Æ kan takke tiden jeg brukte på Løkta i mine barne år for at jeg er så dedikert og kreativ ❤️

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg har det bare topp her jeg , dette med å jobbe målrettet hele tiden som jeg gjør er jo også dette som tar meg 100 % til målet mitt også . Dette er så hyggelig å se at ting bare blir så spennende at jeg har i grunn ikke ord. Dette med å kunne hjelpe andre mennesker å ikke mist dette med å få ordnet så opp her hjemme at jeg har i grunn ikke ord for hva jeg tenker. Dette med å se at ting bare ordner seg mer også at en får ting på stell er ikke noe som gjør meg mer glede enn det.

 

 

Hus og hjem krever sin tid

 

Dette med å være alene om alt så merker en så inderlig vel at ting tar tid. Dette med at jeg går igjennom nå alt jeg må gjøre i løpet av sommeren så er det mye som blir bedre enn i fjor for å si det slik . Dette med å uansett gjøre ting bedre for meg selv er noe jeg er veldig takknemlig for. Dette med å endre ting er ikke så lett alltid men jeg er i en verden der jeg alltid ser etter løsninger som kan være topp for meg også huset. Det er ikke lett men jeg tenker hvorfor ikke gjøre det bedre enn det var så er vi da uansett på en bedre vei enn om vi unnlater å gjøre noe. Dette med å være i alt så er det ikke lett men vi kan uansett være i det vi trives aller best i å jeg må si jeg gleder meg veldig .

 

 

Mange ting på agendaen er alltid topp

 

 

Jeg har planlagt å lage ett lite hunde hus til Milo, så er det røykeriet som enda ikke er ferdig men jeg er på vei. Dette er så gøy men jeg må være i rett modus for å snekre ¨å det er jeg støtt også stadig men det har vært en del andre ting som jeg måtte ta før . Det er alltid slik da jeg  holder på med noe . Så er det alltid noe som kommer før det jeg i utgangspunktet hadde planlagt. Så skal jeg ha meg en kle snor her i hagen for å kan nyte livet som om jeg bor på landet . Det er slik sommer idyll at en har en stor kle snor som bare vifter med klærne som gir oss en slik harmoni også balanse mellom alt her.

 

Jeg fikk smurt inn altan med olje nå her om dagen , det gjorde seg virkelig så slipper en å frykte for at ting blir ødelagt . Dette med å ta rede på ting er noe som er viktig å i år så er det å fikse opp rundt her som står for planen å jeg må si jeg gleder meg veldig til å få ting unna gjort det er ikke noe annet å si en akkurat det.

 

 

Livet mellom alt er så spennende det er ikke bare dette med å jobbe målrettet vi klarer alt vi setter i gang bare vi ønsker det mest

 

 

Dette med å nyte tiden godt sammen med andre eller alene er nydelig. Dette med å kan være sammen med de en bryr seg om er noe jeg gleder meg så til . Det er ikke noe en skal overdrive eller at en skal gjøre noe hele tiden som at det er ett press jeg gjør ting fordi jeg har det bra også liker det jeg holder på med. Dette med å bygge det jeg har bestemt meg for eller bare dette med å gi ungene det jeg vil gi de. Så er dette noe jeg alltid har likt å dele med mine ting så andre kan få nytte av det.  Gleden av å gi er noe som gjør at vi alle får en bedre livskvalitet .

 

Spennende er det alltid

Jeg føler at jeg lever ett ganske så spennende liv jeg der jeg har mye ting på min agenda . Ikke alltid jeg forteller alt , men de som jeg har god kontakt med de er de jeg forteller det jeg har på hjerte om jeg vil . Det er faktisk blitt mindre med ¨årene at jeg må fortelle som jeg gjorde før i tiden ¨ men , det er nettopp slik vi er at ting er i forandring alltid . – Jeg må si jeg er veldig takknemlig å jeg ser jo så tydelig nå fremover at ting jeg ønsker skjer i rett tidspunkt for meg uansett her . Det er ikke for amatører å gjøre ting jeg tenker at dette har jeg ikke gjort før så det skal jeg klare å få til. Det er nydelig også se at ting blir bedre og bedre.

 

Jeg hadde en ute grill som var støpt i leka stein som jeg har klart å få bort . Det bar litt av en jobb men jeg er så takknemlig fordi jeg klarte å bær bort den . Det er ikke for de som er svak også ikke klarer å gjennomføre en bør jeg er heldigvis sterk så det gikk fint . Det er i tillegg en go trim bare å få gjort det.  Når jeg ser igjennom hagen her å ute så er det blitt mer som en liten bonde gård. Det å være selvhjelpen er nydelig jeg liker det. Mange i nabo området mitt har hester som går rundt om kring det er så idylliske at jeg bare svermer for det jeg . Dette er livet å være til å nyte .

 

Når jeg er alene med ett stort hus å mange små prosjekter ute så er det i grunn rart at jeg har klart å kommet meg så langt av sted selv om at noe ikke har blitt ferdig enda så er det noe som blir snart . Jeg gleder meg til å kunne si jeg er ferdig . Dette med å be om hjelp er noe jeg skal gjøre da jeg har fått ryddet plass til slik jeg vil ha det. Det kommer alltid tid til alt. Dette med at jeg starter i en ende for å jobbe i en annen ende så er dette noe som er i grunn veldig hyggelig, det å få fisket hus og hjem sto øverst på listen min i år. Så jeg fikk nettopp bestilt noe til taket mitt så jeg gleder meg så til å kan få starte .

 

 

Det er lov å late seg litt dette for å hente inn inspirasjon eller ikke bare det en må gi seg selv belønning for at en skal ha det fint å godt rundt en . Dette med å ha det på g er ikke alltid en klarer . Det er noe jeg gleder meg veldig til å kan juble over meg at jeg faktisk har lyktes med dette som var uovervinnelig jeg er en som aldri avslutter noe , jeg beholder roen å gønner på. Dette med å se at jeg faktisk har klart å fikse det jeg hadde på agendaen min å litt mer enn det så gir dette meg veldig stor inspirasjon for å jobbe mer målrettet fremover . Det gir meg fred i sjela at jeg faktisk klarte å knuse denne rekorden også. Jeg er seig som bare det men jeg trives med å være i mitt tempel å det er nydelig det.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg