En bedrift som har flykt i fra ansatte er en bedrift uten ryggrad!

Hei 😘

En flott dag  Mandag å ny uke 😘

Har jobbet i mitt eget i hele dag, noe jeg oppriktig elsker.
Bare det å få flere kunder som kommer igjen, å nye utfordringer er genialt.

Dagen i dag har vært meget aktiv å variert.
Jeg har fått møtt på masse flotte folk.
Bare det å få gode tilbake melding på jobben en gjør, betyr mye for meg 🙏💖

Det er ikke alltid like lett å vite hvor en står henne, ikke alltid like lett å vinne kunder , jobben en gjør betyr mye.  Både for fremdrift også videre eksistens.

Det å massere i nesten 7 timer , er noe en blir flinkere til å gjøre.
Målet er å kan jobbet kun i mitt eget. Så nå er starten på fremover helt ryddig og kart.

Jeg ordnet til at jeg skulle ha litt pause mellom salgene.
I dag ble det minimalt med det, godt å se at en LYKKES med jobben selv om ikke alt går etter planen.

Vi må aldri være redd om ting ikke helt går etter planen, vi må heller være takknemlig.  Takknemlig for at folk setter lys på det vi nettopp jobber mot.

Mange som er leder også har leder jobber . Burde faktisk gå mer inn i seg selv.  Hvordan er jeg å hvordan vi er mot andre. 
En blir så forundret over at makt misbruk er noe enkelte tar i bruk. Synes ikke det er innafør alt en ser å hører om …

Det å være en leder betyr ikke at jeg eller en annen leder har større verdi en  de på gulvet.
Alle har like stor verdi, hvorfor er det så at enkelte ledere.. Tror de er større enn kongen og dronningen? Hmm undrer meg mer og mer , til slutt står de alene uten arbeids folk, en leve regel.

Ta alltid godt være på dine arbeids folk.  De er grunnmuren til bedriften din.

《En bedrift som har flykt i fra ansatte er en bedrift uten ryggrad.》

Tenk nøye over dine handlinger, til slutt står de alene uten noen som støtter deg..

Derfor synes jeg det er gøy å planlegge fremtiden, med å være uavhengige, være på gulvet SELV om jeg planlegger flere bedrifter 🙏💖

Det å se feilene andre mennesker gjør , det å se hvordan mennesker behandler de som ikke fortjener det negative situasjonen, dette beviser også hvordan du er som menneske!

Tenk over din handling , karma henter deg alltid tilbake 💖👈

0 kommentarer

Siste innlegg