Liten refleksjon 💖👈

Hei 😘

Må si at uken går unna, er snart helg 😘

Det å se tilbake på uken som jeg har jobbet i mitt eget. Det å klip meg i armen å være takknemlig for at jeg lærer, opplever gode samtaler, opplever masse nye muligheter som kommer fordi jeg nettopp sender ut et positivt signal 💖👈

Vi får tilbake det vi selv sender ut 👌

Denne reisen er så artig , bare det å få nye bookinger i fra kunder som har et behov for å få en massasje som letter deres hverdag.

Massasje er smerte lindrende, det gir deg mer energi, det løser masse muskel spenninger å muskel knuter.

Mange som er til meg , sier de blir hel etter at de får løst i denne floken 💖

Jeg merker så godt nå at jeg er så fornøyd med å LYKKES med å nå ut til flere kunder.  Bare det å lykkes med å gjennomfør en god jobb er noe jeg oppriktig er stolt over.

Det er en stor presentasjon å prestere den jobben en gjør. Det å se at en både mestrer den godt også kundene er så fornøyd. Å vil tilbake, bevitner at jeg er på rett vei 💖🙏

Det som er koden for å LYKKES, er at du har trua på prosjektet, har trua på at du lykkes også gir deg selv masse selv skryt. Viktig at en gir seg selv gode tilbake melding på jobben en gjør, at det gir meg enormt energi til å stå på litt mer 💖

Det å få gode omtaler gjør nettopp at en øker mestrings følelsen Også selvfølelsen.

En kan sikkert oppfattes som høy på pæra, men ofte må en trekk seg litt bort. En trenger mye ro også mye oppladning for å klare å stå på litt mer.  Det er en balanse mellom alt.

Skap deg en riktig nydelig dag 💖👈

0 kommentarer

Siste innlegg