Æ e javla priviligert du e deilig æ veit det ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i kveld? Med meg så går det egentlig veldig bra. Jeg har litt nerver for avslutning på oktober.

 

Jeg er egentlig et konkurranse menneske som konkurere med meg selv å det er fan ikkje bære bære 🤣🙈

Jeg har slete med dette syndromet sia æ blei født inn i Gründer veileder verden 🙈😉

 

Æ e jævla priviligert å veit du ein ting æ veit da æ treng ikkje å få da inn mæ tesje 💋

 

Ved å se livet i fra mitt ståsted å mitt syn så tror jeg at du faktisk får en mye bedre hverdag.

Mulig jeg er direkte nå men om vi sliter med å finn oss selv kom til mæ æ e nonne, gud og Jesus på same tid 🤣🙈

 

Om du ikkje lika humor så fuck off da skroll du bare bort i fra denne bloggen. Jeg er en dedikert ei som er mest mulig interessert i å gi deg mye innputt å gi deg en nydelig hverdags feelinge der du kan tørr være den feil varen du er då du ikkje kom Tel verden som du var ment å komme 🤣🙈

 

Fra spøk til alvor

Jeg har det bra å er mega spent på resultatene på september og oktober.

 

Jeg jobber nå med veileder samtaler i natten ❤️ kan jo ikkje la en time gå til spille 🤣 hadde jeg regna ut hvor mange timer jeg bruker på jobben min. Hadde du fått sjokk… Mulig jeg også hadde fått det eller bare ønsket å sprenge den grensen også? Mulig det egentlig bare er fint at jeg ikke vet akkurat det.  jeg komm fremdeles på at jeg enda ikke har fått tid til å ta fri i år. Lurer på når jeg klarer det?

 

Hva må til for at jeg kan ta fri er En å kjøpe meg en hummer? Eller en ny dogde en gul de er skjelden vare akkurat som jeg, finnes kun en blå kopi av meg heldigvis egentlig, sikkert nok ikke sant 😉

 

Sist jeg ga meg en by gave var da jeg kjøpt BMW en x 3  min. Kun for å kjøre ut varer og se på nydelig menn 💋❤️

Joda det har jeg fått til drt heller få jeg har tatt med hjem 😉 sikkert egentlig bra 😉

 

Min lidenskap til bil med lyd har alltid fulgt meg 😉

En  tørst hummer eller en tørst dugde skal jeg kjøpe om jeg klarer 1 mill til jul. Håper jeg greier det. Mulig jeg må ordne med trøste premier om jeg bare nesten klarer det men fuck jeg skal klare det jeg har egentlig alt lagt til rette for å lykkes. Kommer til å lage post IT lapper over hele huset mitt akkurat det samme som da jeg jobbet meg til gratis tur til Azorene med Oriflame Norge ❤️

Hva burde jeg ha i trøste premie? Hmm jeg har mye jeg skal gjøre med huset mitt men bil er en lidenskap. Å vi digger det meget godt jeg å. Mine barn.

 

Minste gull holder på med setvikatet sitt nå å håper han får gjort mye av det fremover 🥰

Så blir spennende tid fremover med at vi snart alle sammen her har setvikatet og biler i fleng. Daniel har tilhenger setvikatet så er jo ingen problem om vi skal dra å hente biler her eller der.

 

Så kjekt egentlig når ungene er så store nå at de er lette å ha med å gjøre. De ordner seg selv også koser vi oss sammen.

 

Den helgen som gikk fikk jeg ordnet med mye god mat, mulig jeg får årdna noe spennende til oss enten en by tur eller hjemme. Vi får se 🥰

 

Livet er spesielt og spennende å jeg er så stolt over hva jeg har klart å utvikle på 10 mnd. Jeg har jobbet hele tiden i år å om litt har jeg jobbet i 11 mnd. Det er mye jobb som ligger bak mine presentasjoner. Bokprosjektet. Mitt har ikke blitt prioritert men det blir i riktig rekkefølge. Det å prioritere rett kommer  fremover til å bli meget viktig for meg. Skape det livet jeg ønsker å ha sammen med mine.

Det jeg ser verdien av er de små tingene som jeg har skapt til noe bra ved å gi tiden min på andre mennesker.

 

I dag fikk jeg en helt ny kunde i Gruben Massasje, så takknemlig å igjen uendelig gøy å se hvordan jeg påvirke de positivt. At en får hjulpet andre å være for. Gir meg mye tilbake.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg