Merke oss litt mer på kartet!

Hei 💖

Deilige med helg, den følelsen at en kan slappe helt av.
Bare nyte også være.

Synes oppriktig ukene de går unna, var jo mandag her om dagen å nå har vi sannelig lørdag.

Uka har vært meget aktiv, hatt mye å gjøre i mitt eget. Bare det å få møte så mye hyggelige mennesker.  Få oppleve slike dager, som jeg har fått gjort denne uken er noe jeg oppriktig setter stor pris på.

Denne uken har levert så til de grader, hadde ikke våget å tro at jeg skulle være så heldig å få så mye å gjøre.
Det å må si ifra meg annen jobb. Forteller mer at JEG er på rett vei.

En erfarer meget på denne reisen, bare det å klarer å prestere den jobben en gjør er en bragd for mange. En stryke prøve.  En får trenet kroppen godt i takt med at en hjelper mange.

Det å kan små prate med alle kunder, uavhengig hvor de kommer ifra er meget viktig .
Bare det å vise omsorg, respekt også gi de det lille ekstra.
Så blir de så fornøyd.

Det å se at veien blir til mens en går , en ser nå resultatet av godt grunnarbeid.
En må hele tiden jobbe med å bygge rett grunnmur.  Det å hele tiden ha fokus på nye kunder også kjøre konkurranser.  Bidrar nettopp til at kundene øker interessen for å booke tid. 

Det som er vi må være synlig, også må vi merke oss litt mer på kartet.
Gjør vi ikke det , så er det ingen kunder som finner oss.

Vi må hele tiden promoterer bedriften , hele tiden fokusere på framdrift å stå på .

Det jeg nå selv ser er at fokuset på Gruben Massasje er blitt større, også har jeg nå fått kunder utenfor kommunen, noe jeg oppriktig elsker.
Bare det å vite at all jobben jeg har lagt ned, gir avkastning mer eller mindre. Så må jeg si er utrolig glad å lykkelig over å ha prestert en stor jobb med mye jobb.

Det å mestre det jeg har gjort, gjør at jeg får økt selvtillit som igjen øker gleden over å mestre.

Det å ha nesten 30 timer massasje  bak seg denne uken, all annen jobb i mitt eget. Det å få solgt mer produkter også gave kort e så digg 😘

Helga skal nytes her hjemme 💖🙏

Skap deg en riktig nydelig helg 😘

0 kommentarer

Siste innlegg