Akkurat passe spennende nå jobber på 💪👏🔥❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg?

Jeg håper du har det bra I kveld.  Jeg må si jeg har det utrolig godt. Livet mitt er akkurat passe spennende nå.  Jeg trivdes å liker egentlig veldig godt å se hvordan veien min egentlig har blitt til pga av stødige jobb hele tiden.  Det blir resultater fra hva vi legger I jobbene.  Nå har jeg fått igang min 6 jobb. Å kommer fremover til å jobbe målrettet fremover for å klare nye mål.

 

Nå begynner jeg på et felt jeg egentlig aldri helt har jobbet med før. Klær er noe jeg alltid har likt men aldri har starta opp med før nå i år.  Det er når vi ikke skal være i noe at ting blir problematisk om du skjønner.

 

I morgen så har jeg arbeidets møte med en ny kollega av meg som bor på Nesna. Så artig å prate med de jeg snakker det samme språket som.  Jeg merket at vi var like av karakter å viktig i hensyn til å kunne samarbeid mellom oss.  Når jeg nå skal utnytte tiden godt så bruker jeg alt jeg har av godt opplærte egenskaper som jeg har tilegne meg under veis.  Livet er snille mot oss selv om vi kan føle oss avvist.

 

Denne uken gikk fort

 

Jeg avsluttet januar på tirsdag,  å nå er godt I gang med februar.  At februar skulle bli min mnd med å selge klær hadde jeg ikke sett for meg I fjor.  På denne tiden i fjor hadde jeg mye bekymringer.  Å mye tanker om konkurs å klare jeg å lykkes.  I dag er jeg nesten I mål men må enda stå på litt mer en vanlig.  Så dette forteller jo i grove trekk at jeg jobber for å få vekst og utvikling.  Jeg har drømmer om å få mer ut av livet mitt.  Jeg ønsker selvfølgelig ikke å jobbe 24/7 men kundene mine ringer meg 05 om mårran eller 5 på ettermiddagen.  Jeg har jo i grunn sendt ut et signal på jeg hjelper deg gjerne.

 

Jeg kommer ikke lenger til å

Jeg har begrenset med tid å de jeg kontakter er de avvisende eller bare sier nei til absolutt alt jeg spør om .. vi kan møtes,  eller bare at jeg ønsker litt tid.  Så avslutter jeg også videre kontakt.  Når folk som ikke jobber mer enn 100 % ikke klarer å ha tid til Noe så ønsker de jo selvfølgelig ikke kontakt. Jeg jobber jo mye mer enn gjennomsnittet å klare å få tid til akkurat det jeg ønsker skjønner du. Jeg bare merker sterkt at jeg kjenner ikke på inspirasjon til å kunne opprettholde mer kontakt om ikke det skjer Noe radikalt.  Jeg mister totalt interessen for slike karakter… sikkert mange som kjenner seg igjen.

Ønsker deg en nydelig kveld.  Nå er jeg utrolig Takknemlige for at jeg klarer å få gjennomført mye her.  Takknemlig for at du leser dette.  Takknemlig for å ha deg I livet mitt.  Akkurat nå fikk jeg enda en god melding ifra veileder samtaler privat. At jeg gjør en forskjell for andre mennesker.  Takknemlig for at jeg klarer det.

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg