egentlig gruer seg til denne høytiden.  Nesten som jeg egentlig mest har lyst til å tone ned alt som dreier seg om jul i fremtiden. Eller ta å innføre en felles arrangement.  Vi får se hvordan neste år blir.  Er jo ikke sikkert jeg lever neste nyttår aften.. jeg tar dag for dag å gripe dagen.

 

Det signalet jeg sender ut er også hvordan jeg har det egentlig veldig lett å lese. Er mye lapp i mæ fort forbanna å kjapt blid heldigvis.

 

Avslutningen på årets tøffeste år har jobbet jobbet sammen hengende 1 år og 3 uker uten fri. Da kan du lett kjenn at Fuck off… dette er ikke ok .

Jeg må bare forsone meg med virkeligheten å i dag hadde jeg lyst til å avslutte dagen hyggelig å nydelig. Selv om  den skal feires alene i år.  Er for sliten for for mye støy det orker jeg ikke.  Klarer ikke det . Spesielt etter dette rushet som jeg har hatt.  Jeg vet at belønningen min venter på meg en vakker dag. Som jeg bruker å si når jeg slapper av ligger jeg i likkista, litt brutal måte å si det på men jeg er så arbeids narkoman at jeg får abstinens av å ikke jobbe.  Skjønner ikke helt hvordan de som ikke jobber klart å få dagen til å gå .

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg