Aldri gi opp håpet ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.
– jeg kunne lett ha sovet i hele dag. Sykt trøtt og sliten i dag.

Er egentlig ikke rart siden jeg enda ikke har bevilget meg fri.

Jeg skjønner egentlig ikke de som har fri i tide og utide hvordan går det mulig at de er sliten… Siden de har stort sett fri mye i sin hverdag? Skjønner ikke helt greia egentlig.

Tror egentlig det er vi selv som er snar å definere at jeg er sliten lenge før kroppen egentlig er sliten.

Jeg er så klar over at jeg pusher meg ut over normalen. Jeg kjenner at kroppen jobber nå i mot meg.
Da blir vi redusert og kan bli litt dårlig.

Dette er symptomene kroppen gjør mot oss når vi som er over gjennomsnittlig ivrig må redusere oss.

Jeg har jobbet hele tiden i år med å klare å finne tilbake til der jeg var før alle nedstgning.

Jeg møtte hun som ringte meg å sa jeg måtte stenge bediften min i fjor på butikken her om dagen… Klarer ikke det menneske. Vil spy når jeg ser på henne. Hun får opp aggresjonen min å bare se at kroppen hennes er blitt enda mer fyldig enn sist. Å min kropp er bare blitt enda tynnere enn sist forteller jo i grove trekk hvem som ikke har har det tøft økonomisk.

Skjønner egentlig ikke hvorfor de egentlig fikk lov til å holde på slik over for mennesker.

Enda er det faktisk mange som enda venter på støtte ifra da de mistet inntekter.

Glemmer aldri du må søke om støtte.. Jeg er glad jeg har brettet opp ermene å jobbet.

Selv om jeg blir forbanna når jeg ser det menneske kommer aldri til å vil glemme hva hun gjorde mot meg. Det å bruke makt å manipulere andre mennesker. Er noe som jeg ikke tåler.

Jeg kommer nok en vakker dag til å gni det inn så hun får smake sin egen medisin.

Heldigvis så er dette historie nå men selv om mange ikke skjønner hvor mye jobb jeg har vært tvunget til å stå på. Så jeg ikke skulle gå konkurs. Forteller jo at jeg har jobbet målrettet hele tiden det å ikke ta meg fri… Har jeg ikke hatt råd til.
Enda må jeg stå på litt mer enn vanlig.

Det som er det rare er at de som ikke skjønner hvorfor? Det undrer meg hva er greia her hva er det som er vanskelig å skjønne?

Jeg ser jo nå mer tydelig hvordan det har gått med meg nå. Jeg er seriøs så takknemlig for at jeg satset selv om jeg også har tapt mange hundre tusen. Så har jeg vunnet siden jeg har klart å snu den negative utviklingen til suksess.

Jeg har så lyst til å gjøre mye mer enn jeg klarer nå.

Så må nok nå være mer snill å omtenksom overfor meg nå. Det å hele tiden ha mål og tidspunkt. Kjenner jeg gleder meg til weekend der jeg kan roe ned litt.

Målet mitt er å starte med en nettbutikk som jeg skal utvikle selv.

Jeg jobber også mye med å utvikle nye produkter til bedriften òg i tillegg fått flere nye leverandører. Så jobber nå på spreng med å følge med litt på alt her.

Når du ønsker å gjør dine planer til virkelighet så gå for drømmen din.

Denne uken blir så sp for hele stor familien. Det skjer så mye eldste sønn min fikse biler overalt, han har stort potensial for å starte sin egen business. Han er dedikert og meget dyktig. Han holder på med mye spennende nå som enda ikke andre skal få vite enda.

Da ønsker jeg deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg