Alltid spennende å se hva en kommer til å lykkes med …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Jeg må si dagene her de går unna veldig hurtig med alt , jeg gleder meg så fremover til å kunne nyte dagene ute i  hagen ¨å gjøre de små tingene som gir meg mer energi å livskvalitet ” dette med å gjøre noe for andre å seg selv samtidig er veldig  hyggelig . Dette er en reise merker jeg som er nydelig på absolutt alle måter. Det å erfare nå at livet er mellom fødsel og døden , mellom alt her er livet vårt med de erfaringer som vi har i oss . Dette med å kunne utvikle oss mer er noe jeg oppriktig ser frem til . Det er mellom kriser vi er mer takknemlig for absolutt alt vi har eller mottar i livet. Dette er ikke alltid like lett å se da vi er i ubalanse mellom alt . Jeg merker nå jeg er mer i balanse en i fjor på denne tiden selv om jeg hadde ønsket at jeg hadde vært mye mer på rett kurs. Det er ikke lett å være en grunder å tjene til livets opphold helt alene . Det kreves utrolig mye å jeg har opp til flere ganger tenkt er det verd dette ? spesielt da det er tøft å da en selv møter på hinder. Det er ikke lett å være bare alene om alt i livet men det går det også.

 

De aller fleste sier til meg at du må

 

Ta deg fri du trenger det , ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre . Dette er en nødvendighet at jeg må jobbe mer en de aller fleste . Etter pandemien så ble det 3 bein tøffe år som jeg nå ikke er helt ferdig med å komme meg helt opp på nivå . Jeg blir fort irritert eller provosert om jeg får flere som hele tiden skal belære meg hva jeg skal gjør. Da kan en heller støtte opp å ta turen innom butikken min å støtte opp lokalt eller hold kjeften atte , Jeg mener dette fordi jeg kjenner egentlig det er veldig provoserende at du som enten hever trygd å får penger inn eller lønn uansett så har du noe du vet . Forskjellen mellom meg og deg er at jeg faktisk må jobbe 100 gang mer enn deg , ikke for at jeg syter men ikke fortelle meg flere ganger for jeg mener det dette har begynt å provosere meg mer enn jeg faktisk var klar over , men jeg elsker å jobbe så er ingen problem men jeg mener at du kan heller fokusere på dine ting å ikke fortelle meg hvordan jeg skal leve livet mitt.

Drivkraften hvordan kommer den må vi jobb for den ?

Jeg kan merke at nå er det vår det klør etter å få utvikle meg mer fremover det er mye som skal skje men jeg tar en ting i taget . Det er ikke nødvendig å gape over alt sies det. Det er ikke det jeg heller har forsøkt å gjøre. Det jeg gleder meg aller mest til fremover er å få varme så jeg kan få ordnet mer her hjemme , altså ute det skal bli en nydelig ting . Dette med å ha lyst til så mye fremover er noe jeg kjenner på alltid . Det er sikkert den adhd som flere påstår jeg har , jeg har det helt sikkert , men aldri blitt utredet for det. Jeg jobber uten stopp men jeg liker det, dette med å utnytte mine svakheter eller de gode tingen med at jeg har mye energi så er dette en good ting å ha i seg . Jeg har en tendens til å påta meg alt for mye prosjekter samtidig . Det er ikke alt jeg får gjennomført men i år er det en del ting vi skal få gjennomført å huset mitt sår på trappa for en makeup over i år. Det gleder meg veldig . Det å skal få bytte taket i år skal bli en ren glede . Dette blir sikkert ikke billig men det må gjennomføres uansett . Har fått folk som kan hjelpe meg med dette så herregud det skal bli vidunderlig . Dette med å se ting for det er , å gi energi til de som vil deg vel er viktig . Dette er min energi å jeg ser hvem jeg skal kutte mer ut også ser jeg hvem jeg skal gi mer energi til. Jeg orker ikke en veis kommunikasjoner men det er dessverre slik enkelte lever sine liv . Det blir en gang kjedelig for de tenker jeg da det er ingen som bryr seg . Det er en fattig trøst i dag.

 

Alltid spennende å se hva en klarer å lykkes med

 

Jeg har drivhuset som ett prosjekt som skal gjennomføres i år , jeg gleder meg veldig har fått flere vinduer og dør pluss at jeg har starta å så her hjemme med i år så blir det å rydde bort i hagen her mer av det jeg ikke skal ha mer av, det å forandre føler jeg så sterkt på at jeg må si jeg gleder meg veldig til fremover . Hvorfor skal vi ikke bare nyte livet mer enn vil gjør jeg tenker at i dag er i grunn samme som en fest dag det er nydelig også ikke minst fantastisk å nyte dagen med god mat også være flere . Det er ikke alltid så lett å få gjennomført det en planlegger men det er helt i orden en klarer alt gjør i grunn ingen ting om det tar litt lengre tid , bare en klarer å få det gjennomført . Det å re skape er noe jeg gleder meg veldig til det er så gøy å se at våren er her blomster er på tur . Det spirer å de aller fleste er i god jord . Det å være mer avslappet er veldig godt for en merker at ting er ikke alltid like lett å få det gjennomført alene . Ute ting som er meget tunge eller andre ting som vi aller helst bør være to om. Så er jeg helt alene om de tingene . Jeg har vent med til å klare det aller meste alene å vente til noen kan eller gidder å hjelpe meg . Dette er stas når en lykkes selv å en ser jo tydelig at en som ikke får hjelp kontra de som får hjelp bare nettet er ute at det er hvis forskjell her ute å går. Det er faktisk da jeg merker at jeg er ikke så dårlig men jeg velger jo selv å være mer frigjort å klare å få ting ut av verden selv . Jeg vener på en liten motorsag som jeg faktisk gleder meg veldig til å kunne bruke så jeg kan få unna mer her . Det å slippe seg litt fri her også bare være ute i naturen er for meg veldig nydelig . Har du sett hvor mye nydelige ting du kan lage av paller ? jeg er helt frelst av paller så jeg har en plan for hva jeg skal få til å lage ute ting ønsker å få laget meg ett lite ute kjøkken i palle stil det hadde vært fette rått . Gleder meg veldig til å re skape også ta bort en del som ikke skal være med oss videre . I år så blir det en del forandringer . Jeg merker jeg trenger ny energi rundt meg . Det gjelder folk jeg ikke vil ha mer i mitt senter så er det ting som skal bort , det er mennesker også ting da vi ikke kjenner de gir oss noe så skal vi være i endring . Det gir oss en bedre flyt.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg