Godt med helg 💖🙏

Hei 😘

 

Godt med helg, fått gjort mye i dag, hatt kunder i mitt eget i dag også fått laget masse til jul. 

Det å stå på kjøkkenet å lage , sild , smågodt, syltetøy også fikk jeg laget lutefisk til middag var magisk stund, jeg å minste poden fikk spist middag samnen 🙏💖

 

Slike stunder der vi har god tid til hverandre er noe jeg oppriktig sett pris på. En merker da hvor mye vi skal være takknemlig for at jeg har slike stunder, sammen med podene ❤

 

Dagene frem til jul går fort nå , litt spesielt å se , godt å kjenn på den gode energien som flyter over her.  Det å se at en er på rett vei, gir meg enormt energi til å stå på litt mer. 

Denne uken har vært meget aktiv, jeg har fått utviklet meg enormt.  Det å møte på så masse hyggelige mennesker.  Som har funnet veien til meg, Gruben Massasje å fått god hjelp, gledelig å se hva jeg har klart å hjelpe de med 🙏😊

Helgen skal nytes helt klart, håp du har det fint ❤🙏🎅

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg