Ærlig talt ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? I dag så har jeg det meget bra. Sitter ute å slikk sol. Ærlig talt slikt liker vi å ha det. Topp vær og go stemning.

Sitter nå ute å nyte iskaffe å hører på naboen snekker. Deilige å kjenne vind i håret å kjenne duften av syrin blomst og høre på fuglene som prater så søtt med hverandre.

Jeg elsker å leve i harmoni med natur og miljø. Jeg trives veldig godt med å gjenvinne mye som du definerer som skrot det er gull verdt for lille meg.

Jeg skiver på et bok prosjektet men skal vær ærlig jeg har holdt på med det prosjektet i mange år. Nå har jeg hatt flere pauser i dette. Å har en lege som jeg har avtalt et møte /samtaler med. Dette er første fordi jeg har en del spørsmål som jeg ønsker å stille i hensyn til min tolkning av boka. Slik jeg ser det psykologiske sett. Om det er målbart å skive da selv om jeg selv har opplevd det.. Så er ikke alt like aktuelt å igjen. Når du skal skive noe som gjør at lesere skal bli bedratt av boka.

Må en gjøre noe spesielt og ikkje minst spennende.

Livet mitt har vært et liv i beg og dal bane. Ingen som vet om alt jeg har opplevd. Sikkert derfor jeg vegrer meg litt for boken også har du liksom tatt å kledd av deg mer enn vanlig.

Jeg har aldri åpent meg for noen i mitt liv. Som klarer å komme tett inn på meg. Jeg holder av stand til menneskene. Jeg har noen få som vet alt om meg. Men de skjønner ikke hvordan jeg kan ha klart å gjenvinne livsglede å ha kjærlighet til andre og meg selv.

Jeg hatet meg selv og følte ikke at jeg hadde en verdi for noen en lang periode i livet mitt. Jeg hadde ikke noe verdi å livs rett følte jeg da ingen så meg eller hadde tid til å møte meg.
Den erfaringen var tøff og smerte full. Noe som jeg ikke ønsker at andre skal oppleve.

I alle fall ikke stå helt alene om alt som jeg har gjort. Det gjør mye med oss.

Jeg har sett hvordan mine barn å jeg har klart å skape god relasjoner mellom oss. Jeg har hele tiden jobbet for de å lytte til de å ingen ting som de har gjort eller sagt så har jeg aldri avfeiet de. Jeg har heller gitt de mer kjærlighet når de har gjort ting som ikke var det beste.
Dette fordi vi alle mennesker gjør feil. Skal vi klare å løse problemet må vi opprettholde tillitt å gi de den omsorgen de trenger for å at de har god selvtillit og selvfølelse. Hadde jeg hele min oppvekst hatt noen som så meg å snakket med meg om det som er normalt å prate om. Tror jeg nok jeg hadde garantert hatt en mye sterkere relasjoner med mine foreldre.

Jeg følte meg alltid alene om alt å den følelsen skal ikke et barn slite med. Mine barn kan føle på at jeg er for ivrig på å lytt og snakke med de om det som jeg savnet i min oppvekst.
Men jeg bruker alltid å si til de, dere skal være takknemlig for at jeg bryr meg om dere å viser omtanke. Dette var så fraværende i min oppvekst som det går an å komme.

Sikkert derfor at jeg er redd for at de skal lide slik som jeg gjorde. De gjør jo ikke det men det er Sundt å gi de mye oppmerksomhet og kjærlighet så det er fantastisk å gi.

Jeg er er resultatet av å bli avvist, men da på en nydelig måte. Dette fordi jeg nå i dag ikke er redd for å mislykkes. Jeg driter i hva du mener om meg. Det har ingen verdi det du mener om meg. Det betyr at jeg er 100% trygg i meg selv. Det betyr alt. Da er prisen for det livet jeg fikk verdifullt.

Jeg har et mål i år å det er å ta med meg mine barn. Til en plass jeg ikke har vært siden jeg var innom advokaten min da jeg var 17 år. Jeg har ikke vært der på 29 år. Mye følelser å jeg har ikke vært der siden jeg var der på min siste reise å ikke fikk hjelp. Noe i meg i dag vil jeg vise mine barn hvordan deres mamma hadde det. Å skape en nydelig tur selv om livet ikke var glamour så har jeg store verdier i mitt liv der jeg ser verdien i ekte ærlige mennesker.

Hvordan vår fortid var er med på å forme oss i fremtiden. I mitt tilfelle er det å se verdien av gohet å kjærlighet. Siden misbruk har vært noe jeg har måttet lide for. Skal aldri mine egne barn lide. Det er kjærligheten til de enormt stort.

Ønsker deg en nydelig weekend.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg