Anmeldelser mormors barista ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag 🥰 bra håper jeg at du har det.

Jeg er så stolte over byen vår den bugner nå av flere flotte cafeer.

Mormors barista er en lun liten cafe som er nydelig atmosfæren i med en gang jeg kommer inn i den.

Det å bli tatt godt i mot er viktig å de har mye kunder.

Det forteller meg som gjest at denne plassen er populær.

Rana trenger vekst å flere slike små intime cafeer der det er lunt å behagelig å. Være.

De hadde et bra utvalg i disken veldige mye spennende kaffe typer.

Jeg liker god kaffe å drar ikke på cafeer om de ikkje har god kaffe.
Meyercafen liker jeg meg ikke på å blir derfor nedprioritert.

Når jeg å tremenningen min var her. Ble vi godt ivaretatt å samtidig fikk vi god service.

De kom ut med maten som vi hadde bestilt veldig go service.

Anbefaler absolutt alle til å besøk de, de har et motto at de ser kunden å gir god service.

Det synes meget godt at det er det de er på jobb for å gjøre.

Jeg har jobbet i hotell og restauranter i mange år. Å er meget kresen å jeg ble veldig fornøyd.

Det er nok også en blandet miljø der med flere type mennesker. Som gjør det nydelig for en cafe elsker å ta turen innom.

Jeg opplever ikke at personalet var vanskelig å kommunisere med. Det var meget lett å samtidig så jeg en cafe som bare hadde fornøyde gjester.

Det forteller meg noe at de som var på jobb gjør en unik jobb. Lena og en annen kollega var på jobb.

Begge to var veldig smilende og ville at alle gjester hadde det bra.

Når du ser at en god energi er i en cafe så har du egentlig bare lyst til å være der.

En som bestilte en kakao der. Personalet kom med den, blid å hyggelig. Så ikke annet enn at kakaoen den gikk ned på høykant 👌

Hvorfor jeg legger merke til det?

Jeg har alltid jobbet med service å merke godt når det ikke er god service eller stemning.

Jeg ønsker å løfte opp våre cafeer å vil fremsnakk se via bloggen min.

Liker å ha gode plasser som jeg tar turen til i ny og ne.

Jeg var mye mer på cafe før i tiden nå er det mest i helgene. Det er jo min måte å være litt sosial på.
Å ikke minst Møte litt mer kjente.

Vi trenger å sosialisere oss med andre mennesker å vi får bedre helse ved å være i godt miljø.

Anbefaler deg å ta turen innom mormors barista barista ♥️

Nå er du vel spent? På terningkast? Blir trening kast 6 her også ❤️

Ønsker deg en nydelig lørdag 🥰♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg