Agenda for fan

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må si jeg har det bra selv om ting enda ikke er i mål men det er slik det er for oss alle sammen . Det er under veis . Det å ikke ha alt er heller ingen selvfølge en må bare jobbe mot målene å håpe at vi skal lykkes med de, Det er i alle fall mitt hoved mål så jeg tenker vi sammen her må bare jobbe videre å ikke gi opp for det er når vi setter inn det siste giret her at vi virkelig finner vår egen styrke.

 

 

Spennende tider er det

 

 

Som grunder er tiden min alltid litt usikker eller ikke helt sikker . Det er noe vi som er grundere alltid kan oppleve at ting blir forskyve så vi kan tru at vi mister det vi står i , jeg tenker det motsatte heller jobbe mer å se løsninger for vi skal klare det vi har bestemt oss for.

Jeg har ingen  grunn for å tro at jeg ikke skal klare meg eller at jeg ikke skal lykkes det er noe jeg eller du bare finner ut av. Det gjør vi i grunn ved enten å gi opp eller stå på videre. Jeg har nå mye som skjer rundt meg å har ikke like god tid til alle ting som før. Det er krevende å være i alle ting som jeg er i . Dette med å følge opp dyra mine å se de å følge med så de har det bra etter forholdene . Så er det å jobbe inn gryn da . Det kommer ikke av seg selv . Så jeg har en del jobb på agendaen å jeg må si jeg gleder meg veldig mye for å kan lykkes så jeg ser mer at ting blir som jeg skal ha det. Det er ikke for amatører å ha det slik som jeg har det pr nå . Det er noe jeg tenker at vi kan klare ting mer også lettere om vi bare setter inn det ekstra giret.

Selv om jeg nå kan føle på at når skal jeg få ro også hvile jeg som alle andre har ? jeg må jo jobbe ellers går jeg konkurs . Det er en realitet så enkelt er det. Jeg ønsker  meg av hele mitt hjerte at ting blir lettere å det vet jeg at det blir det, til slutt . Det er en tid for alt å da skal jeg alltid huske på deg som så meg da jeg hadde det tøft . De av dere som kun trykker liks eller bare kommenter på fb eller her å ikke har mer å gi det gir ingen mening for meg å dere viser jo selv i grove trekk at dere bryr dere null . Det er sikkert tøft av meg å skrive dette men jeg mener det .

 

 

Agenda for fan

 

 

Jeg har en agenda for fan jeg har faktisk det selv om det tilsynelatende at jeg bare er her så jeg har en agenda for alt jeg holder på med. Det er business for alle ting å jeg har mine mål her som jeg kjenner på kroppen at jeg skal nå de . De er for meg nå veldig viktig å jeg vet at til målet mitt så kreves det litt mer av meg enn å bare være til å gjøre seg til som mange gjør- Det kreves å gjøre det jeg har bestemt meg for å bringe på banen det jeg skal . Det er en metode jeg bruker som jeg synes er veldig fin å det er å være meg selv å ikke kline det så jævlig til . Det er så mye lettere å være meg da jeg ikke er falsk eller gjør meg ekstra til for dere alle. Jeg ser nå jeg klarer å jobbe opp mer enn jeg hadde våget å tru å jeg vet at jeg tar det siste strået for å komme i mål igjen . Det er en ære for meg å klare dette her .

 

 

Spennende tider med alt som skjer er en grunn til alt om vi ikke ser oss litt tilbake så kan vi lett føle at vi går feil vei . Det er lett å ikke være i det en skal være . Det er ikke alltid like lett men jeg tenker at vi får ting mer til om vi ønsker å oppnå det vi skal gjøre. Det jeg gjør er å rydde plass til det jeg skal gjøre å samtidig må en være løsnings orientert her . Det er en veldig krevende tid vi er i å en må heller ikke se på at det en er i er vanskelig fordi da taper vi oss selv . Vi kan heller ikke fokusere på det negative for da mister vi den rette energien . Derfor så kan jeg ikke snakke med de som bare snakker om det negative eller  bare skal konsertere seg om det jeg ikke har. Om vi kun konsentrer oss om det vi mangler så er det dette vi faktisk får mer av. Det er dette vi tiltrekker oss. Derfor så må jeg snu det negative om til noe som gir meg den rette energien som gjør at jeg tiltrekker meg det jeg ønsker å være i . Dette betyr mer for meg enn å ha 11000 mil på bok det betyr i grunn ingen ting . Det som er mest viktig er at jeg er i balanse og harmoni også har det fint . Alt annet er null verdi . Det er dette vi må plassere på rett plass at vi tenker oss grundig om hva sender vi ut av energi å hva legger vi selv i det . Jeg manifester alt jeg vil ha til meg å det som er viktig er at jeg hele tiden er i balanse og harmoni selv om jeg enda ikke er i mål så må jeg fokusere på målet å ikke på det jeg enda ikke er i mål med. Det er dette som er poenget å vi må forstå at vi selv saboterer for oss selv om vi ikke orker å være i det vi selv har skapt.  Vi mottar alltid det vi er på samme energi som så jeg vet jeg skal klare dette løpet mitt å jeg gleder meg til å si jippi jeg lyktes igjen jeg . Det er krevende men det er verd det for jeg merker at jeg kan ikke bare sitte å tenke at jeg får alt gratis jeg må fysisk jobbe for mine penger men det er herlig . Det er en nydelig følelse å ha klart det å vite at jeg fikk faktisk ingen hjelp men jeg jobbet meg til dette selv . Det bryr veldig mye for meg å jeg er en karakter som aldri gir opp før jeg har vunnet.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg