Å ha null planer er det ok ?

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Håper du har det topp i dag også nyter dagen din , jeg har fått gjort mye i dag til og med måket snø. Det er ikke helt vår her enda dessverre . Jeg kjenner litt mer  på at jeg vil ha bare veier men jeg er realistisk at vinteren er enda hos her nordboere. Vi kan ikke ta livsgnisten i fra oss ferdet, vi må bare være takknemlig for at vi har hus også være inne i da det står på som verst ute.  Ved å ikke ha nødvendigvis store planer for weekend så har jeg en plan å det er å ta det med ro, jeg jobber i grunn i fra jeg strå opp til jeg tar kveld , så i grove trekk blir det i alle fall 15 timer pr dag, så ja 7 dages uke så forteller det jo at jeg i alle fall jobber 105 timers uker men jeg tror det blir mer , jeg jobber mye med mine drømmer også da blir disse timer ikke vanskelig også komme over selv om jeg til tider også kan kjenne på kroppen min at jeg er sliten men det er nok ikke så rart er det vel ?

 

Null planer denne helgen jeg trenger det

 

Denne helgen har jeg bestemt meg for å være litt lat også bare være for meg selv . Det trenger jeg i blant men jeg trives med å ha noe matnyttig også gjøre. Så jeg skal ikke si at jeg ikke blir å starte opp med mer jobb . Det å være grunder og arbeidsnarkoman er vel en god kombinasjon men jeg gleder meg til å gjøre et forsøk på å være lat vet ikke helt om jeg klarer det. For det virker så meget kjedelig men , jeg trenger litt ro så vi får se hva helgen min bringer jeg er motivert for å gjøre mer her hjemme. Har så prosjekter som jeg skal få gjennomført å jeg gleder meg veldig til det jeg skal gjøre. Det å være takknemlig er viktig om vi skal klare å tiltrekke oss mer av det vi skal være i. Enn du da har du planer for din helg ? jeg opplever at mange har et spikret program men det er sikkert bra for enkelte men jeg digger å ha min frihet også bestemme mer en å ha alt så booket inn. Det er livskvalitet i å ladde opp batteriene mine  håper du også får gjort det.

 

Weekend er å gjøre noe annet

 

Mars er allerede startet så er vi til og med nå første helgen i mars også ikke til å tru, her jeg bor er det nå i disse tider vi får solen i vinduet . Det er noe jeg over tid nå har satt pris på å få se igjen . Det er noe eget når sola står oppe også stråler solskinn til oss. Det må jeg si jeg gleder meg veldig til å oppleve dette herlig selv om jeg ikke akkurat nå kan tro værmeldingen men vi vet hvor vi bor som sagt. Selv orker jeg ikke å bry meg så mye om uvær også dårlig vær vi mottar det vi skal. Det er godt inne vær i dag å det er helt ok . Jeg har plantet litt blomster så blir spennende å se hva som dukker opp. Det er rart det her med blomster også oss mennesker er det jo litt likt vi har følelser. Se på blomster som er i negativ atmosfære de dør , jeg ser jo tydelig på mine planter jeg snakker vær dag omsorgsfullt til de de klarer deg også vokser . Test det ut selv , så kan du ha en du er litt sint på. Den kommer til å dø. Det er fascinerende å se egentlig men hva vokser i dårlig energi ? ingen ting .  Jeg skal nyte nå tv også være takknemlig for hva jeg har prestert i dag. Det må du også gjøre være takknemlig for hva du har klart å fått til å nyt dagen din.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg