Aldri være redd for ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

 

Bra håper jeg at det går med deg i dag , å at du kan nyte dagen din på en fin måte. Det er så godt å kan bare reflektere over dagen med en kaffe kopp å bare se ut i været her . Det er noe jeg bare elsker å gjøre mellom alt . Det å se alle bevegelser her i nabolaget er fascinerende det er nesten som en kan ta tiden på enkelte når de går tur . Det er vel slik noen har det . Jeg for min del må ikke ha for like dager det liker jeg ikke , aller best så har jeg det når jeg har variasjon å ikke helt vet hvordan uken mim blir. Da trives jeg aller best.

 

 

I går fikk jeg start hjelp med å få bilen i gang etter ett par dager uten drift på den vi har hatt en kulde periode her så jeg tenkte det var ingen vits å bryte på da det sto på som verst her . Det gjorde seg i går kveld å komme meg på en jobb runde på en omsorgs bolig der jeg har kunder som får massasje . Det er fint å kan få lov til å farte litt mellom alt. Det ble tid til veileder samtale mellom alt der også. – Mine dager starter gjenre med en samtale før alt annet så avsluttes det alltid med en samtale. Det er herlig å vite at jeg har nok å henge fingrene mine i . Det er nydelig jeg har falt for fristelsen ved å se serier så jeg så en god serie ferdig jeg i natt så jeg må si jeg er så glad for at jeg er alene å kan bestemme selv når jeg skal legge meg å når jeg skal starte dagen . Det er dyra som bestemmer da jeg starter dagen min så klart . De er mitt alt akkurat som mine barn . Det som er så herlig at de ble så glad da været i dag var mer hyggelig enn i går , det hjelper på å få mildere dager så jeg må si jeg er veldig takknemlig for å få bedre dager her . Det gjør så godt at jeg gleder meg veldig til å kan si jeg nyter dagen min .

 

 

 

 

Jule forberedelser er veldig herlig på absolutt alle måter

Jeg startet tidlig som vanlig med å pynte til jul så må si det er så hyggelig å se hvordan en har fått det å jeg gleder meg så til å kan få bakt litt . Det er ikke alt jeg skal bake men litt i år skal jeg gjøre litt mer enn jeg gjorde i fjord det er så hyggelig å skape litt mellom alt her så jeg må si jeg skaper dagen min akkurat som jeg vil å det samme gjør du også. Dette med å ha for mye på agendaen er ikke så lurt da en lett kan bli for meget . Det å gjøre litt og litt så , kommer en lettere i mål enn å påta seg for meget så har en i alle fall det mye lettere enn om en skal gjøre alt samme dagen . Det er en reise som jeg er i nå , rydde bort ting i fra fortiden som ikke skal bli med meg videre inn i fremtiden . Det er så godt å kan slippe fri noe som jeg ikke vil ha med meg , av ting og tang eller de jeg ikke vil ha med meg videre . Det er nødvending å gjøre en del endringer mellom alt , jeg startet prosessen med å endre hvem jeg er sammen med . Det er sundt for oss alle å endre å kutte det vi ikke skal være i . Det er ikke noe en skal dvele ved en skal bare gjøre action med en gang en kjenner at energien mellom oss avtar i fra det som var normalen så skal en endre.

Møbler også oss mennekser har energi jeg tenker så enkelt å gjøre det lettere for oss selv å skape noe fint ut av alt. Jeg holder på å endre i hele huset mitt så jeg har så mye ting på agendaen men , jeg har nesten fått gjennomført i alle rom  ferdig før jul . Det er bare å bringe inn energi å gjennomføre ting så blir det mer som jeg vil så får en jo en bedre harmoni mellom alt her . Dette med å skape ting her så har jeg en egen agenda for å like interiør jeg bare elsker å skape mine egne møbler også . Det å skape er noe en kan få en nydelig energi som vi kan føle at energien stiger mellom alt her jeg er så takknemlig for alt i grunn det er herlig .

 

Om ikke for alt for lenge så snur solen igjen mot sommer tid igjen det er sykt egentlig hvor fort tiden går unna her men jeg som jobber dag ut og dag inn så ser jeg jo bare deler av dagen jeg holder på med. Dette med å føle at dagene de bare flyter i det sammen . Siden jeg har mine faste rutinger å jeg har de faste oppgaver som jeg gjør vær dag – Det er å sette nye mål for morgen dagen så har jeg en plan for hvordan jeg skal nå mine mål . Det som er så herlig at da vi planlegger det så er det så mye lettere å jobbe hardere en bare litt , jeg elsker å sprenge litt grenser som gjør at jeg kan slå flere rekorder så er det å bare stå på så får en til det en har satt som en plan for fremtiden . Det er en plan også ha ingen planer om du skjønner . Akkurat det samme som en kompis av meg som invitert meg på en middag for en del år siden jeg etterlyste den her for litt siden så fikk jeg til svar . Du har jo jobbet i ett i 2 år så du har jo ikke hatt tid til å dele middag sammen med meg . Vi kunne vel ha fått tid til en soft is på trappen det er vel det eneste . …haha  jeg måtte le for dette er jo i grunn riktig på en måte men , jeg har alltid tid til det jeg setter som øverst hos meg , det betyr at venner også familie har jeg alltid tida til så aldri være redd for å spørre meg om din tid jeg gleder meg .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 


0 kommentarer

Siste innlegg