Æ gleder meg tenk lillejulaften i dag 🎅❤️☺️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Jeg håper du har det bra å nyter stunden mellom alt.  Jeg Orker ikke stress mellom alt her . Å fokus på kun gode opplevelser.

Hva vi opplever er ofte noe vi skal lære eller noe vi skal kvitte oss med.  Jeg ser tydelig i jobbene mine at enkelte energier har jeg ikke godt av å være I.  Det å slippe den energien gir meg mer pust til å fortsett videre . Å krangle med kunder er ingen vits.  Hvordan de e over for meg.  Forteller meg mer om de enn hva de synes om meg.  Jeg er den aller værste om æ må … men i alle tilfeller så orker ikke jeg å legge mye energi i det.

 

 

Jeg har fått

Unna utrolig mye i bedriften min så herlig å se mer hva jeg ønsker å jobbe målrettet fremover med.  Mye tar mer energi å noe gir mer energi.  Nå er det 9 dager igjen i dette året med jobb. Gleder meg til avslutningen på året her. Har nok vært årets tøffeste år.  Men du verden jeg har lært mye.  Egentlig nært å være utbrent.  Men må stå på å klart det å ha gått denne veien I livet skjønner ikke før de selv møte utfordringer. Det som er så bra.. alle mennesker som er vanskelig eller gjør Noe de får det vanskelig selv. Å krangle med mennesker som har bestemt seg eller ikke godtar dine ord. Så slippe den situasjonen.  Det lønner seg alltid selv om en kan føle seg overkjørt. Det som kommer frem i møte med disse menneskene er hvordan de oppriktig er . Så blir karma til å gi de tilbake.

 

Ribba er i ovnen,  pinnekjøtt er I bløt.

Jeg bruker å langtids sterke ribba gleder meg virkelig til å få den ferdig å klar . Stekes alltid på 50 gr i 24 timer. Nydelig å få den så fantastisk nydelig.  Kroppen min og sjerla mi gleder meg virkelig til å kan senke skuldrene mine . Etter mitt aller tøffeste år.  Da blir jule tingene sammen med ungene mine nydelig. Jeg fikk pakka inn alle gavene. Ble så mye til de at jeg hadde ikke gavepapir til alt. Det som teller er ikke gavepapir men innholdet i gavene. Jeg  må si jeg gleder meg virkelig til å se om de blir fornøyd med det de får I år.  Ikke alltid vi lykkes med vår mål med alt her.  Uansett vi har hverandre å glede meg.

 

Fantastisk nydelig

Jeg må si jeg gleder meg virkelig til å få lysere dager her . Gleder meg veldig til å få utvikle meg mer.  Jeg gleder meg til sol og sommer.  Å selv om vi enda har vinter så er sommer og sol kjær komme. Året her har gått så sykt fort synes jeg.  Vi er på hell nå 9 dager igjen.  Som jeg ser frem til å kan nyte alene eller sammen med ungene, også de jeg bryr meg om. Det å være alene er også nydelig å koser meg egentlig mye.  Jeg har 1 års jubileum på veiledning samtale jobben min denne uken.  Herregud så sykt at jeg pr nå har snakket med mange 1000 mennesker i dette året.  Har ikke tall på det men mange mennesker har jeg klart å gi en bedre mental hverdag. Takknemlig for at jeg har lykkes med mine drømmer . Jeg klarer ikke å være hjemme alene uten å jobbe. Så veileder samtale telefonen er på .  Ble så glad i den serien på NRK 1 , forbannelsen,  den må du se han ifra staysman tror han heter Sian Torbjørnsen.  Uansett han er så behagelig mann liker så godt slike type mennesker.

 

 

Nå er det kvalitets tid her hjemme.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg