Æ jubla for høyt fette dumt æ veit da …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

Jeg har det utrolig fint jeg , har fått gjort mye i dag. Dette med å nyte dagen her ute i fin været å ikke minst kan nyte hyggelig besøk i tillegg. Dagene di går så fort synes jeg . Dette med å se at ting går så fort at en ikke helt vet hvordan at tiden skal får føtter å gå på. Det blir litt slik da jeg hele tiden har ulike prosjekter som er på gang .

 

 

Jeg må bare være glad for hva jeg faktisk klarer å gjennomføre – Det er ikke for amatører å være bygge herre osv . Det er ikke lett men jeg gjør mitt aller beste. Dette med å ha hus og hjem så er det alltid noe en skulle ha gjort , nå er det veldig tydelig hvor jeg er på tur til . Det gleder meg veldig å se at jeg mer eller mindre klarer å gjennomføre at jeg er så nære målet mitt. Jeg merker at jeg utrolig takknemlig også glad . Det er ikke bare bare å være en grunder , en må være i alt for å kunne forstå meg eller vi som driver en bedrift . Dette med å høre at andre holder på jevnlig så er det noe jeg gleder meg så til å kunne får mer i boks her .

 

Jeg som trodde at 200 kg sement var fette mye så er det ingen ting da jeg ser hva jeg hadde planlagt å ordne her . Jeg er ikke født i går men ikke alltid hode eller at en tenker over hvor mye en trenger av alt en holder på med men herregud det er slik det er . Da får jeg teste ut med det jeg har til nå med å gjøre ferdig to eller 3 ting så jeg kan teste ut dette med å se om jeg klarer å få til å lage min egen sement . Dette med å gjennomføre er  noe jeg oppriktig digger veldig . Det er noe jeg ikke bare elsker men jeg lever for å være i mitt eget .

 

Æ jubla for høyt fette dumt æ veit da , jeg bydde på ett kjøkken på en fb side i går å fikk det. For en 100 kr hva er det egentlig ingen ting . Det å juble for høyt er for dumt jeg innser det. Jeg skal lage ett rom i kjelleren til Salve / krem rommet mitt. Der jeg skal lage kremer i fra Ringblomster også grovblad , dette med å ha fått dette som  min hobby men jeg vet at dette blir garantert mer enn hobby da jeg får dreisen på det. Jeg hadde sanket løvetann for å lage salve av den . Så ser jeg på den i går kveld å fan i helvete den sur lukten . Du ander ikke det var ikke tvil at dette var ikke bra. Det er på denne måten jeg lærer , gjennomføre å lære. Det er noe jeg alltid har gjort hele tiden . Det er så fette irriterende da jeg mislykkes men jeg måtte bare si , åkey vi gjør ett nytt forsøk heldigvis har jeg mer tørket løvetann … da vet en hvordan det ikke skal dufte.

 

 

Jeg må bare si jeg er sugen på å innta mer læring det er underlig i grunn i en alder av snart 47 år , tenk at jeg skal bli det når jeg fyller år. Det er i grunn rart å tenke på at jeg blir det . Det er ingen selvfølge at en fyller år. Dette med å være i det rette miljøet føler jeg at jeg er . Det e godt å kjenne på at ting går seg til å jeg er på rett vei i livet. Dette med å se at jeg har klart å få til det jeg har bestemt meg for.

 

 

Jeg merker at kroppen min er nå meget sensitiv for alt , dette med å få for mye ros eller at jeg mottar ting jeg ikke hadde forventet . Tårene renner med en gang , jeg har nå i mange år stått på daglig for å bekjempe å holde bedriften min oppe å gå også dette med at jeg klarer å forsørge meg selv. Dette med at mange har store matbudsjett har jeg ikke hatt . Det jeg bruker nå på det meste på mat er litt over 1000  kr , da har jeg i tillegg fått til å dele med mine barn da jeg har invitert de på middag. Dette med å ha hatt det tøft pga av alle tap som har vært en følge av at jeg måtte stenge ned . Kunder har endret deres mønster i hensyn til å bruke butikken min så merker jeg dette så klart . Dette med å merke at noen går så kommer det alltid nye hyggelige kunder tilbake . Dette med å motta nye kunder så mye som jeg har gjort pr nå i det siste. Så er det så herlig .

 

 

Dette gir meg energi også stryke til å jobbe videre på mine mål også ser jeg at jeg klarer dette igjen selv om jeg kan synes at ting er fette tungt eller at jeg mekrer at jeg i blant har lyst til å gi fan så kommer alltid tankene mine til mine barn , de fortjener at jeg står løpet ut . At de ser at deres mamma jobber videre på selv om jeg er sykt sliten som aldri har fri . Så vet jeg den dagen jeg har det så kan jeg juble for det blir en gang i år . Håper jeg at vi klarer å få til . Det er ikke for amatører å holde mitt tempo men jeg har bestemt meg for å klare det jeg gjør å har enda mye mer som skal gjøres.

 

Jeg holder på ute med å få ting i system her ikke lett men jeg gleder meg veldig til det. Vi må alltid holde hodet hevet å kjempe mot det vi frykter eller føler er tungt. Jeg har neste etappe her med å måle opp å tenke er det mye sement som jeg faktisk trenger . Dette med å sette i gang noe jeg ikke helt skjønner så kan ting bli litt i ball men jeg er så glad for at jeg nå skjønner at jeg trenger mer enn jeg har pr nå det er så herlig å viste at det er ikke bare jeg som er blå øyd her .

 

Jeg bor så landlig til at jeg har det perfekt , naboer som jobber på hester som går mellom alt her å jeg som snart får litt høner her så jeg må si jeg glede meg veldig til akkurat det. Jeg skal ordne med å få det mer som jeg vil ha det. Være litt selvforsynt med mat , å så er det dette drivhuset som jeg skal gjennomføre . Det er noe jeg gleder meg til å ikke minst ønsker å få til så jeg kan få mer helhet her . Dette året er ett år med å endre også finne meg selv mer på en måte. Dette  med å modnes , mer å ikke mist lære at det er ingen feil ved å ikke ha nok av alt . Ting ordner seg alltid for oss alle sammen å vi har alle sammen en verdi derfor så tenker jeg mye på at å  re skape nye ting av ett gammelt produkt . Det er meg liksom . Jeg fikk i går gått igjennom ting her som jeg ser nå at jeg har mye av.

 

 

Sommeren er den nydeligste tiden der varmen også lett kled er noe som jeg liker. Jeg å ene barnet mitt dro for å spise litt sammen , jeg fikk ett spørsmål om jeg hadde kledd meg anstendig . Det viser seg at jeg har oppdratt det rett , liker å se at de er så korrekte. Ble en snill stund sammen så gleder meg allerede til neste gang . Dette med å vie tiden vår til de en bryr seg om venner som barn eller familie. Så er dette vitamin.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg