Alene tid ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Fantastisk nydelig med helg følelse å bare være i ro å ha det stille rundt meg.
Merker godt at jeg trengte å bare være alene litt.

I går så fikk jeg gjort mye sammen med yngste sønnen min, han fikk i tillegg øvelse kjør. Når jeg har tre barn er det alltid fint å kunne bruke tid på de en og en i blant. Det å se de å samtidig skape god relasjon mellom oss.

Vi fikk shoppet litt til felles middag sammen med kidsa mine i dag, så det ser jeg veldig frem til.

Weekend er for meg variasjon mellom hverdagen, jeg vil ikke ha like høyt tempo son jeg har i værdagen trenger å nyte litt å bare være.

Det å ladde opp batteriene litt gjør jeg veldig godt sammen med ungene via at vi har god tid å har gode samtaler. Skal ikke så mye til akkurat.

Været ble ikke akkurat som jeg hadde håpet på, regn er jo blitt en del av værdagen her. Selv om varmen er her så hadde det vært meget bra om vi kunne få oppleve en fin dag med ikke nedbør.

Lite vi i grunn kan gjøre med det så kjenner det er godt å få gjort litt forefallende her hjemme. Det skal liksom ikke så mye til.

Jeg kjenner det var meget godt å ligge litt lenger i dag å sove å være uthvilt. Er i grunn ikke ofte jeg står opp å er uthvilt å har sovet tilstrekkelig.

Vet jo godt at det ikke er helt heldig slik som jeg har holdt på nå i over 8 mnd, det påvirker meg mye også gjør det også noe med meg fordi jeg har nok endret meg litt mer fordi jeg har denne holdningen til å lykkes.

Jeg har lukket meg litt mer inn, Alså er ikke like mye utadvendt som jeg har vært. Blitt mer introvert er vel begge deler å utadvendt med en passende variasjon.

Jeg har bestemt meg nå for å jobbe hele året uten fri, å skal nyte livet mitt mellom alt.
Nå er det veileder samtaler jobben som er i hovedsak den jeg jobber nå med i weekend. Det gir meg veldig godt å kunne hjelpe andre.

Siden jeg har hatt store tap i disse to årene så er det nødvendig å justere opp det ved å jobbe målrettet fremover.

Siden jeg snakker så mye i telefonen nå via jobben så orker jeg ikke å prate så mye privat samtaler nå som før. Jeg har til nå mottatt over 100 samtaler så det merkes. Å vi er ikke ferdige med denne mnd enda ❤️

Hvordan kan vi bestemme oss for å ta gode valg for å lykkes? Du må glede deg på alt som du gjør. Jeg gjør det som jeg vet jeg lykkes med.

Å ha hobbyer er ikke helt min greie alt tar jeg hele tiden alt for seriøst. Har liksom en konkurranse instinkt i meg at jeg må vinne. Å hobby blir alltid til jobb.

Vi er blitt en familie jeg å kidsa som har en stor bilpark, jeg går i planer om å utvide med en ny kjekk bil etter vært.

Vi er gründer familie,, med billakerer, bil oppretter og plate arbeider, så her ser du flokken min her er de meget dyktig i sitt fag alle tre.

Nå er det kvalitets tid resten av dagen.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg