Våge å hoppe i en fallskjerm uten skjerm…

Hei 😘

Deilig med helg å bestemme dagene helt selv . Tenk å jobb i sitt eget tempo, genialt 👌

Kjenn på kroppen at vi lever et hektisk liv , aktivt å er mer stå på å aldri gi opp.
Det å ha dette genet i meg; se muligheter, se løsning, våge å hoppe i en fallskjerm uten skjerm…

Er nettopp det gründer livet er, går videre å står han av , livet kan i perioder føltes tungt, ensomt, å er et slit….
Må si at å jobbe 9 til 16 er før meg ikke et alternativ, før meg så skal jeg lykkes.

Mange spør meg hva er oppskriften?

Det er 1stor dose til tålmodighet

Stor arbeids kapasitet

Ser løsninger

Er løsnings orientert

Er kreativ

Er blid og omgjengelig

Optimistisk

Positiv

Energisk

Glad

Sta karakter

En som aldri gi opp

Kopierer det som er bra

Lærer av de feil som en gjør

Har stor dose selvironi

Er flink til å se løsninger

Kreativ sjel

Gründer livet så må mange av de punktene være i deg , før å kunne lykkes.

Først å fremst må vi tro på prosjektet vårt.
Da vi ser det begynner å bli en form som går igjen, først da er vi på rett vei.

Vi må opprettholde arbeids kapasiteten å kunne jobbe mer enn vi hadde sett for oss, jeg regner ikke timer utenom effektiv massasje tiden, tiden jeg bruker på booking, forberedelser også fikse litt i bedriften er mange timer, det å at ting går framover, betyr at jeg har sikkert jobbet 80 timer denne uken, noe som krever at en hele tiden er  disiplinert, er på å følger med om e  helt tiden har alt på G.

Det å hele tiden jobbe målrettet for å booke nye kunder er noe jeg også jobber med, må hele tiden markeds føre Gruben Massasje, det jeg ser nå dette blir en livsstil.

Det å ha tatt i mot så mange kunder, gitt meg tid til å være sosial sammen med gode venner. Er noe som er meget viktig, vi må leve å ikke glem bort å leve å være litt leken.

Livet er kort, derfor tilfør mer kvalitet i livet som gjør at vi tilfører oss mer energi også livskvalitet.

Det bidrar til at vi lykkes med våre drømmer, vi får det til det vi fokusere på.

Det blir slik at det vi tenker på det kommer til oss , derfor vær snill mot deg selv.  Fokuser kun på det du ønsker mer av .

Steng døren for det du ikke vil ha, gi livet kjærlighet å mer kommer tilbake.

Det som er viktig er å ha det godt å send ut gode vibber.

Har en slik god følelse i kroppen, selv om en har kjørt kroppen hardt ved å jobbe mye.  Det å ha nesten 30 timers massasje Denne uken, er rått.  Det har gitt meg blod på tann skal jobbe målrettet for å få dette til å bli en realitet 💖👈🙏👈💖👈

Det vi fokuser på det kommer til oss, en venninne av meg sa til meg, eg kjenn ingen som deg , du er rå 👏👌🙏 det å få gode tilbake melding på hvordan andre oppfatter meg er noe jeg oppriktig sett pris på.

Håp du gjør det som du gløder for i ditt liv , følg din drøm i livet ditt.

Har du spørsmål å føler deg helt alene, still spørsmål til meg, jeg Skal svare deg.  Det som ofte er med oss vi er redde for hva andre mener, jeg bruker alltid å si , du kjenner dine medmennesker, ikke si noe om de du kjenner dreper drømmen din.

Snakk heller meg en kreativ sjel som jeg 💖👈

Ha en fin kveld du skjønne 💖

0 kommentarer

Siste innlegg