Æ har jubileum i dag Jobba i 1 år og 9 mnd uten en fridag slår du mæ ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

Jeg har det meget så bra også ser jeg nå tydeligere hva en faktisk har klart å få til her hjemme . Bare ved å endre litt farger her også der så blir ting mye mer hyggelig . Dette gir meg så stor glede at jeg hadde bare ønska at jeg kunne holde på mer .

 

Jeg har store planer for hvordan livet mitt skal være å dette med å være en grunder så er det ikke bare for meg å ta meg fri . Det er noe som er en tid for alt. Dette med å må gjøre ting for å utbedre hus og hjem så er det noe en må fokusere på . Så jeg tenker at jeg er mer eller mindre innen for det jeg skal klare å få til – Målet er å få satt opp drivhuset i år må klare det samtidig som jeg skal endre mer her ute. Jeg satser på en nydelig høst så jeg tenker det får gå  bra det også.

 

 

Hyggelig med gode kunder som forteller meg

 

 

I dag har jeg jubileum igjen jeg har i dag jobbet i ett i 1 år også 9 mnd . Det er ikke noe en har mange som konkurrerer meg meg i dette , det å være grunder som jeg så er det i perioder i livet nødvending å brette opp ermer å føtter for å få kabalen til å gå opp. Dette med å se at ting går seg mer til så er det nydelig .  Kunden sa til meg da jeg fortalte at jeg ikke har hatt fri på over 1 år og 9 mnd på søndag. Jeg mottar kunder i dag også i massasje . Det er så nydelig også kan være til hjelp for mine fine kunder som har hytter i hav gapet. Å hvorfor ikke være raus mot de ? da er det samme til meg også. Det merker jeg godt.

 

 

Kunden sa til meg han vitse ikke om noen som hadde min arbeids kapasitet å var så dyktig i mitt fag . Det er noe jeg setter stor pris på at jeg får denne tilbakemeldingen . Jeg gleder meg alltid til å kan nyte tiden sammen også med andre som vil meg vel . Dette med å ha gode mennesker rundt meg som ønsker lille meg vel det gjør meg så glad.

 

 

Mange lurer på hvordan jeg klarer å stå slik ?

 

Jeg jobber alltid med en gang jeg står opp om dagen morgen eller ettermiddag. Alt ettersom da jeg legger meg . Det er ikke lett å komme seg tidlig opp for å være ærlig . Det blir litt 4 , 5 eller 6 da jeg tar kveld . Det er jo ofte midt på natten mine kunder ringer så ja det er ikke alltid jeg får mange da men ofte så er det mange som ringer også er ensomme eller bare trenger å høre min empatiske rolige og lyttende stemme . Dette er en jobb jeg er fantastisk glad for at jeg har . Jeg sipper å gå ut jeg kan jobbe 24/7 det er noe jeg digger. Jeg hater å få regler etter meg så ja dette passer meg perfekt.

 

 

Hvordan klarer en å jobbe på mitt nivå ?

 

Det jeg gjør alltid er å lytte til meditasjons musikk jeg har tid på dagen der jeg bare er i mitt senter. jeg tømmer hode mitt for negative ting . Dette med å være en hjelper så tilfører jeg deres inn i mitt. Det kan jeg ikke tillate meg så jeg må alltid være selvrensende at jeg får gørra ut om du forstår. Dette med å ta til meg det negative i fra andre kan jeg ikke gjøre.

 

Jeg drikker ikke alkohol av store mengder er nesten avholds kvinne i grunn. Dette med å holde i mitt tempo så kan du ikke drikke deg full hele tiden jeg må ha hodet mitt klart så jeg slipper å bruke tid også krefter på å komme til hektet igjen etter en fylle kule . Det å ha vært full er ikke noe jeg kan huske sist jeg var så jeg trives i grunn aller best uten det. Å nyter heller å jobbe som jeg gjør det er min rus å det er en grei måte . Jeg merker at armene mine i grunn svir pga av smerter at jeg har jobbet for mye . Det er i grunn bare godt å kjenne at kroppen har fått pushet seg litt mer enn vanlig . En jobb som massør er en god trim økt for meg . Det har gitt meg en enorm styrke å utholdenhet jeg ikke ante jeg hadde . Dette med å må jobbe uten å ta meg pause er ikke for alle det. Jeg trives å dette med å ha det godt i alle arenaer som jeg er i så er dette for meg utrolig hyggelig . Jeg skaper min egen jobbe i jobben .

 

 

Jeg har skrevet en del om at jeg holder på å lage en ny salve krem dette året mitt er å lære meg dette for å bygge dette inn i bedriften min. Det er også derfor jeg skal ha drivhuset for en den del av denne prosessens min men alt går ikke som en hadde håpet på men det er alltid en grunn for da ting vi vil skal komme inn til oss. Da jeg fokuserer på hva jeg faktisk har klart til nå er dette med å klare å snu negative situasjoner om til noe som blir bedre og bedre . Jeg er en karakter som aldri gir opp mine mål men jeg kan endre på de underveis . Dette er fordi jeg ser at dette med å endre målet er nødvending for å lykkes . Jeg lærte tidlig i mitt liv at om vi ikke klarte det vi skulle så var dette nederlag . Det har jeg slitt med i mange år å bearbeide dette med å snakke meg selv ned. Dette å være nedlatende over for meg selv mer enn jeg gir meg ros. Jeg straffet meg heller i stede da jeg mislyktes med mine prosjektet før enn å se på hva kan jeg lære av dette ?

 

Jeg skulle ha ønsket at jeg hadde min erfaring i dag som da jeg var barn , at jeg hadde hatt mer av min indre også Ytter styrke . Jeg hadde sluppet mye om jeg hadde klart å sluppet meg mer fri en jeg gjorde før. Dette med ¨se det negative før det positive var noe jeg slet veldig med . Mitt selvbilde var tynn slitt også hadde jeg ikke den styrken jeg har i dag. Den har kommet fordi jeg har fått selvtilliten tilbake .

 

Jeg har mye jeg ikke kan men det er for meg helt ok , jeg er mester i mine ting å det er godt nok for meg. Jeg har  kjeften med meg å det er jeg glad for også har jeg heldigvis men hvordan klarer en å lykkes med å stå på  uten å ha så mange i ryggen som gir deg ros . Hva er det egentlig vi kan klare å mestre uten å ha mange rundt oss ? det er at du selv har trua på deg selv å ditt prosjekt . Det er nok for å lykkes . Dette med at du trives med det du holder på med å ikke minst at du nærer deg med gode ting . Selv om jeg hadde blitt super glad om jeg hadde en familie som de aller fleste har . Så kan jeg ikke sutre over det hele tiden av tapet. Jeg må se her også hva har jeg som gir meg styrke å hvem vil være sammen med meg. Det er mange i grunn som gir meg gode tilbakemeldinger også som vi å ønsker å gi meg til . De jeg er ett forbilde for fordi jeg aldri gir opp. Dette med å sette seg ett mål som er litt hårete så er det nydelig jeg liker det veldig godt. Å jeg tenner i grunn på suksess det gir meg lykke følelse av å klart å skape noe bra. Dette med å lage salve og krem til kroppen så er dette en ny arena for meg men jeg bare elsker å være i denne utviklingen mellom latter også gode venner . Jeg har mange venner men få nære venner . Dette med å dele lite  meg alle også mye med få her er jeg . Så kutter jeg inn til beinet med hvem jeg forteller om mine mål eller nye roller her i livet mitt. Fordi jeg ønsker ikke å få høre hvorfor skal du gjøre det ? jeg gjør akkurat hva jeg vil når jeg har lyst. Så lenge jeg ikke kjører i en camping bil med en vill dame som detter ut også bare kjører i vei til politiet henter meg som en mann nettopp gjorde i Mosjøen . Den var i grunn humoristisk i seg selv , men å kjøre i fra noen helt hjem var jo litt underlig i grunn . Jeg må ha en god dose humor å takk og lov det har jeg som om jeg bare er her alene så ler jeg masse . Det er viktig for kroppen din endorfiner får slippe løs også blir du mer harmonisk når du er i denne retningen .

Jeg vet jeg nå setter meg hårete mål men jeg må det for å få opp gassen . Før jul skal jeg ha ett rom ferdig i kjelleren , jeg skal ha ferdig drivhuset ute. Jeg skal ha høns gården ferdig her også skal jeg ha fått støpt alt ute som skal være i gang før platt . Så skal taket være tett også fiksa også bare dette å kan få fortelle deg til deg fuck assa jeg klarte det vi snakkes nærmere jul , her jobbes det .

 

 

Takknemlig for at du tok dæ tid til å lese denne bloggen evig takknemlig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg