Anmeldelser på Byporten cafe 🥰

Hei kjære lesere ❤️

Nå ble det en nydelig cafe tur på meg å tremenningen min. Veldig hyggelig å se litt folk utenom bare hjemme å privat.

Hva er livskvalitet ved å ta en cafe tur? Det er at du er sosial, ser andre mennesker og snakker med andre.

Jeg har alt for lett for å le å idag fikk vi en nydelig situasjon som jeg lever lenge på.

Bare jeg å tremenningen min som forstår humoren her.

I møte med andre mennesker så blir vi også mer skjerpet å igjen vi lykkes med å være i gode omgivelser.

I dag ble valget byport cafe, et veldig godt utvalg i dag i disken. Jeg sa ifra at de måtte forbedre seg her i sommer. I dag kom sjefen å takket meg for tilbakemelding.

De har blitt nå mye bedre på service og se oss kunder 🥰♥️

Kommer til å ta flere runder i byen vår å se hvordan jeg å min tremenning liker det eller om jeg har med meg en venninne.

Det å nyte tiden mellom alt her er viktig å jeg er veldig takknemlig for at jeg har god humor også har lett for å ha det hyggelig med andre.

Livet er mer enn bare jobb kjære deg. Det å være en arbeids narkoman som jeg er. Gir meg et skille mellom andre på en måte.

Jeg håper at jeg kan være et forbilde for flere ved at de tørr være mer seg selv.

I møte med vår fryk så er vi hele tiden lettere til sinds også løser vi alt mye lettere. Enn om vi avviser det vi frykter.

Jeg sitter igjen med en god stemning etter turen på byporten, service og mat får trenings kast 6 i dag. Veldig fornøyd å samtidig at hun kom bort til meg å sa hun var takknemlig for at jeg sa ifra. Gjorde at jeg ble glad for at jeg gjorde det.

Mammaen min elsket den cafeen å ville at de skulle lykkes.

Det er jo også det jeg ønsker for byen vår at vi har mange flotte tilbud som gir oss mer kvalitets tid ute med gode venner eller slekt.

Nå skal jeg hjem å jobbe mer med veileder samtaler og butikken min.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg