Alt skjer for en grunn

Hei kjære lesere  ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

Jeg hadde i grunn så mye planer i dag men ting skjer brått at det blir en forandring på dette , å jeg tenker vi tar vi mottar i alt vi er i . Dette er også energier også hvordan vi jeg også du responderer på dette som i grove trekk teller . Det gir meg veldig mye tilbake ved å se at jeg har lært mer i den nye jobben min som er kle salg, det er mye enda å sette seg inn i men jeg gleder meg veldig til å kunne få selge masse klær opp igjennom her. Det kommer til å bli meget hyggelig spør du meg. I dag fikk jeg en av booking men da jeg har heldigvis flere ben også stå på at det ikke er bare en ting så ser jeg lyst på dette jeg . Det som er det viktigste er at folk sier i fra å en ikke bruker tid på de uten grunn.  Været er litt varierende her noe som er litt kjedelig med snø som kommer å litt glatt føre . Vi kan gjøre så lite med dette men ja vi kan vel vise at vi er litt lei egentlig men ingen stress jeg er inne nå etter å ha fått ryddet bort masse snø så gården her nå er bra. Jeg mottok en veileder samtale privat nå så jeg må si jeg ble veldig glad . Det gir meg veldig trygghet å vite at jeg er på riktig sted og vei i livet mitt , ser jo nå at jeg har fått opp denne kanalen mer og mer det gleder meg veldig. Det å sitte å hjelpe folk via telefonen er veldig fint kan sikkert føles for mange kjedelig men joda det er ikke alltid like hyggelig også jobbe med alt, men i møte med mennesker som lider eller har opplevde traumer så er jeg på riktig plass for å være den rette hjelperen om du skjønner. Da jeg selv har opplevd utallige traumer i livet mitt å klart å lykkes med å ta meg ut av dette så klarer jeg å hjelpe andre til det samme. Jeg vet hvordan veien er å det samme gjør de også da jeg veileder de .

 

Alt skjer for en grunn

 

Mamma brukte å si når søsteren til en mamma var sammen med hennes mann fikk kreft , så sa mamma at Vi kaller han Lasse , da Lasse fikk kreft så Ble Astrid plutselig snill og omsorgsfull menneske . Jeg erindrer at Astri som jeg velger å kalle henne her , har så klart et annet navn ,men siden jeg ikke ønsker å blott legge så blir det ikke slik at andre kan finne ut hvem jeg har referert til her i bloggen . Det er min gave til verden at jeg er en jævel til å kamuflere hva jeg egentlig mener, de som kjenner meg dypt og da snakker vi dypt inn i sjela mi vet hvor foten trykker. Mamma hadde helt rett i denne tolkningen , jeg ble nå i ettertid etter mamma døde den som ble eldst i min lille familie  da jeg var i 30 årene , litt surrealist at jeg nå i 40 årene ikke har kontakt med den gjenlevede foredra min som jeg bruker å definere som en meget sterk karakter som nok har påvirket meg mer en jeg ville tro i utgangspunktet også er vi nok mer like en jeg så selv som barn , vi bruker å si like barn leker best, men joda jeg vet jeg var sterkere enn han mentalt og psykisk på alle plan , mulig jeg hadde vært dette i fra da jeg kom til verden . Vi har alle ulike roller her på jorden , noen større andre mindre. Jeg merker tydelig at jeg blir mer og mer synkronisert med de jeg skal være sammen med. Jeg er ikke like følsom som jeg var før. Dette taklet ikke min far , jeg tror vi som er åndelige er mer følsomme jeg har alltid kjent på da andre mennesker har vondt. Å merker tydelig da andre har dårlige hensikter. Den visningen jeg skulle ha i dag, fikk jeg forvarsel i går at jeg kom til å få en av booking , dette er noe jeg blir mer og mer tydelig på å lese. Jeg vet det bare .  Nå er det bare å jobbe på så jeg får stat i gang selv det blir uansett denne uken så gleder meg veldig. Det at ting ikke blir helt etter planen er helt ok. Det gir meg egentlig bare mer å bestemme meg for så lykkes vi.

 

Det å se nå at ting

 

Ting blir bedre med tiden sies det bar jeg også du får jobbet ut med det vi eventuelt holder tilbake, jeg må si jeg gleder meg veldig til vi skal nyte dager som vi skal kjempe mindre for det vi tror på en jeg har gjort i disse årene med pandemien . Her på Mo og rundt om kring ser vi resultater av pandemien det er blitt mer konkurser også mine leverandører sliter for tiden , jeg blir nå oftere ringt om jeg ikke skal bestille opp mer produkter så ja det er mange som har det tøft . Regninger og krav kommer uansett hva vi grundere får inn. Det å ikke ha til salt i maten er kipt, der har jeg selv vært i denne grunder perioden å det var nok den tøffeste reisen min i hele mitt liv. Det tror jeg har påvirket meg mer, jeg har trukket meg mer tilbake i fra den store mengden , nå er jeg bare hjemme også jobber. Vil liksom ikke dra noen steder. Dette var jo egentlig ikke meg , i utgangspunktet men en ny side i meg er kommet mer frem at jeg trenger å være i mitt selv, å nå har jeg åpnet opp mine sterke evner med å jobbe mentalt hele tiden. Jeg er veldig utadvendt men jeg er også veldig introvert også , samtidig så er jeg en skaper som liker å være kreativ dette forteller i grove trekk at jeg er den som ser før du ser det selv. Jeg er ofte meget dyp og direkte men jeg er også sart og sårbar direkte. Det er en mening bak alle mine ord, en underliggende følelse som er i fra min start i dette livet , der jeg ikke mottok den omsorgen jeg skulle hatt, der jeg ikke mottok kjærlighet som jeg burde hatt . Jeg ved å dykke inn i denne energien så merker jeg den er sart og tøff , en røff start på livet med litt blanding av vett og forstand. I dag så har jeg et veldig avsappet forhold til meg , også deg , men mine reaksjoner stammer nok i fra min tro også er jeg en karakter som har lært å kjempe for min egen rettferdighet. Da ingen ja du leser riktig , da ingen hjalp meg for å fortelle meg at jeg var et ønsket barn. Dette er noe jeg nok sikkert går inn i døden med som det såreste i dette livet , med å bli sviktet av sine egne. Så kan jeg dra nytte av denne sarte følelsen igjen fordi jeg lærte å være en kjemper også tro på rettferdighet, men er alt rettferdighet ? er livet vårt akkurat slik det skulle være ? jeg tror egentlig vi selv er vår lykkes smed , jeg drikker svært lite alkohol å er veldig tydelig med å rydde bort det som ikke er bra. Det ser jeg nå at jeg lærer hele tiden noe nytt også klarer jeg å håndtere livet mye bedre siden jeg har åpnet opp mer forståelse men jeg er så sta at i blant blir jeg redd meg selv. Det er en styrke men kan også være en svakhet, men i mitt tilfelle er det en styrke der jeg bruker den 100 % om jeg må eller har fått fullstednig nok av enkelte mennesker som bare tar energien min. Jeg må passe meg for energi tyver som ikke skal være rundt meg . Dette bringer ikke vekst eller livskvalitet jeg må hele tiden være i rett jording å det føler jeg i grunn at jeg er pr nå i livet mitt. Jeg er i balanse også reddet jeg meg bort i fra å bi utbrent det er noe jeg setter stor pris på. Det er kjærlighet i å ta pasjer mellom slagene .

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg